Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: IZI wonen cvba
Postadres: Oostrozebekestraat 136 bus 01,BE-8770 Ingelmunster
Contactpersoon: Johan Denolf
Tel: +32 51304962
E-mail: johan.denolf@iziwonen.be
Internetadres(sen): www.iziwonen.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=402455
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Onderhoudscontract woningenbestand IZI wonen Referentienummer: IZI-2021/onderhoud-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 50700000
II.1.3. Type opdracht: diensten
II.1.4. Korte beschrijving
Toekennen van een onderhoudscontract voor het onderhoud van het woningenbestand van IZI wonen (5 onderdelen)
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE25
Voornaamste plaats van uitvoering: Izegem, Ingelmunster, Pittem, Ledegem, Kortemark en Wingene.
II.2.4. Beschrijving
Overeenkomst voor onderhoud van het woningbestand van IZI wonen
II.2.7. Looptijd
36 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
De overeenkomst bedraagt 3 jaar vanaf 01/07/2021, verlengbaar met 1 jaar
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Zie aanbestedingsdossier.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Zie aanbestedingsdossier
Eventuele minimumeisen:
Zie aanbestedingsdossier
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Zie aanbestedingsdossier
Eventuele minimumeisen:
Klasse: N/A, Categorie: N/A
III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht
III.2.1 Inlichtingen over een bepaalde beroepsgroep:
Het verrichten van de dienst is voorbehouden aan een bepaalde beroepsgroep: JA
Verwijzing naar de toepasselijke wettelijke of bestuursrechtelijke bepaling:
III.2.2 Voorwaarden inzake de uitvoering van de opdracht:
Zie aanbestedingsdossier.
III.2.3 Inlichtingen over het personeel dat verantwoordelijk zal zijn voor de uitvoering van de opdracht:
Verplichting tot vermelding van de namen en beroepskwalificaties van het personeel dat met het uitvoeren van de opdracht wordt belast: JA
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-04-07 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 4 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2021-04-07
Plaatselijke tijd: 10:00
Adres: Elektronisch, Izegem, Brugstraat 16
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Zie aanbestedingsdossier.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbank van Eerste Aanleg Kortrijk
Burgemeester Nolfstraat 10a, BE-8500 Kortriijk
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-02-25