Universitair Ziekenhuis Gent

Oproep tot aanvraag tot deelneming - Raamovereenkomst voor verhuren en onderhouden van linnen, het onderhouden van werkkledij en gordijnen en het ter beschikking stellen van linnen, kledij en gordijnen



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: Universitair Ziekenhuis Gent
Postadres: Corneel Heymanslaan 10 ,BE-9000 Gent
Contactpersoon: Mevrouw Conny De Schouwer
Tel: +32 93324310
Fax: +32 93323853
E-mail: conny.deschouwer@uzgent.be
Internetadres(sen): www.uzgent.be 


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Oproep tot aanvraag tot deelneming - Raamovereenkomst voor verhuren en onderhouden van linnen, het onderhouden van werkkledij en gordijnen en het ter beschikking stellen van linnen, kledij en gordijnen 
Referentienummer: MPMO/AVE/CDS/D34200289
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 98310000
II.1.3. Type opdracht: diensten
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE234
Voornaamste plaats van uitvoering: Facilitair Beheer - Facilitaire Dienstverlening, Corneel Heymanslaan 10 te 9000 Gent
II.2.4. Beschrijving
De opdracht bestaat uit twee delen: Deel 1: Verhuren en onderhouden van linnen en het ter beschikking stellen van linnen en gordijnen Deel 2: Onderhouden en het ter beschikking stellen van werkkledij Voorwerp van deel 1 DEEL A: verhuren van linnen en onderhouden van linnen en gordijnen  Het onder huur ter beschikking stellen van linnen dat voldoet aan de specificaties van UZ Gent (zie technische bepalingen)  Het wassen, drogen, plooien en verpakken van het linnen  Het wassen, drogen, ophangen op kapstokken en verpakken van gordijnen  Het leveren van proper linnen en gordijnen in twee centrale linnenbergingen (in afwachting van verdeling naar de decentrale linnenbergingen)  Het ophalen van vuil linnen en gordijnen vanuit twee centrale ophaallokalen  Het wassen en terug aan UZ Gent bezorgen van stukken die onterecht in het vuil linnen terecht zijn gekomen DEEL B: ter beschikking stellen van linnen en gordijnen op de afdelingen - Het inrichten van de decentrale linnenbergingen bij de start van de overeenkomst - Het verdelen van het proper linnen en gordijnen over de verschillende decentrale linnenbergingen van UZ Gent. - Opnemen van dotaties voor het linnen en dit per leveradres (decentrale linnenberging). - Het ophalen van vuil linnen en vuile gordijnen in de decentrale afvallokalen van UZ Gent - Het verzamelen van het vuil linnen en vuile gordijnen in de centrale ophaallokalen - Bemannen van het contactcenter voor interne klant tussen 8u en 17u op weekdagen  Voorwerp van deel 2 UZ Gent voorziet begin 2022 de introductie van een nieuwe kledijlijn voor alle medewerkers.  Tussen de start van de overeenkomst op 1/12/21 en de introductie van de nieuwe werkkledij begin 2022 zal de huidige kledij verder worden gedragen door alle beroepsgroepen. Na de introductie van de nieuwe kledijlijn zal huidige werkkledij ook nog verder gebruikt worden voor welbepaalde dragergroepen (bv. stagiairs, studenten) en zal door de dienstverlener onderhouden moeten worden. Het voorwerp van de opdracht omvat het onderhouden van de werkkledij van de nieuwe en de oude kledijlijn en het ter beschikking stellen van deze werkkledij via kledijautomaten en in depots. 
II.2.7. Looptijd
72 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
* Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016.* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.Deze impliciete verklaring slaat onder meer op inlichtingen en documenten die voor de aanbestedende overheid kosteloos en elektronisch toegankelijk zijn, met name het attest van niet-faillissement, het RSZ-attest en het attest betreffende de fiscale verplichtingen. Deze zullen door de aanbestedende overheid worden opgehaald uit Telemarc na opening van de offertes. * De kandidaat/inschrijver dient een recent (max 3 maanden oud t.o.v. openingsdatum) uittreksel uit het strafregister uitgereikt door een gerechtelijke overheid of overheidsinstantie van het land van oorsprong of herkomst bij zijn offerte te voegen. Uittreksel staat op naam van de inschrijver zoals vermeld op het inschrijvingsformulier (zijnde een natuurlijke persoon of een vennootschap met rechtspersoonlijkheid).* De inschrijver van vreemde nationaliteit moet, opdat zijn inschrijving als regelmatig zou worden beschouwd, attesten voorleggen die door de bevoegde overheden zijn uitgereikt, overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is, en waaruit blijkt dat hij:- niet in staat van faillissement verkeert;- voldaan heeft aan zijn fiscale verplichtingen;- en voldaan heeft aan zijn verplichtingen ten aanzien van betalingen van de bijdragen voor sociale zekerheid. Meer info m.b.t. deze documenten: http://ec.europa.eu/markt/ecertis/searchDocument.do

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Verklaring betreffende de gemiddelde totale jaaromzet in diensten van de onderneming over de laatste drie boekjaren.
Eventuele minimumeisen:
1. De gemiddelde totale jaaromzet van de onderneming in diensten over de laatste drie boekjaren bedraagt minimaal 3.9 miljoen euro.

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Een lijst van de voornaamste diensten waarop de opdracht betrekking heeft die hij gedurende de afgelopen 3 jaar heeft verricht, hun bedrag/hoeveelheden, data en de instanties waarvoor ze bestemd waren.

Eventuele minimumeisen:
1. Minimum 2 referenties van een gelijkaardige opdracht, bij voorkeur in een zorgomgeving. De referenties moeten betrekking hebben op de huur en het onderhoud van linnen/gordijnen of het onderhoud van werkkledij.
De opgegeven referenties kunnen betrekking hebben op één van beide diensten. Het uitvoeren van beide diensten voor één instelling geldt als twee referenties. Gelieve per referentie de gevraagde informatie (zie hiernaast) en een korte toelichting over de inhoud te geven.


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
In het geval van raamovereenkomsten - motivering voor een looptijd van meer dan vier jaar: 

IV.1.4 Inlichtingen over een beperking van het aantal oplossingen of inschrijvingen tijdens de onderhandeling of de dialoog
Gebruikmaking van een procedure in achtereenvolgende fasen waarbij geleidelijk het aantal te bespreken oplossingen of ter onderhandeling openstaande inschrijvingen wordt beperkt: JA

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-02-03 09:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 6 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
De kandidaturen en offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad Van State
Wetenschapstraat 33, BE-1040 Brussel

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2020-12-28

Annonces similaires du BDA :