Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Gemeente Lennik
Postadres: Markt 18,BE-1750 Lennik
Contactpersoon: Koen De Loy
Tel: +32 25310238
Fax: +32 25322175
E-mail: Koen.deloy@lennik.be
Internetadres(sen): www.lennik.be
I.3. Communicatie
Officiële benaming: Haviland intercommunale IgSv
Postadres: Brusselsesteenweg 617,BE-1731 Zellik
Contactpersoon: Jeroen Wouters
Tel: +32 471921912
Fax: +32 24664981
E-mail: jeroen.wouters@haviland.be
Internetadres(sen): www.haviland.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Uitnodiging tot indienen offerte - AANLEG van een KUNSTGRAS(voetbal)VELD op de terreinen van KFC Lennik - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking Referentienummer: 10xxx_115100
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45000000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE241
Voornaamste plaats van uitvoering: Processiestraat 4, 1750 Lennik
II.2.4. Beschrijving
AANLEG van een KUNSTGRAS(voetbal)VELD op de terreinen van KFC Lennik
II.2.7. Looptijd
30 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.* De als aannemer in aanmerking komende inschrijver zal vóór de gunningsbeslissing gevraagd worden volgende attesten te bezorgen:- Uittreksel uit het strafregister (of een evenwaardig document uitgereikt door een gerechtelijke of overheidsinstantie van het land van oorsprong of herkomst) niet ouder dan 6 maand op de uiterste datum van indiening van de offertes, waaruit de professionele integriteit blijkt van de zaakvoerder of de afgevaardigd bestuurder en/of de gemachtigde ondertekenaar van de offerte; - Uittreksel uit het strafregister (of een evenwaardig document uitgereikt door een gerechtelijke of overheidsinstantie van het land van oorsprong of herkomst) niet ouder dan 6 maand op de uiterste datum van indiening van de offertes, waaruit de professionele integriteit blijkt van de inschrijver (indien inschrijving van rechtspersoon); Conform artikel 73 §4 van het wet van 17 juni 2016 zal de aanbestedende overheid vóór de gunningsbeslissing controleren of de als aannemer in aanmerking komende inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting bevindt door het digitaal opvragen van de attesten m.b.t. niet-faillissement, rsz en het attest van de FOD Financiën m.b.t. de fiscale verplichtingen. OPGELET: Buitenlandse inschrijvers die zelf, of hun personeel, niet onderworpen zijn aan de Belgische regelgeving, dienen bij hun offerte wel de bewijsstukken te voegen dat zij hun verplichtingen (inzake niet-faillissement, fiscale verplichtingen en sociale verplichtingen, .) hebben vervuld: - Attest waaruit blijkt dat de inschrijver zich niet in staat van faillissement, liquidatie, gerechtelijk akkoord of een soortgelijke toestand bevindt; - Attest waaruit blijkt dat de inschrijver voldaan heeft aan zijn fiscale verplichtingen overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is (zoals bepaald in art. 68 van de WET van 17 juni 2017); - Attest waaruit blijkt dat de inschrijver voldaan heeft aan de vereisten inzake betaling van de sociale zekerheidsbijdragen overeenkomstig de bepalingen uit art. 68 van de WET van 17 juni 2017.Bovenstaande bepalingen m.b.t. het toegangsrecht zijn toepasselijk op alle deelnemers van feitelijke verenigingen of tijdelijke handelsvennootschappen, alsook op andere entiteiten (vb. onderaannemers) waarvan de draagkracht wordt ingeroepen om te voldoen aan onderstaande kwalitatieve selectiecriteria.* De volgende documenten zijn beschikbaar via elektronische weg en de aanbesteder vraagt zelf deze inlichtingen: - Het attest van aangifte en van betaling van de sociale zekerheidsbijdragen van de RSZ; - Het attest van BTW-plichtigheid (FOD Financiën); - De juridische situatie (niet-faillissement of soortgelijke situatie) bij de KBO; - Het attest fiscale schulden (FOD Financiën); - De jaarrekeningen ingediend bij de Nationale Bank (indien van toepassing); - De erkenning der aannemers van werken (FOD Economie) (indien van toepassing).De andere documenten zullen aan de vermoedelijke opdrachtnemer gevraagd worden.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. OmzetEen verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is, over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de ondernemer met zijn bedrijvigheid is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.Indien de kandidaat of inschrijver om redenen die hij moet verantwoorden, niet in staat is de gevraagde referenties over te leggen, kan hij zijn economische en financiële draagkracht aantonen met andere documenten die de aanbestedende overheid geschikt acht.2. BankverklaringDoor een bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage of, in voorkomend geval, door het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's;Indien de kandidaat of inschrijver om redenen die hij moet verantwoorden, niet in staat is de gevraagde referenties over te leggen, kan hij zijn economische en financiële draagkracht aantonen met andere documenten die de aanbestedende overheid geschikt acht.
Eventuele minimumeisen:
1. Minimumeis: De jaaromzet moet minimaal tweemaal de waarde van de opdracht bedragen.
2. Minimumeis: Bankverklaring volgens document als bijlage.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. TevredenheidsattestenDe technische bekwaamheid van de inschrijver moet aangetoond worden door minstens twee tevredenheidsattesten bij te voegen. Hieruit moet blijken dat de inschrijver, als aannemer, in de loop van de laatste vijf jaar voorafgaand aan de datum van indiening van de offertes gelijkaardige werken (aanleg van een kunstgrasveld hetwelk voldoet aan de FIFA**-norm, telkens met een minimum aannemingsbedrag van 80% van het totaalbedrag van de ingediende offerte) heeft uitgevoerd tot tevredenheid van het opdrachtgevend bestuur. De tevredenheidsattesten moeten verplichtend vermelden: - Identificatie van de opdrachtgever; - Naam en functie van de verantwoordelijke (van de opdrachtgever); - Aard van de werken; - Aannemingsbedrag; - Plaats en datum van uitvoering. De opdrachtgever behoudt zich het recht voor bij de opgegeven lijst van referenties navraag te doen omtrent de kwaliteit van de geleverde werken.
Eventuele minimumeisen:
1. Minimumeis: minstens twee tevredenheidsattesten, waarvan minstens 1 van deze tevredenheidsattesten dient, naast de aanleg van een kunstgrasveld, eveneens een bijhorend onderhoudscontract te behelzen, met minimum looptijd van 3 jaar. Aan deze voorwaarde kan ook voldaan worden door het indienen van een bijkomend tevredenheidsattest met betrekking tot een onderhoudscontract, met minimum looptijd van 3 jaar, van een kunstgrasveld hetwelk voldoet aan de FIFA**-norm.
Vereiste erkenning: Categorie G4 - klasse 3 (speciale bekledingen voor sportvelden)
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-03-05 11:30
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2021-07-03
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Plaatsbezoek vereist: Hiervoor kan de inschrijver contact opnemen met de sportfunctionaris van de gemeente Lennik.Contactpersoon: Koen De LoyTel.: +32/2 531 02 38E-mail: Koen.deloy@lennik.beHet attest van plaatsbezoek zal dan ingevuld en ondertekend worden en dient toegevoegd te worden aan de inschrijving.De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad Van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
Internetadres(sen): http://www.raadvanstate.be/?page=e-procedure&lang=nl
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-02-08