Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: UZ Leuven
Postadres: Herestraat 49, 3000 Leuven,BE-3000 Leuven
Contactpersoon: Dirk Vandueren
E-mail: dirk.vandueren@uzleuven.be
Internetadres(sen): www.uzleuven.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=402678
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Verbouwen van kantoren in een bestaande industriële loods met omgevingswerken Referentienummer: UZ Leuven-P6926-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45200000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
Verbouwen van kantoren in een bestaande industriële loods met omgevingswerken
Bouwterrein:
Gaston Geenslaan 33
3200 Aarschot
sectie F, 2e afdeling
nrs.: 168a
Deze opdracht omvat de gehele aanneming voor de verbouwing van de kantoren:
- Gelijkvloers: afgewerkt, incl. schilderwerken
- Verdieping 1: afgewerkt, incl. schilderwerken
- Gevelrenovatie
- Volledige vernieuwing van de elektriciteitsinstallatie van kantoren en oude hal
- Omgevingsaanleg
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE242
II.2.4. Beschrijving
Deze opdracht omvat de gehele aanneming voor de verbouwing van de kantoren: - Gelijkvloers: afgewerkt, incl. schilderwerken - Verdieping 1: afgewerkt, incl. schilderwerken - Gevelrenovatie - Volledige vernieuwing van de elektriciteitsinstallatie van kantoren en oude hal - Omgevingsaanleg
II.2.7. Looptijd
4 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
aan de hand van een lijst van de voornaamste gelijkaardigewerken die gedurende de afgelopen drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag en de datum en van de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren. De werken worden aangetoond door attesten die de bevoegde autoriteit heeft afgegeven of medeondertekend of in geval van leveringen voor een particuliere afnemer door attesten van de afnemer of bij ontstentenis eenvoudigweg door een verklaring van de kandidaat
Eventuele minimumeisen:
Erkenningscategorieën die van toepassing zijn:
- C: klasse 2
- D klasse 4
- F: klasse 1
- P1 klasse 1
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering
IV.1.4 Inlichtingen over een beperking van het aantal oplossingen of inschrijvingen tijdens de onderhandeling of de dialoog
Gebruikmaking van een procedure in achtereenvolgende fasen waarbij geleidelijk het aantal te bespreken oplossingen of ter onderhandeling openstaande inschrijvingen wordt beperkt: JA
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-03-15 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 6 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Deze opdracht zal worden afgesloten middels een mededingingsprocedure met onderhandeling aan de economisch meest voordelige inschrijver conform artikel 38 -1° d van de Wet Overheidsopdrachten1°met betrekking tot werken, leveringen of diensten die aan één of meer van de volgende criteria voldoen:d) de technische specificaties kunnen door de aanbestedende overheid niet nauwkeurig genoeg worden vastgesteld op basis van een norm, Europese technische beoordelingen, een gemeenschappelijke technische specificatie of een technisch referentiekader als bedoeld in artikel 2, 45° tot 48°;- Het begeleidend document met bijkomende toelichting alsook het UEA (in .pdf en .xml formaat) kan u downloaden via de link in de publicatie, cf. afdeling I.3OF- stuur een mail naar paf.materiaalbeheer@uzleuven.beOpmaak van dossier van kandidaatstelling via e-tenderingKandidaatstellingen worden opgesteld in de Nederlandse taal.De kandidaatstellingen worden overgemaakt met elektronische middelen, via de e-tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/ Formaat:- Er dient gebruik gemaakt te worden van Microsoft office (of Open Office) formaten en PDF.- Er mogen geen linken naar documenten op het web of naar webpagina's worden gemaakt, tenzij dit uitdrukkelijk wordt gevraagd in de documenten. Toegevoegde ongevraagde linken worden als niet bestaand beschouwd. - De offerte bevat vooraan een inhoudstafel met verwijzing naar alle delen van de offerte.- De kandidaatstelling dient in pdf-formaat (doorzoekbaar!!) opgeladen te worden in e-tendering. - Documenten mogen niet beveiligd zijn d.m.v. een paswoord.- De omschrijving van de opgeladen documenten moet kort en bondig zijn.Indiening van dossier kandidaatstelling via e-tenderingDe kandidaatstellingen moeten verplicht elektronisch worden overgemaakt via de e-tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/ die de naleving waarborgt van de voorwaarden van het KB van 18 april 2017.BELANGRIJK!De inschrijver wordt er op gewezen dat zijn kandidaatstelling, overgemaakt via e-tendering, elektronisch ondertekend moet worden met een geldige gekwalificeerde elektronische handtekening.Deze elektronische handtekening moet uitgaan van een persoon de gevolmachtigd is om de kandidaatstelling te ondertekenen. De inschrijver voegt tevens de nodige documenten toe waaruit de bevoegdheid blijkt om de onderneming te binden (uittreksels van de statuten, volmacht,.).Indien meerdere rechtspersonen samen inschrijven (gezamenlijke bevoegdheid - combinatie), moeten zij elk een geldige gekwalificeerde elektronische handtekening plaatsen ofwel moet uit de toegevoegde documenten de machtiging blijken om namens meerdere personen of ondernemingen de kandidaatstelling elektronisch te ondertekenen.Een gescande handtekening is onvoldoende.Een gekwalificeerde elektronische handtekening kan geplaatst worden door middel van een Belgische eID (meer info op https://www.e-contract.be), of een gekwalificeerd certificaat dat kan aangekocht worden bij private actoren. Voor meer informatie omtrent de aankoop van een gekwalificeerd certificaat, zie: http://www.bestuurszaken.be/gekwalificeerde-certificaten.Meer informatie omtrent het gebruik van e-tendering kan worden bekomen op de website https://www.publicprocurement.be/nl/contact/vragen-over-e-procurement waar u alle actuele contactgegevens en openingstijden kan vinden.Wanneer de buitenlandse inschrijver een eigen elektronisch middel gebruikt, afgeleverd buiten België, om de handtekening te plaatsen, garandeert hij zelf dat deze handtekening voldoet aan de voorwaarden van artikel 2, 9° van het KB Plaatsing, met name dat deze beantwoordt aan de in artikel 3, 12°, van de verordening nr. 910/2014 van het Europees Parlement en de Raad van 23 juli 2014 betreffende elektronische identificatie en vertrouwensdiensten voor elektronische transacties in de interne markt en tot intrekking van Richtlijn 1999/93/EG bedoelde geavanceerde elektronische handtekening die is aangemaakt met een gekwalificeerd middel voor het aanmaken van elektronische handtekeningen en die gebaseerd is op een gekwalificeerd certificaat voor elektronische handtekeningen.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbanken van Leuven
Smoldersplein 5, BE-3000 Leuven
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-02-26