Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: stad Kortrijk
Postadres: Grote Markt 54,BE-8500 Kortrijk
Contactpersoon: De heer Bert Sabbe
Tel: +32 486088192
E-mail: bert.sabbe@kortrijk.be
Internetadres(sen): www.kortrijk.be
I.3. Communicatie
Officiële benaming: directie vrije tijd - musea en tentoonstellingen
Postadres: Grote Markt 54,BE-8500 Kortrijk
Contactpersoon: De heer Rudy Vandeputte
Tel: +32 473862934
E-mail: rudy.vandeputte@kortrijk.be
Internetadres(sen): www.kortrijk.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Oproep tot aanvraag tot deelneming - Design & Build - O.L.Vrouwekerk: nevenbestemming scenografie 1302 Referentienummer: 2020/2327
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 48932000
II.1.3. Type opdracht: leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE254
II.2.4. Beschrijving
Design & Build - O.L.Vrouwekerk: nevenbestemming scenografie 1302
II.2.7. Looptijd
350 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 70, artikels 61-64 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.Non-discriminatieDe aanbestedende overheid heeft, in elke fase van de plaatsingsprocedure, de mogelijkheid om de kandidaat uit te sluiten indien ze met elk passend middel aantoont dat de kandidaat of inschrijver de in artikel 7 van de Wet Overheidsopdrachten genoemde toepasselijke verplichtingen op het vlak van het milieu-, sociaal en arbeidsrecht, heeft geschonden. Onder sociaal en arbeidsrecht wordt onder meer verstaan de wetgeving opgenomen in : - het decreet van 10 juli 2008 houdende een kader voor het Vlaamse gelijkekansen- en gelijkebehandelingsbeleid; de wet van 10 mei 2007 ter bestrijding van bepaalde vormen van discriminatie, de wet van 10 mei 2007 tot wijziging van de wet van 30 juli 1981 tot bestraffing van bepaalde, door racisme of xenofobie ingegeven daden en de wet van 10 mei 2007 ter bestrijding van discriminatie tussen vrouwen en mannen;- de wet van 4 augustus 1996 betreffende het welzijn van de werknemers bij de uitvoering van hun werk, meer bepaald hoofdstuk Vbis. Bijzondere bepalingen betreffende geweld, pesterijen en ongewenst seksueel gedrag op het werk.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. nihil
Eventuele minimumeisen:
1. nihil
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Samenstelling ontwerp- en uitvoeringsteamOrganigram met alle leden van het team van de scenografie, van de animatie (3 onderscheiden animatiestudio's - zie verder) en van de realisatie. Voor elk vernoemd teamlid wordt zijn /haar taak vermeld en het CV toegevoegd. De teamleider van het team van de opdrachtnemer wordt aangeduid. Bewijs wordt toegevoegd dat de teamleider de Nederlandse taal voldoende beheerst. 2. Referenties van de scenograafo min. 2 referenties en maximum 5 referenties van een gerealiseerd project met gelijkaardig scenografisch programma. Meer specifiek moet ervaring met het realiseren van innovatieve multimediale installaties in een erfgoedcontext en historisch-narratieve content aangetoond worden. De kwaliteit van deze referentie(s) moet beoordeeld kunnen worden aan de hand van foto's, sfeerbeelden, video, technische basisgegevens, projectbeschrijving . Per referentie mag een audio- of videobestand maximaal 30 minuten luister- of kijktijd hebbenPer referentie wordt de naam opdrachtgever en de contactgegevens van de projectleider bij die opdrachtgever (naam, functie, tel, e-mail) vermeldo De projecten moeten opgeleverd zijn na 2013. o Min. 1 referenties moeten zijn uitgevoerd door de teamleider die het huidig project zal uitvoeren.o Een geschreven nota per referentie moet toegevoegd worden met meer uitleg omtrent: - het projectbudget (ontwerp en uitvoering, incl. technieken, inclusief btw), raming en eindafrekening - aantal m² vloeroppervlakte van het gebouw (bruto-oppervlakte) - de inbreng en het aandeel van de opdrachtnemer bij de uitvoering van het project (bv keuze narratieven, look & feel, animaties en technologieën, materialen, projectplanning, coördinatie onderaannemers,.) - de uitvoeringsmethoden en materíalen, de technische installaties. (relevant voor aantonen kwaliteit van referentie) - op welke manier is aandacht besteed is aan duurzaamheid en onderhoudsvriendelijkheid materialen - De nota mag maximaal 2 A4 per referentie betreffen3. Referenties van het animatieteamDe ínschrijver stelt drie onderscheiden animatiestudio's (bureau of zelfstandige) voor waarmee de opdracht op een maximaal creatieve manier kan uitgevoerd worden.De kandidaat geeft per animatiestudio: . o telkens min. 2 referenties van afgewerkte animaties die stijl en teneur van de voorgestelde animatie aangeven. Per referentie wordt de naam opdrachtgever en de contactgegevens van de projectleider bij die opdrachtgever (naam, functie, tel, e-mail) vermeldo De kwaliteit van deze referentie(s) moet beoordeeld kunnen worden aan de hand van videofragmenten (beknopte duur!), scenario's stills en storyboards . o Per referentie mag een audio- of videobestand maximaal 30 minuten luister- of kijktijd hebben o De projecten moeten opgeleverd zijn na 2013. o Per animatiestudio: min. 1 referentie moeten zijn uitgevoerd door één van de teamleden van deze animatiestudio die het huidig project zullen uitvoereno Een geschreven nota per referentie moet toegevoegd worden met meer uitleg omtrent: - wat de doorlooptijd en het projectbudget, raming en eindafrekening (ontwerp en uitvoering, incl. technieken, inclusief btw) was; - voor welke uitdagingen men specifiek bij dit project stond. - De nota mag maximaal 1 A4 per referentie betreffen4. Referenties design & buildDe projectleider van de opdrachtnemer moet ervaring aantonen met de design & build procedure door middel van 1 referentie voor een gelijkaardige opdracht, opgeleverd na 2013. Deze referentie hoeft niet dezelfde te zijn als de referenties gevraagd onder punt 2 en 3.5. Erkenning als aannemer van werkenHet uitvoerings.(zie opdrachtdocumenten)
Eventuele minimumeisen:
1. nihil
Vereiste erkenning: P1 (Elektrische installaties in gebouwen, inbegrepen het installeren van stroomaggregaten, alarm-toestellen tegen brand- en diefstal, telecommunicatie in en om gebouwen en voorzieningen voor gemengde t), Klasse 1
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-02-15 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 6 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Op 5 maart 2021 is een plaatsbezoek voorzien.Houd alvast deze datum vrij. De tijdstippen worden naderhand vastgelegd volgens de geldende coronamaatregelenDe kandidaturen en offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1000 Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-01-12