Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Mobiliteit en Openbare Werken, Agentschap Wegen en Verkeer, Afdeling West-Vlaanderen
Postadres: VAC Jacob van Maerlant, Koning Albert I-laan 1.2 bus 82 ,BE-8200 8200 Brugge
Tel: +32 56237111
E-mail: ilse.dewicke@mow.vlaanderen.be
Internetadres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=392575 https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=392575
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Reinigen van tunnels en pompputten D312, D313 en D316 Referentienummer: AWV W-Vl-20/10_030/D312/151_Kr-F02_3
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 90000000
II.1.3. Type opdracht: diensten
II.1.4. Korte beschrijving
De aanneming omvat hoofdzakelijk:
<0000> Het volledig reinigen en ruimen van alle afwateringsstelsels (kolken, inspectieputten,
pompputten, vergaarbakken, waterafvoergoten, olieafscheiders, .), het reinigen van
wandbekleding, plafonds, trappen, traphallen, veiligheidsstootbanden, borstweringen en diverse
toebehoren van de beschreven tunnels in deze aanneming.
Alle tunnels voor voertuigen worden steeds 's nachts gereinigd, alle administratieve lasten die
hierbij komen kijken zijn eveneens een aannemingslast. De aannemer wordt niet extra vergoed
voor nachtelijke prestaties.
Indien de werken meer dan één nacht duren moet de aannemer alle signalisatie voor het
aanbreken van de dag terug verwijderen en de tunnel volledig vrijmaken.
De tunnels voor voetgangers en fietsers worden steeds overdag gereinigd. De gebruikers van de
tunnels moeten tijdens de reinigingswerken steeds doorgang hebben, indien nodig moet de
aannemer zijn werkzaamheden staken om doorgang te verlenen.
De levering van het water voor de reinigingswerken is eveneens een aannemingslast.
Onvoorziene werken: Het ter beschikking stellen van personeel, handgereedschap en materieel
voor de uitvoering van deze werken - alle onvoorziene werken die buiten de normale werktijden
of buiten de opgegeven dienstbevelen vallen en dus in een afzonderlijk en dringend dienstbevel
worden gegeven.
Het verwerken van ruimingsspecie. De aannemer staat in voor het vervoer en het verwerken van
de ruimingsspecie. Het vervoer en de verwerking dient steeds te gebeuren volgens de geldende
milieu- en vervoerswetgeving. De aannemer wordt enkel betaald op basis van zijn weegbons,
facturen en verwerkingsattesten. In deze post is enkel het vervoer en de verwerking van de
verzamelde afval begrepen. Eventuele millieuheffingen voor het storten of verbranden worden in
de hiervoor voorziene afzonderlijke post betaald.
Plaatsen/in standhouden/verwijderen van de werfsignalisatie
het onderhoud van de werken gedurende de waarborgperiode.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-01-07
AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST
VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd
VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.1.2. Te corrigeren tekst in de oorspronkelijke aankondiging
Afdelingsnummer: IV.2.2)
Plaats waar de te wijzigen tekst staat: Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen
In plaats van:
Datum (dd/mm/jjjj): 2021-01-11
Plaatselijke tijd: 10:45
Te lezen:
Datum (dd/mm/jjjj): 2021-01-19
Plaatselijke tijd: 10:45
Afdelingsnummer: IV.2.7)
Plaats waar de te wijzigen tekst staat: Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend
In plaats van:
Datum (dd/mm/jjjj): 2021-01-11
Plaatselijke tijd: 10:45
Te lezen:
Datum (dd/mm/jjjj): 2021-01-19
Plaatselijke tijd: 10:45
VII.2 Inlichtingen over de wijzigingen
VII.2.1 Beschrijving van de wijzigingen
Aard en omvang van de wijzigingen (met vermelding van eventuele eerdere veranderingen van de opdracht)
Erratum 3:
Opgelet: De aanbestedingsdatum wordt uitgesteld tot 19/01/2021 om 10 u 45!
Gelieve alle reeds ingediende offertes in te trekken en opnieuw in te dienen!
Er werden twee documenten toegevoegd nl. 20_10_030_D312_151_UEA in pdf en xml.
Erratum 3 ter verduidelijking in pdf.