Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: stad Kortrijk
Postadres: Grote Markt 54,BE-8500 Kortrijk
Contactpersoon: Mevrouw Sara Ferlin
E-mail: sara.ferlin@kortrijk.be
Internetadres(sen): www.kortrijk.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Uitnodiging tot indienen offerte - Raamovereenkomst voor de aankoop, installatie, onderhoud en herstellingen van elektrische toestellen (huishoudtoestellen, semi-professionele toestellen) voor de periode 2021 - 2024. - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking Referentienummer: 2020/2328
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 39710000
II.1.3. Type opdracht: leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.1.1
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: JA
II.2. Beschrijving
Lot 1II.2.1. Benaming
Standaard elektrische apparaten II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE254
Voornaamste plaats van uitvoering: diverse locaties op grondgebied Kortrijk met postcode 8500, 8501, 8510 en 8511
II.2.4. Beschrijving
Dit perceel omvat de aankoop van nieuwe elektrische apparaten, meer bepaald het type standaard huishoudtoestellen van toepassing voor de werking van onze organisatie. Dit zijn elektrische apparaten die vaak voorkomen in een kantoor- of thuisomgeving zoals hier opgesomd: spelconsoles, televisies, fornuizen, ovens, magnetrons, vaatwassers, diepvriezers, koelkasten, droogkasten, wasmachines, aircotoestellen, verwarmingstoestellen, ventilatoren, waterkokers,.
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
Lot 2II.2.1. Benaming
Semiprofessionele elektrische toestellen. II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE254
Voornaamste plaats van uitvoering: diverse locaties op grondgebied Kortrijk met postcode 8500, 8501, 8510 en 8511
II.2.4. Beschrijving
Dit perceel omvat de aankoop van nieuwe elektrische toestellen, meer bepaald het type semi professionele huishoudtoestellen van toepassing voor de werking van onze organisatie. Deze toestellen vallen vaak onder de noemer groot witgoed: semiprofessionele wasmachines, droogkasten of vaatwassers.
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. niet van toepassing
Eventuele minimumeisen:
1. niet van toepassing
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Technische fiches.2. Enkel voor perceel 1: Wijze van leveren van de bestelde goederen besteld binnen perceel 1 vanuit de aankoopdienst van Kortrijk. 3. Enkel voor perceel 2: Wijze van leveren van de bestelde goederen besteld binnen perceel 2 vanuit de aankoopdienst van Kortrijk.
Eventuele minimumeisen:
1. De inschrijver voegt voor elk artikel opgenomen in de percelen waarvoor hij inschrijft een technische fiche toe aan zijn inschrijving in pdf.
Het niet toevoegen van deze technische fiches leidt tot het weren van de offerte.
2. De inschrijver meldt hoe de communicatie verloopt vanuit zijn bedrijf van zodra een bestelbon hem bereikt.
In bijlage een voorbeeld van hoe zo een bestelbon er uitziet. Deze vermeld minstens een meldingsnummer, een contactpersoon, leveradres, facturatieadres,.
De inschrijver omschrijft hoe hij per productgroep de goederen zal leveren en eventueel installeren:
- productgroep 1.1: Groot Eelektro;
- productgroep 1.2: Klein elektro;
- productgroep 1.3. Audio en TV
Per productgroep worden volgende onderwerpen toegelicht:
- WIE levert de goederen: de inschrijvende firma zelf, een externe partner zoals bv een koerierbedrijf;
- WAAR worden de goederen geleverd: balie, slimme leverkast, on desk rekening houdende dat niet elk type gebouw binnen onze organisatie een onthaal en/of permanentie heeft.
Voor productgroep 1.2 en 1.3 wordt aangetoond waar geleverd wordt: contactpersoon;
- WIE voert de installatie uit van productgroep 1.1: installeert de persoon die levert of zijn hier meerdere personen bij betrokken (1 voor levering en 1 voor installatie?)
Het niet toevoegen van dit document bij inschrijving voor perceel 1 leidt tot het weren van de offerte.
3. De inschrijver meldt hoe de communicatie verloopt vanuit zijn bedrijf van zodra een bestelbon hem bereikt.
In bijlage een voorbeeld van hoe zo een bestelbon er uitziet. Deze vermeld minstens een meldingsnummer, een contactpersoon, leveradres, facturatieadres,.
De inschrijver omschrijft hoe hij voor de drie productgroepen binnen perceel 2 de goederen zal leveren en installeren:
- productgroep 2.1.1: semi-professionele vaatwassers;
- productgroep 2.1.2. semi-professionele wasmachines;
- productgroep 2.1.3. semi-professionele droogkasten
Per productgroep worden volgende onderwerpen toegelicht:
- WIE levert de goederen: de inschrijvende firma zelf, een externe partner zoals bv een koerierbedrijf;
- WIE voert de installatie uit: installeert de persoon die levert of zijn hier meerdere personen bij betrokken (1 voor levering en 1 voor installatie?), is de installateur iemand van de inschrijvende firma of een onderaannemer?
Het niet toevoegen van dit document bij inschrijving voor perceel 2 leidt tot het weren van de offerte.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-03-09 09:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2021-07-07
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1000 Brussel
VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
Tel: +32 22349611
Internetadres(sen): www.raadvanstate.be
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-02-16