Gemeente Oud-turnhout

Uitnodiging tot indienen offerte - Ter beschikking stellen van twee elektrische deelwagens en de bijhorende infrastructuur - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: Gemeente Oud-Turnhout
Postadres: Dorp 31,BE-2360 Oud-Turnhout
Contactpersoon: De heer Stef Vanherck
Tel: +32 14462202
Fax: +32 14462222
E-mail: stef.vanherck@oud-turnhout.be
Internetadres(sen): www.oud-turnhout.be 


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Uitnodiging tot indienen offerte - Ter beschikking stellen van twee elektrische deelwagens en de bijhorende infrastructuur - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking 
Referentienummer: 2020/13
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 65000000
II.1.3. Type opdracht: diensten
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE213
Voornaamste plaats van uitvoering: Gemeente Oud-Turnhout, Dorp 31 te 2360 Oud-Turnhout
II.2.4. Beschrijving
De gemeente Oud-Turnhout wil actief inzetten op de vergroening van haar wagenpark. Zo wil de gemeente Oud-Turnhout o.a. meerdere dienstwagens vervangen door zero-emissievoertuigen (waarbij de keuze uitgaat naar elektrische voertuigen). De gemeente Oud-Turnhout wenst verder te gaan dan enkel het vervangen van deze voertuigen: twee voertuigen zullen worden ingezet als deelvoertuigen (één personenwagen en één kleine bestelwagen). Naast het gebruik door de personeelsleden van de gemeente Oud-Turnhout zullen ook de inwoners gebruik kunnen maken van deze elektrische deelwagens. De gemeente Oud-Turnhout wil via dit bestek beroep doen op een partij die voorziet in totale ontzorging, o.a.: ter beschikking stellen van de elektrische deelwagens, voorzien in de hard- en software om de voertuigen te kunnen delen, realisatie van oplaadpunten (cf. één oplaadpaal) die enkel en alleen door de elektrische deelauto's gebruikt kunnen worden, faciliteren in een laadpas, coördinatie van de uitvoering, . Een meer gedetailleerd omschrijving van de gevraagde dienstverlening is opgenomen in de technische bepalingen van dit bestek (hoofdstuk 3). 
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 18 april 2017. 2. Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is, over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de ondernemer met zijn bedrijvigheid is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.
Eventuele minimumeisen:
1. De inschrijver kan hiervoor gebruik maken van de verklaring op erewoord zoals toegevoegd in bijlage B 'Bankverklaring'.

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. De inschrijver legt minstens drie referenties voor m.b.t. het faciliteren in elektrisch deelwagens. Deze referenties omvatten minimaal: naam en contactinformatie van de opdracht gevende partij, omschrijving van de opdracht, looptermijn van de overeenkomst, omzetbedrag van de referentie-opdracht. Er mogen enkel referenties worden opgenomen voor projecten van de afgelopen 3 jaar.

Eventuele minimumeisen:
1. De inschrijver moet minimum 5 attesten kunnen voorleggen.


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering

IV.1.4 Inlichtingen over een beperking van het aantal oplossingen of inschrijvingen tijdens de onderhandeling of de dialoog
Gebruikmaking van een procedure in achtereenvolgende fasen waarbij geleidelijk het aantal te bespreken oplossingen of ter onderhandeling openstaande inschrijvingen wordt beperkt: JA

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-01-28 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2021-05-28


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Griffie van de Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2020-12-22

Annonces similaires du BDA :