Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Universiteit Gent
Postadres: Sint-Pietersnieuwstraat 25,BE-9000 Gent
E-mail: aankoopbeleid@ugent.be
Internetadres(sen): www.ugent.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=402221
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Raamcontract koffie en -toestellen Referentienummer: Universiteit Gent-21OPE002-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 15860000
II.1.3. Type opdracht: leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
Deze opdracht omvat één perceel en betreft een overeenkomst op afroep. De inschrijvers dienen tarieven op te geven voor:
? De levering, plaatsing en huur van warme drankenautomaten,
? De aankoop van toestellen, al dan niet met service- en onderhoudsovereenkomst.
? Levering van koffie, beperkt aanbod thee, suikersticks en cacao geproduceerd onder voorwaarden die beantwoorden aan de internationale criteria van eerlijke handel.
? Levering van andere verbruiksproducten ( melk, koeken,.).
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE234
II.2.4. Beschrijving
Deze opdracht omvat één perceel en betreft een overeenkomst op afroep. De inschrijvers dienen tarieven op te geven voor: ? De levering, plaatsing en huur van warme drankenautomaten, ? De aankoop van toestellen, al dan niet met service- en onderhoudsovereenkomst. ? Levering van koffie, beperkt aanbod thee, suikersticks en cacao geproduceerd onder voorwaarden die beantwoorden aan de internationale criteria van eerlijke handel. ? Levering van andere verbruiksproducten ( melk, koeken,.).
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-03-31 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 3 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2021-03-31
Plaatselijke tijd: 10:00
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
Tel: +32 22349611
E-mail: info@raadvst-consetat.be
Internetadres(sen): http://www.raadvst-consetat.be/
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-02-23