Tussengemeentelijke Maatschappij Der Vlaanderen Voor Watervoorziening

Aanstellen van een aannemer voor de renovatie van de kleedkamers en de technische installaties van sporthal Driebeek te Gent



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: Tussengemeentelijke Maatschappij der Vlaanderen voor Watervoorziening
Postadres: Stropstraat 1,BE-9000 GENT
Contactpersoon: Evelien Decroix
Tel: +32 92425771
E-mail: aankoop@farys.be
Internetadres(sen): www.farys.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=399023


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Aanstellen van een aannemer voor de renovatie van de kleedkamers en de technische installaties van sporthal Driebeek te Gent 
Referentienummer: TMVW-SPORT-061-20-29-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45000000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
De stad Gent wenst de kleedkamers en de technische installaties van sporthal Driebeek, Driebeekstraat 22 te 9050 Gent, te vernieuwen.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE234
Voornaamste plaats van uitvoering: Sporthal Driebeek, Driebeekstraat 22 te 9050 Gent
II.2.4. Beschrijving
De stad Gent wenst de kleedkamers en de technische installaties van sporthal Driebeek, Driebeekstraat 22 te 9050 Gent, te vernieuwen. 
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj): 2021-04-19
Einde (dd/mm/jjjj): 2021-09-12
Verlenging mogelijk: NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
Conform art. 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016 inzake overheidsopdrachten

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
- Getuigschrift van erkenning of erkenningsaanvraag (fotokopie) (cf. vereisten bestek)- Drie referenties inclusief ondertekende tevredenheidsattesten (cf. vereisten bestek)

Eventuele minimumeisen:
- Klasse: Klasse 5 : tot 1.810.000 EUR, Categorie: D17
- Teneinde zijn technische bekwaamheid aan te tonen zal de inschrijver minstens drie referenties inclusief tevredenheidsattesten bijvoegen. Hieruit moet blijken dat de inschrijver in de loop van de laatste vijf jaar, gelijkaardige werken (renovatie van publiek toegankelijke gebouwen), telkens voor een minimaal aannemingsbedrag van ? 600 000 (excl. btw), heeft uitgevoerd tot tevredenheid van de opdrachtgever.
Alle gevraagde referenties dienen bovendien betrekking te hebben op renovaties waarbij een grondige renovatie van de technieken aan de orde was. De inschrijver dient aan te tonen dat het gedeelte technieken telkens minstens ? 200 000 (excl. btw) bedroeg.
Voor de referenties voegt de inschrijver minstens de volgende elementen bij de offerte:
- beschrijving van het referentieproject;
- opgave van de relevante disciplines en de mate van betrokkenheid;
- totaal uitvoeringsbedrag;
- uitvoeringsbedrag van het gedeelte technieken;
- uitvoeringsperiode en datum van oplevering;
- identificatie van de opdrachtgever met duidelijke opgave van naam en e-mail of telefoonnummer van de contactpersoon bij de opdrachtgever.
OPMERKINGEN
- De termijn van 5 jaar wordt bepaald t.o.v. de datum vastgelegd voor het indienen van de offertes.
- De voorgelegde tevredenheidsattesten dienen betrekking te hebben op projecten die werden uitgevoerd (voorlopige of definitieve oplevering).
- De prestaties van een aannemer worden geacht te zijn uitgevoerd tot en met de voorlopige oplevering van de werkzaamheden. In die zin wordt een referentie aanvaard voor zover de voorlopige oplevering van de werken heeft plaatsgevonden binnen de 5jaar zoals hierboven gesteld.
- PV's van voorlopige of definitieve oplevering worden niet aanvaard als tevredenheidsattest.
De aanbesteder behoudt zich het recht voor bij de opgegeven lijst van referenties navraag te doen omtrent de kwaliteit van de geleverde werken.


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-02-24 15:30
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  NL
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2021-02-24
Plaatselijke tijd: 15:30

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
Voor inlichtingen m.b.t. de procedure kunnen de inschrijvers terecht bij: mevr. Evelien Decroix (evelien.decroix@farys.be, tel. 09/242 57 71) of bij mevr. Laura Aubroeck (laura.aubroeck@farys.be, tel. 09/242 57 47). Er is een verplicht plaatsbezoek voorzien. Het plaatsbezoek zal doorgaan na afspraak, gelieve hiervoor contact op te nemen met mevr. Jana Rainchuk (jana.rainchuk@farys.be, tel. 09/241 06 22 of 0472/18 90 93).

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
Tel: +32 22349611
Fax: +32 22349499
Internetadres(sen): http://www.raadvst-consetat.be

VI.4.3 Beroepsprocedure
Precieze aanduiding van de termijn(en) voor beroepsprocedures
15 dagen voor de procedure van schorsing bij uiterst dringendenoodzakelijkheid en 60 dagen voor het annulatieberoep, te rekenen vanaf de betekening van de beslissing.

VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
Tel: +32 22349611
Fax: +32 22349499
Internetadres(sen): http://www.raadvst-consetat.be

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-01-22

Annonces similaires du BDA :