Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN GEGUNDE OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: stad Kortrijk
Postadres: Grote Markt 54,BE-8500 Kortrijk
Contactpersoon: Mevrouw Sofie Eggermont
Tel: +32 56278550
E-mail: sofie.eggermont@kortrijk.be
Internetadres(sen): www.kortrijk.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Raamovereenkomst voor de levering, plaatsing, indienststelling en onderhoud van toestellen en aankoop van gemalen koffie Referentienummer: 2078
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 15861000
II.1.3. Type opdracht: leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.1.7. Totale waarde van de aanbesteding (exclusief btw)
644439.54 EUR
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE254
Voornaamste plaats van uitvoering: diverse stads- en OCMW-gebouwen
II.2.4. Beschrijving
Dagelijks worden duizenden kopjes koffie geschonken, enerzijds aan alle 1.800 medewerkers van onze organisatie, maar ook in de verschillende wooncentra, dienstencentra, . Gemiddeld wordt geraamd dat er 1.700.000 kopjes koffie jaarlijks verbruikt wordt. Kortrijk kan mee het verschil maken in de strijd tegen voedsel- en drankverspilling. Kortrijk wil het voorbeeld geven door in te zetten op een duurzame werking. Dit vertaalt zich o.a. naar uniforme, onderhoudsarme en gebruiksvriendelijke toestellen. Om verspilling van koffie tegen te gaan kan de keuze gemaakt worden tussen het bekomen van 1 tasje koffie of een kannetje (klein of groot). Het stelselmatig maken van grote kannen koffie passen we niet meer toe. We plaatsen een type toestel volgens noodzaak.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.1 Eerdere bekendmaking betreffende deze procedure
Nummer van de aankondiging in het PB S 2019/S 237-580987
AFDELING V. GUNNING VAN OPDRACHT
Lot 1: Raamovereenkomst voor de levering, plaatsing, indienststelling en onderhoud van toestellen en aankoop van gemalen koffieV.2. Gunning van een opdracht/concessieovereenkomst
V.2.1. Datum van de sluiting van de overeenkomst/het besluit tot gunning van de concessieovereenkomst
2020-09-10
V.2.2. Inlichtingen over inschrijvingen
De opdracht is gegund aan een groep ondernemers: NEE
V.2.3. Naam en adres van de contractant
Officiële benaming: Selecta Belgium
Postadres: Brouwersvliet 29,BE-2000 Antwerpen
Tel: +32 38708200
Fax: +32 38770159
E-mail: frederic.sodoyez@pelicanrouge.com
NUTS-code: BE
Internetadres: www.autobar.be
De contractant/concessiehouder wordt een MKB-bedrijf: NEE
V.2.4. Inlichtingen over de waarde van de opdracht/het perceel/de concessieovereenkomst (excl. BTW)
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1000 Brussel
VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
Tel: +32 22349611
Internetadres(sen): www.raadvanstate.be
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-02-10