Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN GEGUNDE OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Waregems Autonoom Gemeentebedrijf Stadsontwikkeling (WAGSO)
Postadres: Gemeenteplein 2,BE-8790 Waregem
Contactpersoon: De heer Bart Verschelde
Tel: +32 56621396
E-mail: wagso@waregem.be
Internetadres(sen): www.wagso.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Pandcomplex, huur mobiele winkelunits Referentienummer: 2020/060
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 34221000
II.1.3. Type opdracht: leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.1.7. Totale waarde van de aanbesteding (exclusief btw)
121672.09 EUR
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE254
Voornaamste plaats van uitvoering: Stedelijke gebouwen > Pandcomplex
II.2.4. Beschrijving
De aanbestedende overheid plant een grondige renovatie van het openlucht winkelcentrum Het Pand te Waregem. Daarin zijn een 30-tal handelszaken gevestigd, dewelke tijdens de 18 maanden durende werken (aanvang voorzien op 1 februari 2021) allen dienen te sluiten. Een aantal van deze zaken kiest voor een herlocatie naar een bestaand leegstaand pand in Waregem, maar een aantal andere opteren voor een mobiele winkelunit. De aanbestedende overheid staat in voor het huren van de mobiele winkelunits. Er dienen op heden (dit kan nog wijzigen in de toekomst) 5 mobiele winkelunits te worden gehuurd. De winkelunits dienen integraal instapklaar te zijn (behoudens rollend materieel, zoals tafels en stoelen en bepaalde toestelllen (keukentoestellen, copiers, .). De opdracht behelst het leveren, installeren, uitrusten van de mobiele units alsook de huur gedurende de werken tot en met de afbraak op het einde van de werken. De inschrijver staat in voor de volledige opdracht en levert de mobiele units instapklaar op (met uitzondering van losse materialen) en neemt ze op het einde van de opdracht ook terug weg. Alle daaraan verbonden kosten dienen inbegrepen te zijn in de prijszetting. In geval er nog aanpassingen gebeuren aan het aantal units of de oppervlakte ervan, zal de inschrijver zich hieraan aanpassen gedurende de uitvoering van de opdracht. De prijzen opgegeven in de prijslijst zullen dan toegepast worden.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.1 Eerdere bekendmaking betreffende deze procedure
Nummer van de aankondiging in het PB S 2020/S 108-261251
AFDELING V. GUNNING VAN OPDRACHT
Lot 1: Pandcomplex, huur mobiele winkelunitsV.2. Gunning van een opdracht/concessieovereenkomst
V.2.1. Datum van de sluiting van de overeenkomst/het besluit tot gunning van de concessieovereenkomst
2020-11-30
V.2.2. Inlichtingen over inschrijvingen
De opdracht is gegund aan een groep ondernemers: NEE
V.2.3. Naam en adres van de contractant
Officiële benaming: PORTAKABIN
Postadres: Avenue de l'Industrie 16,BE-1420 Braine-l'Alleud
Tel: +32 3870070
Fax: +32 3870143
NUTS-code: BE
Internetadres: www.portakabin.be
De contractant/concessiehouder wordt een MKB-bedrijf: NEE
V.2.4. Inlichtingen over de waarde van de opdracht/het perceel/de concessieovereenkomst (excl. BTW)
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State, Afdeling Bestuursrechtspraak
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-01-12