Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT - NUTSSECTOREN
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Fluvius System Operator cvba (Speciale Sectoren)
Postadres: Brusselsesteenweg 199,BE-9090 MELLE
Tel: +32 92635765
E-mail: aankoop.ict@fluvius.be
Internetadres(sen): www.fluvius.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=398355
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Landmetertoestellen Referentienummer: Fluvius-FLU20IT025-F05_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 38112100
II.1.3. Type opdracht: leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
Meerjarige dienstenopdracht van het type "Raamovereenkomst met één dienstverlener", aangaande de levering van 100 GNSS - surveying toestel incl. software. De oplossing dient compatibel te zijn met de gangbare ESRI - suite. De opdrachtnemer dient naast de dienstverlening een opleiding en rapportering te voorzien.
De opdracht heeft een looptijd van 3 jaar, éénmaal verlengbaar met 24 maanden.
Concreet bestaat de opdracht uit:
1. Levering van 100 GNSS - surveying toestellen incl. software. Compatibel met de gangbare ESRI-suite.
2. Monitoring en kwaliteitsborging van de dienstverlening (SLA).
3. Het aanbieden en uitvoeren van bijkomende dienstverlening zoals:
- Opleiding;
- Rapportering;
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE2
II.2.4. Beschrijving
Meerjarige dienstenopdracht van het type "Raamovereenkomst met één dienstverlener", aangaande de levering van 100 GNSS - surveying toestel incl. software. De oplossing dient compatibel te zijn met de gangbare ESRI - suite. De opdrachtnemer dient naast de dienstverlening een opleiding en rapportering te voorzien. De opdracht heeft een looptijd van 3 jaar, éénmaal verlengbaar met 24 maanden. Concreet bestaat de opdracht uit: 1. Levering van 100 GNSS - surveying toestellen incl. software. Compatibel met de gangbare ESRI-suite. 2. Monitoring en kwaliteitsborging van de dienstverlening (SLA). 3. Het aanbieden en uitvoeren van bijkomende dienstverlening zoals: - Opleiding; - Rapportering;
II.2.7. Looptijd
36 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
1 x 24 maanden
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
1. Identificatie van de inschrijver (in te vullen in de vragenlijst):1.1 Naam en volledige coördinaten (adres, telefoon, enz.),1.2 Volledige coördinaten van filialen / agentschappen die in België gevestigd zijn en die betrokken zijn bij deze opdracht;2. Vertegenwoordiging en relaties in het kader van deze gunning (in te vullen in de vragenlijst):2.1 Volledige coördinaten van de directie, naam en volledige coördinaten (adres, telefoon, enz.) van de unieke gesprekspartner, die instaat voor de relaties met de betrokken intercommunales.3. Een organogram dat de structuur en de bezetting van de onderneming weergeeft (met vermelding of het personeel met een contract voor onbepaalde duur of personeel met een tijdelijk contract betreft). 4. De inschrijver voegt een ingevulde Uniform Europees Aanbestedingsdocument (UEA) toe, zowel in pdf- als in xml-formaat, waaruit blijkt dat de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting bevindt, zoals beschreven in artikels 67-69 van het Koninklijk besluit van 18 juni 2017, juncto artikel 151 § 1 van de Wet Overheidsopdrachten van 17 juni 2016 inzake de uitsluiting van toegang tot de gunningprocedure. De uitsluitingsgronden m.b.t. fiscale en sociale schulden vervat in artikel 151 van de Wet Overheidsopdrachten van 17 juni 2016 zijn eveneens van toepassing.Indien de inschrijver werkt met een onderaannemer dient deze bijlage eveneens voor de situatie van de onderaannemer opgegeven te worden. Indien de inschrijver werkt met onderaanneming, dient iedere onderaannemer punt 1, 2, 3 en 5 van de vragenlijst volledig in te vullen en elektronisch ondertekend bij de kandidatuurstelling van de hoofdaanbieder toe te voegen. Elk punt dient beantwoord te worden (desgevallend "niet van toepassing" vermelden). Een niet beantwoord punt wordt beschouwd als een ontbrekend element.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
De financiële en economische draagkracht wordt aangetoond door:- De omzet van de inschrijver in elk van de afgelopen drie jaar, dient minimaal 1.000.000 EUR per jaar te bedragen. De gegevens betreffende financiële en economische draagkracht zullen door de aanbesteder gecontroleerd worden. Hiervoor zal in eerste instantie gebruik gemaakt worden van de rapporten die bij financiële gegevensverstrekkers worden opgevraagd. Indien noodzakelijk kan nadien nog bijkomende informatie opgevraagd worden bij de inschrijver zelf.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
De vakbekwaamheid dient aangetoond te worden door:- Een lijst van de drie voornaamste leveringen van GNSS - surveying toestellen waarvan de voorlopige oplevering plaatsvond gedurende de afgelopen periode van maximaal drie jaar, met vermelding van het bedrag, het aantal geleverde toestellen, de compatibiliteit met ESRI - suite, de datum en van de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren. Bij de gevraagde lijst van referenties dienen minimaal twee referenties compatibel te zijn met de ESRI-suite (onafhankelijk grootte levering). Eén van de drie referenties dient een minimale hoeveelheid te hebben van vijftig geleverde toestellen. Een volledig ingevulde vragenlijst waarbij bovenstaande criteria zijn opgenomen dient de kandidatuur te vergezellen. De vragenlijst is uitsluitend te verkrijgen door opvragen via e-mail naar aankoop.ict@fluvius.be ter attentie van Nathalie Van Cauwenberg.
Eventuele minimumeisen:
Klasse: N/A, Categorie: N/A
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-02-15 09:05
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 BRUSSEL
Internetadres(sen): http://www.raadvanstate.be
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-01-14