Eigen Vermogen Flanders Hydraulics

Ontwerp, levering en installatie van een sleepwageninstallatie met toebehoren voor het Maritiem Onderzoekscentrum te Oostende



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: Eigen Vermogen Flanders Hydraulics
Postadres: Berchemlei 115,BE-2140 Antwerpen
Contactpersoon: Stefan Geerts
Tel: +32 490660555
E-mail: Stefan.Geerts@mow.vlaanderen.be
Internetadres(sen): https://www.waterbouwkundiglaboratorium.be/ https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=401001


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Ontwerp, levering en installatie van een sleepwageninstallatie met toebehoren voor het Maritiem Onderzoekscentrum te Oostende 
Referentienummer: EV FH-2020_04-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45000000FG11
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
Het voorwerp van de opdracht is een sleepwageninstallatie met toebehoren voor het Maritiem Onderzoekscentrum te Oostende.
De werken omvatten het ontwerp, de levering, bouw en installatie van een sleepwagen met elektrotechnische installatie, rails en integraal veiligheidssysteem.
Het onderhoud van de installatie gedurende de eerste drie jaren van de waarborgperiode.
'Toebehoren' wordt gebruikt als verzamelnaam voor alle systemen die in de technische specificaties gevraagd worden bovenop de typische elementen van een sleepwageninstallatie. Alleen systemen die genoemd worden in de opdrachtdocumenten of die de inschrijver noodzakelijk acht voor de correcte werking van zijn aanbieding, moeten opgenomen worden in de offerte.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE255
II.2.4. Beschrijving
Ontwerp, levering en installatie van een sleepwageninstallatie met toebehoren voor het Maritiem Onderzoekscentrum te Oostende 
II.2.7. Looptijd
18 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming


III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Criterium 1: Ter staving van de economische en financiële draagkracht van de inschrijver wordt gevraagd een verklaring voor te leggen rond de omzet betreffende de werken waarover de opdracht gaat. Deze verklaring betreft de gemiddelde jaaromzet van de voorbije drie beschikbare boekjaren. De volgende drempel voor omzet worden opgelegd ter ontzegging van deelname aan de opdracht: ? 2.000.000,00

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Criterium 2: De inschrijver zal de aanbestedende overheid voorzien van voldoende stukken om zodoende zijn technische bekwaamheid te bewijzen aan de hand van een referentielijst: ten minste vier referenties in de laatste vijf jaren voor een opdracht die omschreven kan worden als in één van volgende categorieën: bouw van infrastructuur voor nautisch schaalmodelonderzoek, bouw van een machine op sporen die uiterst nauwkeuring dynamisch positioneert, bouw van een stalen constructie met overspanning groter dan 15 meter. Van elke van deze drie categorieën dient minimaal 1 referentie aangeboden te worden. De referenties moeten aangeboden met een beschrijving van de opdracht en een attest van goede uitvoering. Criterium 3: De inschrijver dient voor de uitvoeren van de opdracht te beschikken over de juiste erkenning zoals beschreven in het voorwerp en classificatie van de opdracht. De opdrachtnemer dient op het moment van sluiting van de opdracht te beschikken over de gepaste erkenning of de bewijsstukken hebben geleverd dat zij voldoen aan de toepasselijke erkenningsvoorwaarden. In dit laatste geval dient de inschrijver deze stukken bij de offerte te voegen.

Eventuele minimumeisen:
Klasse: Klasse 7 : tot 5.330.000 EUR, Categorie: K1


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-03-18 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  EN, NL
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2021-03-18
Plaatselijke tijd: 10:00

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
De opdrachtdocumenten zullen enkel in het Nederlands beschikbaar zijn.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Kanselarij van de Voorzitter van de Vlaamse Regering
Koolstraat 35, BE-1000 Brussel
E-mail: departement@kb.vlaanderen.be

VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
Kanselarij van de Voorzitter van de Vlaamse Regering
Koolstraat 35, BE-1000 Brussel

VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Kanselarij van de Voorzitter van de Vlaamse Regering
Koolstraat 35, BE-1000 Brussel

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-02-10

Annonces similaires du BDA :