Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Gemeentebestuur Aalter
Postadres: Europalaan 22,BE-9880 Aalter
Contactpersoon: De heer Bram Lips
Tel: +32 93749913
Fax: +32 93252240
E-mail: overheidsopdrachten@aalter.be
Internetadres(sen): www.aalter.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Uitnodiging tot indienen offerte - Onderhoudswerken en herstellingen aan wegen met gietasfalt - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking Referentienummer: 865.1/20d0197
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45233141
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE234
Voornaamste plaats van uitvoering: Diverse locaties
II.2.4. Beschrijving
Voorwerp van deze werken: Onderhoudscontract voor kleine onderhoudswerken en herstellingen aan wegen met gietasfalt. Het uitvoeren van de opdrachten gebeurt op afroep. Het betreft een raamcontract van 48 maanden. Toelichting: Om de slijtage en schadeverschijnselen aan de wegenis af te remmen worden aan de hand van de opdracht onderhoudswerken en herstellingen aan wegen met gietasfalt diverse locaties hersteld met gietasfalt. Het programma is afhankelijk van de noden van het moment, het definitief programma wordt dan ook pas aangegeven bij het aanvangsbevel per dienstjaar. De basis van het jaarprogramma wordt opgemaakt per regio op het grondgebied zodat een efficiënte aanpak mogelijk is. Het jaarlijks budget voor het uitvoeren van de herstellingen kan geraamd worden op 25.000 euro incl. btw of 100.000 euro incl. btw voor de duur van het volledige raamcontract. Dit budget is ter indicatie van de omvang van de werken en is niet bindend. Het betreft een vermoedelijke raming. Het sluiten van een overeenkomst op basis van onderhavig bestek geeft de inschrijver geen exclusiviteitrecht. Er kunnen gedurende de geldigheidsduur van het contract prestaties, identiek of analoog aan onderhavig bestek, worden uitgevoerd door anderen. De inschrijver kan geen aanspraak maken op een of andere vergoeding, ongeacht de omvang en de aard van de andere werken. Het gemeentebestuur heeft steeds de mogelijkheid om een opdracht uit te schrijven als prijsvraag of aanbesteding wanneer het bestuur van oordeel is dat dit werk door zijn omvang of aard niet als onderhoudswerk kan gecatalogeerd worden. Plaats van uitvoering: De herstellingen kunnen worden uitgevoerd over het grondgebied van fusiegemeente Aalter. Dit grondgebied bevat volgende deelkernen: ? Aalter-Brug ? Aalter-centrum ? Bellem ? Knesselare ? Lotenhulle ? Poeke ? Sint-Maria-Aalter ? Ursel De herstellingen gebeuren steeds op aanwijzen van de leidend ambtenaar. Door middel van een plaatsbezoek worden de locaties aangeduid en de knelpunten besproken. Deze opdracht is een klantenopdracht, d.w.z. dat de opdracht uitgevoerd wordt door middel van deelbestellingen naargelang van de werkelijke behoeften.
II.2.7. Looptijd
12 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
Niet gespecifieerd
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een verklaring die de werktuigen, het materieel en de technische uitrusting vermeldt waarover de aannemer zal beschikken voor de uitvoering van het werk.2. Een VCA-certificaat (Veiligheid, gezondheid en milieu Checklist Aannemers) ten bewijze dat de firma voldoet aan de minimumeisen op het gebied van veiligheid, gezondheid en milieu of een gelijkwaardig document voor buitenlandse inschrijvers.3. Een lijst van de werken uitgevoerd tijdens de laatste vijf jaar, en gestaafd door getuigschriften van goede uitvoering voor de belangrijkste werken. . Deze getuigschriften bevatten het bedrag, het tijdstip en de plaats van uitvoering van de werken en geven duidelijk weer of deze uitgevoerd werden volgens de regels van de kunst en of ze op regelmatige wijze tot een goed einde werden gebracht. In voorkomend geval zullen deze getuigschriften door de bevoegde overheid rechtstreeks aan de aanbestedende overheid toegezonden worden.4. Een verklaring die de gemiddelde jaarlijkse personeelsbezetting (en hun kwalificaties) van de onderneming en de omvang van het kader weergeeft tijdens de laatste drie jaren. Bij voorkeur minimaal 1 ploeg van 3 man eigen personeel inzetbaar zijn, tenzij de efficiëntie van een andere bezetting kan worden aangetoond. Per uitvoerende ploeg moet minimaal 1 persoon de volledige leiding van de uit te voeren opdrachten op zich kunnen nemen. Deze persoon is de Nederlandse taal machtig.
Eventuele minimumeisen:
1. Deze lijst bevat enkel de gegevens die relevant zijn voor deze opdracht. Algemene lijsten worden uitgesloten en komen niet in aanmerking.
3. Minimaal 3 referenties die als gelijkaardige onderhoudswerken in acht kunnen worden genomen.
Vereiste erkenning: C5 (Bitumineuze verhardingen en bestrijkingen), Klasse 1
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-01-28 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2021-05-28
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 37, BE-1040 Brussel
Tel: +32 22349470
Fax: +32 22349462
Internetadres(sen): http://www.raadvst-consetat.be
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2020-12-22