Stad Gent

Raamovereenkomst voor het onderhoud, herstel en vernieuwen van binnen- en buitenzonwering



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: Stad Gent
Postadres: Botermarkt 1,BE-9000 Gent
Tel: +32 92667780
Fax: +32 92667379
E-mail: overheidsopdrachten@stad.gent
Internetadres(sen): www.gent.be 

I.3. Communicatie

Officiële benaming: Contactpunt Overheidsopdrachten
Postadres: Botermarkt 1,BE-9000 Gent
Tel: +32 92667780
Fax: +32 92667379
E-mail: overheidsopdrachten@stad.gent
Internetadres(sen): www.stad.gent 

AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Raamovereenkomst voor het onderhoud, herstel en vernieuwen van binnen- en buitenzonwering 
Referentienummer: FEG/2020/046/GDR/5054
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45421144
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE234
Voornaamste plaats van uitvoering: Diverse stadsgebouwen, 9000 Gent
II.2.4. Beschrijving
Raamovereenkomst voor het onderhoud, herstel en vernieuwen van binnen- en buitenzonwering 
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
* een uittreksel uit het strafregister dat maximaal 6 maanden oud is op het uiterste tijdstip van ontvangst van de offertes* In toepassing van artikel 62 van het KB van 18 april 2017 dient de Belgische inschrijver geen rsz-attest bij zijn offerte te voegen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.* In navolging van art. 63 §2 van het KB van 18 april 2017 dient de Belgische inschrijver geen attest toe te voegen waaruit blijkt dat hij voldaan heeft aan zijn fiscale verplichtingen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Niet van toepassing
Eventuele minimumeisen:
1. Niet van toepassing

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. De inschrijver dient over voldoende ervaring te beschikken. 2. De inschrijver dient over voldoende gekwalificeerd personeel te beschikken. 3. De inschrijver dient het bewijs te leveren dat hij over een permanentiedienst beschikt

Eventuele minimumeisen:
1. De inschrijver dient minstens opgave te doen van 2 referenties aangaande gelijkaardige dienstverleningen vanaf 2015. Hiermee bedoelt de aanbestedende overheid: dienstverleningen in de volgende onderdelen: binnen en buitenzonweringen. Eén referentie houdt onderhoudsopdrachten in, Eén andere referentie gaat over investeringsopdrachten.
De opdrachten dienen minstens 50.000 euro te bedragen. De aannemer vermeldt hierbij: hun bedrag, data van uitvoering en de publieke- of privaatrechtelijke instanties waarvoor ze bestemd zijn. Per referentie moet er duidelijk een adres worden meegegeven, datum van uitvoering, alsook een contactpersoon en contactgegevens.
Het attest dat wordt afgeleverd is ondertekend door de bevoegde overheid. Wanneer de opdrachtgever een privépersoon is, worden ze door hem afgeleverd en ondertekend, zo niet wordt een eenvoudige verklaring van de aannemer aanvaard. Deze attesten vermelden het bedrag van de werken, de plaats en het datum waarop ze werden uitgevoerd.
2. De inschrijver voegt bij zijn offerte de samenstelling van zijn operationeel team toe, waarmee hij dient de bedingen om aan het contract te kunnen voldoen. Het operationeel team omvat een projectleider, een ploegleider en per lot minimaal 2 personeelsleden.
De inschrijver dient de namen van dit team door te geven alsook de beroepsspecificaties (opleidingen) en vroegere ervaringen van elk van de arbeiders.
Er dient ook een verklaring van de jaarlijkse personeelsbezetting meegegeven te worden, zodat de omvang kan inschat worden van de laatste 3 jaar. Zoals voorgeschreven dienen er minimaal 6 personen voor de aanbestedende overheid gereserveerd te kunnen worden, voor de 3 deelopdrachten.
3. Inzake 24u/24 en 7d/7 dienstverlening, dient de inschrijver aan te tonen dat hij op tijd zijn taken kan uitvoeren, conform de verschillende deadlines opgelijst bij SLA-exploitatie. De inschrijver houdt hierbij rekening met het nieuwe mobiliteitsplan van Stad Gent (zie https://stad.gent/mobiliteitsplan).
Vereiste erkenning: D20 (Metalen schrijnwerk), Klasse 3

III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht

III.2.3 Inlichtingen over het personeel dat verantwoordelijk zal zijn voor de uitvoering van de opdracht:
Verplichting tot vermelding van de namen en beroepskwalificaties van het personeel dat met het uitvoeren van de opdracht wordt belast: JA



AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-03-09 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2021-07-07
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2021-03-09
Plaatselijke tijd: 10:00
Adres: Stad Gent De Stroom, Franklin Rooseveltlaan 1, 9000 Gent - Juridische Dienst - Contactpunt Overheidsopdrachten, 9000 Gent

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
* Plaatsbezoek:De inschrijver heeft de mogelijkheid om een plaatsbezoek uit te voeren.De locatie is te bezoeken met uitzondering van de schoolvakanties. (enkel van toepassing voor schoolgebouwen) Dit tijdens de kantooruren (8u -16u) en na voorafgaande aanmelding bij het secretariaat ter plaatse.* Opgelet!Indien u geïnteresseerd bent in deze opdracht kunt u deze verder opvolgen door u als onderneming te registreren op de website van e-Notification.Deze aankondiging kunt u dan aanduiden als favoriet door bovenaan op de hiervoor aangemaakte knop te drukken 'toevoegen aan favorieten' en de functie 'messaging' te activeren.U wordt dan op de hoogte gehouden van eventuele wijzigingsberichten.De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad Van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel (Etterbeek)

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-01-28

Annonces similaires du BDA :