Stad Turnhout

Uitnodiging tot indienen offerte - Werken in natuur- en bosbeheer en landschapszorg via sociale tewerkstelling 2021-2022 - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: Stad Turnhout
Postadres: Campus Blairon 200,BE-2300 Turnhout
Contactpersoon: De heer Jan Claes
Tel: +32 14443374
Fax: +32 14439275
E-mail: jan.claes@turnhout.be
Internetadres(sen): www.turnhout.be 

I.3. Communicatie

Officiële benaming: Stad Turnhout
Postadres: Campus Blairon 200,BE-2300 Turnhout
Contactpersoon: Mevrouw Ilse Langerwerf
Tel: +32 14443328
Fax: +32 14439275
E-mail: ilse.langerwerf@turnhout.be
Internetadres(sen): www.turnhout.be 

AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Uitnodiging tot indienen offerte - Werken in natuur- en bosbeheer en landschapszorg via sociale tewerkstelling 2021-2022 - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking 
Referentienummer: 2021614
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 77231300
II.1.3. Type opdracht: diensten
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE213
II.2.4. Beschrijving
Werken in natuur- en bosbeheer en landschapszorg via sociale tewerkstelling 2021-2022 
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj): 2021-04-01
Einde (dd/mm/jjjj): 2022-12-30
Verlenging mogelijk: NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een lijst met de namen en de beroepskwalificaties van de personen die belast zijn met het toezicht op de uitvoering van de opdracht (ploegbaas).2. Een verklaring welke de werktuigen, het materieel en de technische uitrusting vermeldt waarover de dienstverlener voor het verlenen van de opdracht beschikt.3. Een bewijs van een geldige fytolicentie waarover de dienstverlener beschikt om op een correcte manier met gewasbeschermingsmiddelen te kunnen omgaan.4. Een lijst van de voornaamste diensten die gedurende de laatste drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en de publiek- of privaatrechtelijke instanties (inclusief contactpersoon) waarvoor zij bestemd waren.

Eventuele minimumeisen:
1. Deze dient minimum zijn kennis aangaande veldvegetatiekunde, graslandbeheer en bomenbeheer aan te tonen aan de hand van gevolgde opleidingen en/of cursussen.
2. Beschrijving van de werktuigen, het materieel en de technische uitrusting die voor deze opdracht gebruikt zullen worden.
3. Over een geldig fytolicentie beschikken.
4. Er dienen minimaal 10 referenties van gelijkaardige werken toegevoegd worden.
- minstens 2 referenties van graslandbeheer (hooilanden of bloemenweides)
- minstens 4 referenties van bomenbeheer (2 referenties van snoeiwerken en 2 referenties van kapwerken)
- minstens 2 referenties van exotenbestrijding
- minstens 2 referenties van het beheer van kleine landschapselementen.

III.1.5 Informatie over voorbehouden opdrachten
De opdracht is voorbehouden aan sociale werkplaatsen en ondernemers die de sociale en professionele integratie van kansarmen of personen met een handicap tot doel hebben: JA


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-03-02 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2021-06-30


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
Plaatsbezoek vereist en verzuimen aan plaatsbezoek leidt tot nietigheid van de offerte: Er zijn twee digitale informatiesessies voor deze opdracht voorzien.De eerste op donderdag 18 februari 2021 om 10.00 uur en de tweede op donderdag 18 februari 2021 om 14.00 uur.De inschrijvers dienen hun aanwezigheid te bevestigen bij Ilse Langerwerf (ilse.langerwerf@turnhout.be ).Bij de bevestiging ontvangen de inschrijvers de link naar de informatiesessie.Het bijwonen van één van deze informatiesessies is verplicht. Tijdens het infomoment kan een plaatsbezoek van één of meerdere locaties worden aangevraagd.De aanwezigen op de informatiesessies krijgen hiervoor een attest. Dit moet, correct ingevuld, toegevoegd worden aan de offerte.De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel (Etterbeek)
Internetadres(sen): http://www.raadvanstate.be/?page=e-procedure&lang=nl

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-02-11

Annonces similaires du BDA :