Stad Bilzen

Uitnodiging tot indienen offerte - Dienst milieu - maaien van wegbermen e.a. op afroep - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: Stad Bilzen
Postadres: Deken Paquayplein 1,BE-3740 Bilzen
Contactpersoon: Mevrouw Tonnie Nijssen
Tel: +32 89519260
E-mail: tonnie.nijssen@bilzen.be
Internetadres(sen): www.bilzen.be 

I.3. Communicatie

Officiële benaming: dienst milieu
Postadres: Schureveld 19,BE-3740 Bilzen
Contactpersoon: De heer Filip Konings
Tel: +32 89519337
Fax: +32 89519333
E-mail: filip.konings@bilzen.be
Internetadres(sen): www.bilzen.be 

AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Uitnodiging tot indienen offerte - Dienst milieu - maaien van wegbermen e.a. op afroep - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking 
Referentienummer: 59/21
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45233229
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE223
Voornaamste plaats van uitvoering: grondgebied Bilzen, 3740 Bilzen
II.2.4. Beschrijving
De wegbermen vormen een onderdeel van het openbaar domein. In het kader van het bermbesluit worden de bermen in Bilzen opgedeeld in: -bermen in de dorpskernen, -bermen met landschappelijke - en potentiële natuurwaarden, Daarnaast zijn er ook nog: -bermen met vlinderinventarisatie stad Bilzen en provincie Limburg, -veiligheidsmaaien bij kruispunten. De maairegimes zijn: 3 maal binnen de dorpskernen, 2 maal buiten de dorpskernen, Gefaseerd bij de vlinderbermen, Door het jarenlange consequente maaibeleid werd er in de laatste 10 jaar een duidelijke verbetering vastgesteld in onze bermen. Het maaien is noodzakelijk om veiligheidsredenen, biodiversiteit, .. . 
II.2.7. Looptijd
12 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
Niet gespecifieerd 


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's.2. Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 11 van het KB van 18 april 2017.
Eventuele minimumeisen:
2. Het bijgevoegde formulier bij het indienen van de offerte voegen

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een lijst van de werken die gedurende de laatste vijf jaar werden verricht en vergezeld gaat van certificaten die bewijzen dat de belangrijkste werken naar behoren zijn uitgevoerd, zowel met betrekking tot de wijze van uitvoering als met betrekking tot het resultaat.

Eventuele minimumeisen:
1. De aannemer voegt minimum 3 attesten van goede uitvoering toe van werken uitgevoerd voor een ander openbaar bestuur.
Vereiste erkenning: G3 (Beplantingen), Klasse 1


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-03-15 16:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2021-07-13


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33 , BE-1040 Brussel
Internetadres(sen): http://www.raadvanstate.be/?page=e-procedure&lang=nl.

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-02-15

Annonces similaires du BDA :