Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Het Ziekenhuisnetwerk Antwerpen (ZNA) vzw
Postadres: Leopoldstraat 26,BE-2000 Antwerpen
Contactpersoon: Mevrouw Assunta Lombardo
Tel: +32 32177466
E-mail: assunta.lombardo@zna.be
Internetadres(sen): www.zna.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Uitnodiging tot indienen offerte - Kluswerken - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking Referentienummer: 2021/1003
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45400000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE211
Voornaamste plaats van uitvoering: ZNA CADIX, Kempenstraat te 2060 Antwerpen
II.2.4. Beschrijving
Overheidsopdracht voor kluswerken. De opdracht heeft de verdere interne afwerking van het nieuwe ziekenhuis ZNA Cadix tot voorwerp. Dit houdt onder andere in (niet-limitatief): - het ophangen van verschillende type houders (bijvoorbeeld handschoenen, handalcoholgel, Wc-rollen, handdoekdispensers, zeepdispensers, mondmaskers, mutsen,.); - het ophangen van kapstokken, spiegels, klokken, luiertafels,.; - het aanbrengen en bevestigen van verschillende soorten kantoormaterialen (bijvoorbeeld kaders, rekhouders, magneetborden, rails,.); - het plaatsen en installeren van huishoudelijke wasmachines, meetlatten, speelwanden, sportrekken,. De op te hangen/te bevestigen zaken zullen bij aanvang van de opdracht aanwezig zijn op een daartoe tijdens de opstartvergadering afgesproken locatie. De opdrachtnemer dient zich zo te organiseren dat hij de uitvoering van de opdracht zeer autonoom weet te volbrengen. De opdrachtnemer zal hiervoor gebriefd worden, i.e. middels onder andere een stuurtabel met de URN-codes, de laddertekeningen die aangeven op welke hoogte de items zullen moeten worden bevestigd (bijvoorbeeld "X" meter naast de lavabo), het plan van de verstevigingen en dergelijke meer. Voor meer info, zie bijlagen G en H. Ter oriëntatie vinden de inschrijvers hierna een selectie van CPV-codes die mogelijkerwijs van toepassing kunnen zijn op de overeenkomst: - 45450000-6: overige werkzaamheden in verband met de afwerking van gebouwen - 45451000-3: decoratiewerkzaamheden - 45451200-5 - aanbrengen van panelen Deze selectie is indicatief. Plaats van uitvoering: ZNA Cadix
II.2.7. Looptijd
110 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Geen
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Om de financiële draagkracht van de inschrijver te controleren zal de aanbestedende overheid gebruik maken van de Creditsafe International Score. Voor elke inschrijver zal de aanbestedende overheid zelf een Creditsafe rapport opvragen. De Creditsafe Internationale Score is een gestandaardiseerde score afgeleid van de normale Creditsafe score. Hierdoor kan een scorevergelijking worden gemaakt tussen bedrijven in verschillende landen. Volgende scores zijn mogelijk: Score Omschrijving A Zeer Laag risico B Laag risico C Gemiddeld risico D Hoog risico E Geen Score Meer informatie over CreditSafe kan desgewenst bekomen worden via https://www.creditsafe.be/
Eventuele minimumeisen:
1. uit de behaalde score moet een gezonde financiële toestand blijken. Deze score dient dan ook A, B of C te zijn.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. - Een lijst van soortgelijke werken (inclusief omvang van de werken) die de afgelopen 3 jaar werden verricht in de gezondheidssector. Onder soortgelijke werken wordt het uitvoeren van allerhande kluswerken in zorginstellingen verstaan. 2. - De inschrijver toont aan dat hij over een team van medewerkers beschikt dat geschikt is voor de uitvoering van deze overheidsopdracht 3. - De contactpersonen van de inschrijver en de personen die in rechtstreeks contact zullen staan met het personeel van ZNA dienen het Nederlands machtig te zijn.
Eventuele minimumeisen:
1. de inschrijver levert minimaal 3 referenties vergezeld van de gevraagde informatie: (i) omvang van de werken (ii) de naam en het adres van de aanbestedende overheid of opdrachtgever (iii) de datum van de werken (in geval van een éénmalige werk) of de maand van aanvang van de opdracht en de maand van beëindiging van de opdracht (in geval van een raamovereenkomst). De inschrijver legt per referentie een attest van goede uitvoering voor.
2. de inschrijver toont aan minstens over 10 medewerkers te beschikken, waarvan minstens 4 medewerkers ervaring hebben met soortgelijke opdrachten. De inschrijver toont aan dat het team beschikt over een projectleider die minstens 3 jaar ervaring heeft met soortgelijke opdrachten.
3. de inschrijver bevestigt middels zijn offerte impliciet dat de contactpersonen het Nederlands machtig zijn, zoals hierboven vermeld.
Vereiste erkenning: D (Bouwwerken), Klasse 3
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-04-06 14:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2021-08-04
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Plaatsbezoek vereist en verzuimen aan plaatsbezoek leidt tot nietigheid van de offerte: Het plaatsbezoek is verplicht en zal doorgaan op 11/03/2021. De inschrijver die niet deelneemt aan het plaatsbezoek komt niet meer in aanmerking tot toewijzing van de opdracht. De inschrijver is gehouden zich ter plaatse van de toestand te vergewissen vooraleer prijs op te geven, zodat met alle elementen rekening kan gehouden worden, en deze in zijn offerte in rekening te brengen. De inschrijver dient voorafgaandelijk ter plaatse te gaan om alle opmetingen en de huidige toestand te kennen. De inschrijver dient verplicht het attest in bijlage correct ingevuld toe te voegen aan zijn offerte (zie bijlage C). De inschrijver dient uiterlijk op 07/03/2021 per e-mail zijn deelname tot het plaatsbezoek te bevestigen aan de contactpersoon: Assunta Lombardo (assunta.lombardo@zna.be). Per e-mail zullen de modaliteiten waaronder het plaatsbezoek kan doorgaan aan de inschrijver bezorgd worden. - Er worden maximum 2 personen per inschrijver toegelaten; - De namen en de functie van de bezoekers dienen op voorhand, via de e-mail tot deelname aan het plaatsbezoek, te worden meegedeeld; - Mogelijke vragen over het plaatsbezoek dienen mee opgenomen te worden in de e-mail tot deelname aan het plaatsbezoek. Deze vragen worden beantwoord door ZNA, met respect voor de openbaarheid en het gelijkheidsbeginsel, aan elke inschrijver die aan het plaatsbezoek zal deelnemen.De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbank van eerste aanleg van het gerechtelijk arrondissement Antwerpen, BE nvt
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-02-17