Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: IOK
Postadres: Antwerpseweg 1,BE-2440 Geel
Contactpersoon: De heer Dimitri Deiteren
Tel: +32 14562797
E-mail: dimitri.deiteren@iok.be
Internetadres(sen): www.iok.be
I.3. Communicatie
Officiële benaming: IOK
Postadres: Antwerpseweg 1,BE-2440 Geel
Contactpersoon: De heer Dimitri Deiteren
Tel: +32 14562797
E-mail: dimitri.deiteren@iok.be
Internetadres(sen): www.iok.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Uitnodiging tot indienen offerte - Administratief en technisch beheer huurcontracten periode 2021-2025 - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking Referentienummer: 2021_JVP_131500
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 70330000
II.1.3. Type opdracht: diensten
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE213
Voornaamste plaats van uitvoering: Diverse locaties IOK en IOK Afvalbeheer, 2440 Geel
II.2.4. Beschrijving
Deze opdracht betreft het administratief (zijnde administratief, financieel en juridisch) en technisch beheer van semi-industriële gebouwen en administratieve gebouwen in eigendom van IOK en IOK Afvalbeheer (lijst opsomming gebouwen, zie III. Technische bepalingen), zijnde, niet-limitatief opgesomd: - Opvolgen van huurcontracten van A tot Z (idem addenda); - Het opsturen van betalingsaanvragen en indexeringen; - Het innen van schuldvorderingen; - Controle, uitvoering en opvolging van alle onderhoudswerken en herstellingen; - (Laten) opmaken van de nodige attesten inzake wettelijk onderhoud; - Opvolging van noodverlichting en vereisten inzake brand; - De huurders manen tot herstellingen binnen hun verplichtingen; - Verdeelsleutels opmaken bij gemeenschappelijke kosten; - Opmaak van kostenafrekeningen voor de gebruikers; - Opvolging overdrachten van abonnementen inzake nutsvoorzieningen; - Opnamen van meterstanden van nutsvoorzieningen; - Aanspreekpunt zijn voor aannemers ter plaatse voor technisch beheer, d.w.z. wanneer aannemer werken ter plaatse uitvoert, is uw aanwezigheid vereist om de aannemer te begeleiden in het gebouw naar de plaats van uitvoering en meer info te verschaffen over de werken die uitgevoerd moeten worden; - Opvragen minimaal 3 vergelijkende offertes binnen 2 weken bij herstellingen waarvoor geen onderhoudscontract is opgemaakt; - Opvolging van alle wettelijke keuringen; - Communicatie met huurders; - Organisatie overlegmoment met aanbestedende overheid;
II.2.7. Looptijd
36 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
Deze verlenging wordt door de aanbestedende overheid medegedeeld via aangetekend schrijven, uiterlijk 3 maanden vóór het verstrijken van de looptijd van de opdracht.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
* De kandidaat mag zich niet bevinden in één van de in de artikelen 67 tot en met 69 van de Wet Overheidsopdrachten bedoelde situaties. Dit behelst de verplichte uitsluitingsgronden, de uitsluitingsgronden in verband met fiscale en sociale schulden, en de facultatieve uitsluitingsgronden.Indien een verplichte of facultatieve uitsluitingsgrond van toepassing is op de kandidaat, mag de kandidaat bewijzen dat de corrigerende maatregelen die hij heeft genomen voldoende zijn om zijn betrouwbaarheid aan te tonen ondanks de toepasselijke uitsluitingsgrond. Als de aanbestedende overheid dat bewijs toereikend acht, wordt de betrokken kandidaat niet uitgesloten van de plaatsingsprocedure.Het offerteformulier moet evenwel vergezeld zijn van volgende stukken:- de Belgische inschrijver: een uittreksel uit het strafregister dat maximaal zes maanden oud is op het uiterste tijdstip van ontvangst van de offertes; - de Belgische inschrijver die personeel tewerkstelt dat onderworpen is aan de sociale zekerheidswetgeving van een andere lidstaat van de Europese Unie: een attest dat uitgereikt werd door de bevoegde overheid waarin bevestigd wordt dat hij, volgens de rekening die ten laatste de uiterste dag bepaald voor de ontvangst van de offerte opgemaakt is, op die datum voldaan heeft aan de voorschriften inzake betaling van de bijdragen voor sociale zekerheid overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is; - de buitenlandse inschrijver: alle in bovenstaande artikelen vermelde attesten en uittreksels of evenwaardige documenten, uitgereikt door het betrokken land (RSZ-attest, attest fiscale schulden, uittreksel strafregister, attest niet-faling,.). Wanneer een document of attest niet wordt uitgereikt in het betrokken land of dit niet afdoend voor alle uitsluitingsgronden het nodige bewijs levert, kan ter vervanging een verklaring onder eed toegevoegd worden, of indien hierin niet wordt voorzien, een plechtige verklaring van de betrokkene voor een gerechtelijk of overheidsinstantie, notaris of bevoegde beroepsorganisatie van het land van oorsprong of herkomst.Eventuele corrigerende maatregelen moet de inschrijver echter bewijzen door schriftelijke stukken toe te voegen aan de offerte.* Het offerteformulier moet vergezeld zijn van volgende stukken:- de Belgische inschrijver: een uittreksel uit het strafregister dat maximaal zes maanden oud is op het uiterste tijdstip van ontvangst van de offertes; - de Belgische inschrijver die personeel tewerkstelt dat onderworpen is aan de sociale zekerheidswetgeving van een andere lidstaat van de Europese Unie: een attest dat uitgereikt werd door de bevoegde overheid waarin bevestigd wordt dat hij, volgens de rekening die ten laatste de uiterste dag bepaald voor de ontvangst van de offerte opgemaakt is, op die datum voldaan heeft aan de voorschriften inzake betaling van de bijdragen voor sociale zekerheid overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is; - de buitenlandse inschrijver: alle in bovenstaande artikelen vermelde attesten en uittreksels of evenwaardige documenten, uitgereikt door het betrokken land (RSZ-attest, attest fiscale schulden, uittreksel strafregister, attest niet-faling,.). Wanneer een document of attest niet wordt uitgereikt in het betrokken land of dit niet afdoend voor alle uitsluitingsgronden het nodige bewijs levert, kan ter vervanging een verklaring onder eed toegevoegd worden, of indien hierin niet wordt voorzien, een plechtige verklaring van de betrokkene voor een gerechtelijk of overheidsinstantie, notaris of bevoegde
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een lijst van referenties inzake het beheren van huurovereenkomsten die gedurende de laatste drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren.
Eventuele minimumeisen:
1. Minimum 1 referentie, met per referentie een minimaal jaarlijks opdrachtbedrag van 30.000 euro exclusief btw.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-02-25 10:30
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2021-06-25
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State Afdeling Bestuursrechtspraak, BE nvt
VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-01-19