Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: OCMW Gent
Postadres: zetel: Onderbergen 86, BE-9000 Gent - postadres: Botermarkt 1,BE-9000 Gent
Contactpersoon: Mevrouw Petra Van Beveren
Tel: +32 479898905
E-mail: petra.vanbeveren@stad.gent
Internetadres(sen): https://stad.gent
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Herinrichting van de kamers van woonzorgcentrum De Vijvers Referentienummer: FM/2020/092
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45400000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE234
Voornaamste plaats van uitvoering: woonzorgcentrum De Vijvers, Walstraat 1 te 9050 Ledeberg
II.2.4. Beschrijving
Herinrichting van de kamers van woonzorgcentrum De Vijvers
II.2.7. Looptijd
24 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Met het oog op de beoordeling van de financiële en economische draagkracht voegt de inschrijver volgende gegevens/documenten bij zijn offerte: - Eenverklaring betreffende de omzet van de laatste drie afgesloten boekjaren. De jaarrekeningen van de Belgische inschrijvers over de laatste drie boekjaren zullen door de aanbestedende overheid elektronisch opgevraagd worden. Buitenlandse inschrijvers moeten een kopie van hun gecertificeerde jaarrekeningen over de laatste 3 boekjaren bij hun offerte voegen.
Eventuele minimumeisen:
1. - De omzet per boekjaar moet minstens zo groot zijn als het bedrag van de offerte.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. lijst met minimaal vier uitgevoerde werken enkel in de Zorg of Woningbouw (woonzorgcentrum, assistentiewoningen, ziekenhuis, psychiatrische instelling, (sociale) appartementen,.) gedurende de afgelopen vier jaar met het totaal bedrag, excl. BTW, met een korte omschrijving van de werken en een getuigschrift van goede uitvoering. 2. lijst met minimaal de vijf voornaamste klanten enkel in de Zorg (woonzorgcentrum, assistentiewoningen, ziekenhuis, psychiatrische instelling,.) gedurende de afgelopen drie jaar met het totaal bedrag, excl. BTW, van de leveringen van los meubilair met een korte omschrijving van de geleverde producten en een getuigschrift van goede uitvoering.
Eventuele minimumeisen:
1. - minstens 1 referenties moet gaan over werken uitgevoerd in een gebouw dat bewoond blijft of in gebruik blijft tijdens de werken, het totaalbedrag van de werken van deze referentie moet hoger zijn dan EUR 500.000 excl. btw;
- minstens 1 referentie moet gaan over een werk waarvan het totaal bedrag van de werken uitgevoerd door de aannemer hoger is dan EUR 1.000.000 excl. btw;
- voor alle opgegeven referenties is het totaal bedrag van de werken uitgevoerd door de aannemer hoger is dan EUR 350.000 excl. btw per referentie
2. Het totaal bedrag van deze leveringen gedurende de laatste 3 jaar aan minstens één van de vijf voornaamste klanten moet minimaal gelijk zijn aan EUR 125.000 excl. btw.
Vereiste erkenning: D - klasse 5
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-01-28 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2021-05-28
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2021-01-28
Plaatselijke tijd: 10:00
Adres: enkel elekronisch
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33 , BE-1040 BRUSSEL
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2020-12-22