Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: stad Vilvoorde
Postadres: stadhuis - Grote Markt,BE-1800 Vilvoorde
Contactpersoon: De heer Fabrice Van Droogenbroeck
Tel: +32 22554626
Fax: +32 22554786
E-mail: fabrice.van.droogenbroeck@vilvoorde.be
Internetadres(sen): www.vilvoorde.be
I.3. Communicatie
Officiële benaming: stad Vilvoorde
Postadres: stadhuis - Grote Markt,BE-1800 Vilvoorde
Contactpersoon: De heer Fabrice Van Droogenbroeck
Tel: +32 22554626
Fax: +32 22554786
E-mail: fabrice.van.droogenbroeck@vilvoorde.be
Internetadres(sen): www.vilvoorde.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Uitnodiging tot indienen offerte - Onderhoud en herstelling van daken en goten aan het gebouwenpartimonium van stad Vilvoorde en autonoom gemeentebedrijf Vilvoorde, voor een periode van vier jaar - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking Referentienummer: GEB/ beh 2021-02
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45261900
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE241
Voornaamste plaats van uitvoering: diverse locaties
II.2.4. Beschrijving
Onderhoud en herstelling van daken en goten aan het gebouwenpartimonium van stad Vilvoorde en autonoom gemeentebedrijf Vilvoorde, voor een periode van vier jaar
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
De volgende documenten zijn beschikbaar via elektronische weg en de aanbesteder vraagt zelf deze inlichtingen: - Het attest van aangifte en van betaling van de sociale zekerheidsbijdragen van de RSZ; - Het attest van BTW-plichtigheid (FOD Financiën); - De juridische situatie (niet-faillissement of soortgelijke situatie) bij de KBO; - Het attest fiscale schulden (FOD Financiën); - De jaarrekeningen ingediend bij de Nationale Bank (indien van toepassing); - De erkenning der aannemers van werken (FOD Economie) (indien van toepassing).De andere documenten zullen aan de vermoedelijke opdrachtnemer gevraagd worden.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is, over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of de datum waarop de ondernemer met zijn bedrijvigheid is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.
Eventuele minimumeisen:
1. Een bijpassende bankverklaring
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een lijst van de voornaamste gelijkaardige werken uitgevoerd tijdens de laatste drie jaar, met het totaal bedrag van de uitgevoerde prestaties (het totaal bedrag van de prestaties aan minstens één van de drie voornaamste klanten moet minimaal gelijk zijn aan het totaalbedrag van de offerte) en gestaafd door getuigschriften van goede uitvoering.
Eventuele minimumeisen:
1. Minimum 2 referentiedossiers, waarvan de prijs van minstens 1 gelijk of hoger is dan het totaal van de offerte.
Vereiste erkenning: D12 (Bedekkingen die niet in metaal of asfalt zijn), Klasse 1
D8 (Dakbedekkingen in asfaltprodukten (of gelijkaardige) en dichtingswerken), Klasse 1
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-03-02 11:30
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2021-06-30
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
De opdracht wordt stopgezet, omdat e-Tendering niet werd geactiveerd.De opdracht wordt herbekeken en de nieuwe aankondiging wordt ter vervanging van de vorige (vermoedelijk) in de week van 25 januari gepubliceerd. De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel (Etterbeek)
VI.4.3 Beroepsprocedure
Precieze aanduiding van de termijn(en) voor beroepsprocedures
U kan binnen een termijn van 15 dagen, vanaf de kennisgeving een vordering tot schorsing indienen bij de Raad van State.U kan een beroep tot nietigverklaring instellen binnen een termijn van zestig dagen na kennisgeving van de beslissing. Het verzoekschrift moet ofwel per post aangetekend verzonden worden naar de griffie van de Raad van State, Wetenschapsstraat 33 te 1040 Brussel, ofwel volgens de elektronische procedure ingediend worden op de website http://www.raadvanstate.be/?page=e-procedure&lang=nl.
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-02-01