Provincie Limburg

Oproep tot aanvraag tot deelneming - De Wijers - raamovereenkomst inrichtingselementen huisstijl 'De Wijers' voor instapplaatsen en hotspots



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: provincie Limburg
Postadres: Universiteitslaan 1,BE-3500 Hasselt
E-mail: info@limburg.be
Internetadres(sen): www.limburg.be 

I.3. Communicatie

Officiële benaming: Directie Omgeving Duurzaamheid Provinciaal Natuurcentrum
Postadres: Craenevenne 86,BE-3600 Genk
Contactpersoon: Mevrouw Els Luyckfasseel
Tel: +32 11265497
E-mail: els.luyckfasseel@limburg.be
Internetadres(sen): www.limburg.be 

AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Oproep tot aanvraag tot deelneming - De Wijers - raamovereenkomst inrichtingselementen huisstijl 'De Wijers' voor instapplaatsen en hotspots 
Referentienummer: 2020N063670
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 35261000
II.1.3. Type opdracht: leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE22
Voornaamste plaats van uitvoering: Op grondgebied van de gemeenten (diverse locaties): Diepenbeek, Hasselt, Genk, Heusden-Zolder, Houthalen-Helchteren, Lummen, Zonhoven
II.2.4. Beschrijving
De opdracht behelst de levering en plaatsing van inrichtingselementen op verschillende locaties in Limburg, gesitueerd in het Landschapspark 'De Wijers', meer bepaald op het grondgebied van de gemeenten Diepenbeek, Hasselt, Genk, Heusden-Zolder, Houthalen-Helchteren, Lummen en Zonhoven. Om De Wijers te promoten werd een specifieke huisstijl ontwikkeld en werden er inrichtingselementen ontwikkeld in de huisstijl van De Wijers. De inrichtingselementen die we vragen zijn specifiek ontworpen in de huisstijl van De Wijers.  De look & feel van deze inrichtingselementen en de formaten zijn bepaald. Deze moet behouden blijven. Zie voor de maten en de look & feel het huisstijlhandboek voor inrichtingselementen.  Wat de materiaalkeuze betreft vragen we de indieners een duurzaam voorstel te doen, in die zin dat de inrichtingselementen er binnen 10 jaar, ondanks de weersomstandigheden, er nog steeds goed moeten uitzien. Wel willen we meegeven dat we graag willen werken met een combinatie van hout en metaal. Het hout refereert naar de natuur en het metaal naar de verstedelijking van het gebied. De golvende lijn in het gebruikte materiaal duidt het water. Samen weerspiegelen ze de diversiteit van De Wijers, dat in dit spanningsveld van water, natuur, landbouw en bebouwing zijn identiteit vindt.  Concreet willen we volgende inrichtingselementen op maat in de huisstijl van De Wijers laten maken en in de meeste gevallen ook laten plaatsen:  Infobord 2 elementen excl. plaatsing  Infobord 2 elementen incl. plaatsing  Infobord 3 elementen (= infobord 2 elementen + extra element) excl. plaatsing  Infobord 3 elementen (= infobord 2 elementen + extra element) incl. plaatsing  Welkomstbakens invalswegen excl. plaatsing (11 stengels per baken)  Welkomstbakens invalswegen incl. plaatsing (11 stengels per baken)  Welkomstbaken onthaalpunt / fietspaden excl. plaatsing (11 stengels per baken)  Welkomstbaken onthaalpunt / fietspaden incl. plaatsing (11 stengels per baken)  Bewegwijzering (Prijs per paal) excl. plaatsing   Bewegwijzering (Prijs per paal) incl. plaatsing   Bewegwijzering (Prijs per bordje)   Zitmeubel excl. plaatsing  Zitmeubel incl. plaatsing  Picknickmeubel excl. plaatsing  Picknickmeubel incl. plaatsing  Fietsenstalling excl. plaatsing  Fietsenstalling incl. plaatsing  Vuilnisbak excl. plaatsing  Vuilnisbak incl. plaatsing  Infobrochure-element In de volgende fase van de gunningsprocedure zal dus de prijs voor enerzijds zonder en anderzijds met plaatsing worden gevraagd bij de geselecteerde kandidaten, dit na de selectiebeslissing. Een gedetailleerde beschrijving van de inrichtingselementen in de huisstijl van De Wijers is terug te vinden in het bijgevoegde huisstijlhandboek en de bijgevoegde technische fiches per inrichtingselement. Deze bijgeleverde informatie over het te realiseren project is enkel bijgevoegd om de kandidaten een beeld te geven van de opdracht. Qua materiaalkeuze zal in de volgende fase van de gunningsprocedure een voorstel van oplossing worden gevraagd vragen dat er voor zorgt dat de inrichtingselementen ook bestand zijn tegen de verschillende weersomstandigheden. 
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
* Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Vakbekwaamheid Inlichtingen en formaliteiten om na te gaan of aan de vereisten is voldaan: De kandidaat voegt bij zijn offerte een lijst van de belangrijkste gelijkaardige diensten die hij uitvoerde gedurende de afgelopen drie jaar, met vermelding van de openbare of private instanties waarvoor ze bestemd waren, zoals bedoeld in artikel 68 van het KB van 18 april 2017 (KB Plaatsing). De kandidaat vermeldt voor elke referentie de uitvoeringsdatum, het totale bedrag van de opdracht exclusief BTW en de coördinaten van een contactpersoon zodat de opdrachtgever de mogelijkheid heeft om zonder tussenpersoon eventueel meer uitgebreide inlichtingen te krijgen over vermelde diensten. Indien de referentie een dienst aan een overheid betreft, dan wordt de goede uitvoering van deze opdracht aangetoond door een certificaat dat door de bevoegde overheid is opgesteld of geviseerd.

Eventuele minimumeisen:
1. Minstens één referentie die op de lijst vermeld staat moet:
- ervaring aantonen met het maken van inrichtingselementen op maat, bestaande uit hout en metaal EN met plaatsing van inrichtingselementen door middel van stabiliteitsberekening, al dan niet via onderaanneming
- uitgevoerd zijn tijdens de laatste 3 boekjaren
- een waarde van tenminste 65 000 euro exclusief btw betreffen
- nader omschreven worden met toelichting van het aandeel van de kandidaat in de uitvoering ervan waarbij bovendien ter staving de nodige relevante gegevens/documenten bij de lijst gevoegd moeten worden


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-03-29 11:00
IV.2.3 Geraamde datum van verzending van uitnodigingen tot inschrijving of deelneming aan geselecteerde gegadigden
2021-04-16
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 4 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
De kandidaturen en offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapstraat 33, BE-1040 Brussel
Tel: +32 22349611

VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Raad van State
Wetenschapstraat 33, BE-1040 Brussel
Tel: +32 22349611

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-02-26

Annonces similaires du BDA :