Universiteit Gent

Raamcontract koffie en -toestellen



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: Universiteit Gent
Postadres: Sint-Pietersnieuwstraat 25,BE-9000 Gent
E-mail: aankoopbeleid@ugent.be
Internetadres(sen): www.ugent.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=402221


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Raamcontract koffie en -toestellen 
Referentienummer: Universiteit Gent-21OPE002-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 15860000
II.1.3. Type opdracht: leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
Deze opdracht omvat één perceel en betreft een overeenkomst op afroep. De inschrijvers dienen tarieven op te geven voor:
? De levering, plaatsing en huur van warme drankenautomaten,
? De aankoop van toestellen, al dan niet met service- en onderhoudsovereenkomst.
? Levering van koffie, beperkt aanbod thee, suikersticks en cacao geproduceerd onder voorwaarden die beantwoorden aan de internationale criteria van eerlijke handel.
? Levering van andere verbruiksproducten ( melk, koeken,.).
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE234
II.2.4. Beschrijving
Deze opdracht omvat één perceel en betreft een overeenkomst op afroep. De inschrijvers dienen tarieven op te geven voor:  ? De levering, plaatsing en huur van warme drankenautomaten,  ? De aankoop van toestellen, al dan niet met service- en onderhoudsovereenkomst.  ? Levering van koffie, beperkt aanbod thee, suikersticks en cacao geproduceerd onder voorwaarden die beantwoorden aan de internationale criteria van eerlijke handel. ? Levering van andere verbruiksproducten ( melk, koeken,.). 
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming



AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-03-31 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 3 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2021-03-31
Plaatselijke tijd: 10:00

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
Tel: +32 22349611
E-mail: info@raadvst-consetat.be
Internetadres(sen): http://www.raadvst-consetat.be/

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-02-23

Annonces similaires du BDA :