Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: AG VESPA
Postadres: Paradeplein 25,BE-2018 Antwerpen
Contactpersoon: Ann Bogaerts
Tel: +32 34328281
E-mail: ann.bogaerts@antwerpen.be
Internetadres(sen): www.agvespa.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=389217
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Ontwerp, bouw, financiering, onderhoud en exploitatie (DBFMO) van een stadscamping, Willem Gijsselsstraat, 2050 Antwerpen Referentienummer: AG VESPA-Stadscamping Willem Gijsselsstraat, 2050 Antwerpen-F24_2
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45100000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
De concessiehouder staat in voor het ontwerpen, bouwen, financieren, onderhouden en exploiteren van De Stadscamping.
De aanbestedende overheid is op zoek naar een concessiehouder met het oog op het ontwerp, de bouw, de financiering, het onderhoud en de exploitatie van de stadscamping. Hiertoe zal de aanbestedende overheid voor een periode van 30 jaar vanaf de start van de exploitatie een recht van concessie verlenen aan de concessiehouder op gronden aan de Willem Gijsselstraat te Antwerpen. De aanbestedende overheid streeft ernaar om Antwerpen voor binnen- en buitenland een toeristische aantrekkingspool te maken wat de lokale economie en beeldvorming over de stad versterkt. De realisatie van de nieuwe stadscamping moet deze doelstelling ondersteunen.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-01-28
AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST
VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd
VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.1.2. Te corrigeren tekst in de oorspronkelijke aankondiging
Afdelingsnummer: IV.2.2)
Plaats waar de te wijzigen tekst staat: Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen
In plaats van:
Datum (dd/mm/jjjj): 2021-01-29
Plaatselijke tijd: 11:00
Te lezen:
Datum (dd/mm/jjjj): 2021-02-22
Plaatselijke tijd: 14:00
VII.2 Inlichtingen over de wijzigingen
VII.2.1 Beschrijving van de wijzigingen
Aard en omvang van de wijzigingen (met vermelding van eventuele eerdere veranderingen van de opdracht)
In het kader van bovenvermelde opdracht worden in onderstaand bericht één wijziging aangebracht in
het Bestek. De administratieve bepalingen worden niet opnieuw opgeladen. Bijgevolg moet rekening
worden gehouden met onderstaande bepalingen.
De uiterste datum van ontvangst van de offertes wijzigt naar maandag 22 februari 2021 om 14u. De
uiterste datum voor het stellen van vragen wijzigt naar 5 februari 2021.
De oorspronkelijk meegedeelde indicatieve timing schuift mogelijk mee op.