Gemeentebestuur Zulte

Sloop en sanering Lys Yarns



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: Gemeentebestuur Zulte
Postadres: Centrumstraat 8,BE-9870 Zulte
Contactpersoon: De heer Ludwig Vanluchene
Tel: +32 92431434
Fax: +32 92431401
E-mail: ludwig.vanluchene@zulte.be
Internetadres(sen): www.zulte.be 


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Sloop en sanering Lys Yarns 
Referentienummer: 2019/037
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45111000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.1.1
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: JA


II.2. Beschrijving

Lot 1

II.2.1. Benaming
Asbestverwijdering en sloopwerken 
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE234
Voornaamste plaats van uitvoering: Staatsbaan 198
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1 
II.2.7. Looptijd
4 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE

Lot 2

II.2.1. Benaming
Bodemsaneringswerken 
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE234
Voornaamste plaats van uitvoering: Staatsbaan 198
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1 
II.2.7. Looptijd
2 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. De inschrijver voegt bij zijn aanvraag tot deelneming een attest waaruit blijkt dat hij voldaan heeft aan zijn beroepsmatige fiscale verplichtingen overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waarin hij gevestigd is. Het attest heeft betrekking op de laatste afgelopen fiscale periode voor de uiterste datum voor de ontvangst van de offerte.2. Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 11 van het KB van 18 april 2017.
Eventuele minimumeisen:
1. De inschrijver voegt bij zijn aanvraag tot deelneming een attest waaruit blijkt dat hij voldaan heeft aan zijn beroepsmatige fiscale verplichtingen overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waarin hij gevestigd is. Het attest heeft betrekking op de laatste afgelopen fiscale periode voor de uiterste datum voor de ontvangst van de offerte.
2. Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 11 van het KB van 18 april 2017.

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Enkel voor perceel 1: Bewijs van erkenning voor werken van afbraak of verwijdering van asbest en/of materialen die asbest bevatten OF attest van samenwerking met een onderaannemer, die beschikt over de erkenning voor werken van afbraak of verwijdering van asbest en/of materialen die asbest bevatten. In geval van een samenwerking met een onderaannemer, dient tevens het bewijs van erkenning als aannemer in de categorie G5 (afbraakwerken) voor deze onderaannemer aangeleverd te worden.2. Enkel voor perceel 1: De inschrijver heeft 3 jaar ervaring in het uitvoeren van (selectieve) sloopwerken van bedrijfsgebouwen waarbij gebruik gemaakt werd van een sloopopvolgingsplan (voorheen sloopinventaris). Hij toont deze ervaring aan met 3 referenties uit de laat-ste 3 jaar (vergezeld van certificaten die bewijzen dat de belangrijkste werken naar behoren zijn uitgevoerd, zowel met betrekking tot de wijze van uitvoering als met betrekking tot het resultaat).3. Enkel voor perceel 1: De inschrijver toont ervaring (in eigen hoofde of in hoofde van de aan te stellen onderaannemer) aan in het uitvoeren van afbraak of verwijdering van asbest. Hij toont deze ervaring aan met 3 referenties uit de laatste 3 jaar, vergezeld van certificaten die bewijzen dat de belangrijkste werken naar behoren zijn uitgevoerd, zowel met betrekking tot de wijze van uitvoering als met betrekking tot het resultaat.4. Enkel voor perceel 1: Een omschrijving van het gedeelte van de opdracht dat de ondernemer eventueel in onderaanneming wil geven.5. Enkel voor perceel 1: De inschrijver of zijn onderaannemer dient te beschikken over een registratie als vervoerder van afvalstoffen.6. Enkel voor perceel 1: De persoon die in opdracht van de inschrijver de dagelijkse werfactiviteiten tijdens de opstart en de opvolging van de afbraakwerken uitvoert, moet minstens 3 jaar ervaring als werfleider hebben. Bij de inschrijving geeft de aannemer aan welke personen uit zijn organisatie in principe in aanmerking kunnen komen. 7. bewijs verzekering burgerlijke aansprakelijkheid8. Enkel voor perceel 2: De inschrijver geeft aan via welke wijze (kwaliteitsborgingssysteem) hij OVAM-conform zal voldoen aan kwaliteits-, veiligheids- en milieueisen, met aantonen dat het systeem beantwoordt aan de door OVAM geëiste kwaliteitseisen.

Eventuele minimumeisen:
4. Een omschrijving van het gedeelte van de opdracht dat de ondernemer eventueel in onderaanneming wil geven.
7. bewijs verzekering burgerlijke aansprakelijkheid
Vereiste erkenning: G5 (Afbraakwerken), Klasse 5


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-02-16 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 6 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2021-02-16
Plaatselijke tijd: 11:00
Adres: gemeentehuis, raadzaal, Centrumstraat 8

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
Plaatsbezoek vereist: Plaatsbezoek op 25 januari en 4 februari 2021 om 14.00 u. Parkeren kan in de Boelakendreef - afspraak vooraan kant Staatsbaan.De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel (Etterbeek)

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-01-14

Annonces similaires du BDA :