Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Gemeente Lennik
Postadres: Markt 18,BE-1750 Lennik
Contactpersoon: Jos Pappaert
Tel: +32 25310232
Fax: +32 25322175
E-mail: jos.pappaert@lennik.be
Internetadres(sen): www.lennik.be
I.3. Communicatie
Officiële benaming: Haviland - Cel Gemeentelijke Bouwwerken
Postadres: Brusselsesteenweg 617,BE-1731 Zellik
Contactpersoon: Koen De Vloed
Tel: +32 24671150
Fax: +32 24664981
E-mail: koen.devloed@haviland.be
Internetadres(sen): www.haviland.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Uitnodiging tot indienen offerte - Perceel 3 'Vaste binneninrichting/vast meubilair' - Verbouwing/uitbreiding feestzaal en cafetaria Jo Baetens - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking Referentienummer: 10460/115000/AANN/P3
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45421153
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE241
Voornaamste plaats van uitvoering: Alfred Algoetstraat 77 te B-1750 Lennik
II.2.4. Beschrijving
Huidige overheidsopdracht omvat het vervaardigen, de levering en de plaatsing van vaste binneninrichting/vast meubilair, inclusief alle bijhorende werken voor installatie, montage, aansluiting en volledige afwerking ter plaatse en overeenkomstig het bijzonder bestek architectuur, als bijlage bij de opdrachtdocumenten gevoegd.
II.2.7. Looptijd
40 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
* Door in te schrijven voor deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de Wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.* De als aannemer in aanmerking komende inschrijver zal vóór de gunningsbeslissing gevraagd worden volgende attesten te bezorgen :- Uittreksel uit het strafregister (of een evenwaardig document uitgereikt door een gerechtelijke of overheidsinstantie van het land van oorsprong of herkomst) niet ouder dan 6 maand op de uiterste datum van indiening van de offertes, waaruit de professionele integriteit blijkt van de zaakvoerder of de afgevaardigd bestuurder en/of de gemachtigde ondertekenaar van de offerte.- Uittreksel uit het strafregister (of een evenwaardig document uitgereikt door een gerechtelijke of overheidsinstantie van het land van oorsprong of herkomst) niet ouder dan 6 maand op de uiterste datum van indiening van de offertes, waaruit de professionele integriteit blijkt van de inschrijver (indien inschrijving van rechtspersoon).Conform artikel 73 §4 van de Wet van 17 juni 2016 zal de aanbestedende overheid vóór de gunningsbeslissing controleren of de als aannemer in aanmerking komende inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting bevindt door het digitaal opvragen van de attesten m.b.t. niet-faillissement, RSZ en het attest van de FOD Financiën m.b.t. de fiscale verplichtingen.OPGELET :Buitenlandse inschrijvers die zelf, of hun personeel, niet onderworpen zijn aan de Belgische regelgeving, dienen bij hun offerte wel de bewijsstukken te voegen dat zij hun verplichtingen (inzake niet-faillissement, fiscale verplichtingen, sociale verplichtingen enz.) hebben vervuld :- Attest waaruit blijkt dat de inschrijver zich niet in staat van faillissement, liquidatie, gerechtelijk akkoord of een soortgelijke toestand bevindt.- Attest waaruit blijkt dat de inschrijver voldaan heeft aan zijn fiscale verplichtingen overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is (zoals bepaald in art. 68 van de Wet van 17 juni 2017).- Attest waaruit blijkt dat de inschrijver voldaan heeft aan de vereisten inzake betaling van de sociale zekerheidsbijdragen overeenkomstig de bepalingen van art. 68 van de Wet van 17 juni 2017.Bovenstaande bepalingen m.b.t. het toegangsrecht zijn toepasselijk op alle deelnemers van feitelijke verenigingen of tijdelijke handelsvennootschappen, alsook op andere entiteiten (bijv. onderaannemers) waarvan de draagkracht wordt ingeroepen om te voldoen aan onderstaande kwalitatieve selectiecriteria.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. BANKVERKLARING : De economische en financiële draagkracht van de inschrijver moet door de inschrijver worden aangetoond door de volgende referentie :2. OMZET : Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is, over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de ondernemer met zijn bedrijvigheid is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.
Eventuele minimumeisen:
1. Een bankverklaring opgesteld in overeenstemming met het model opgenomen in de bijlagen van de opdrachtdocumenten. Indien de kandidaat inschrijver om redenen die hij moet verantwoorden, niet in staat is de gevraagde referentie(s) bij zijn inschrijving te voegen, kan hij zijn economische en financiële draagkracht aantonen met andere documenten die de aanbestedende overheid geschikt acht.
2. De jaaromzet moet minimaal tweemaal de waarde van de opdracht (exclusief BTW) bedragen.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. REFERENTIELIJST : Een lijst van werken die de afgelopen drie jaar werden uitgevoerd door de inschrijver, vergezeld van attesten die bewijzen dat de belangrijkste werken naar behoren en tot voldoening van de opdrachtgever(s)/bouwheer zijn uitgevoerd. Deze attesten van goede uitvoering dienen afgeleverd en ondertekend te zijn door de bevoegde overheid, instantie of vennootschap die als bouwheer optrad. Wanneer de opdrachtgever een privépersoon betrof, dienen de attesten door die persoon zelf afgeleverd en ondertekend te zijn. De attesten dienen het bedrag van de werken, de plaats waar en de periode wanneer ze werden uitgevoerd, te vermelden. Verder dient aangegeven te zijn of de werken volgens de regels van de kunst zijn uitgevoerd en op regelmatige wijze tot een goed einde zijn gebracht. In voorkomend geval kunnen de attesten rechtstreeks door de bevoegde instantie of privépersoon aan de aanbestedende overheid toegezonden worden, in zoverre dit tijdig / voor het uiterste tijdstip voor indiening van de offertes gebeurt.
Eventuele minimumeisen:
1. Drie referenties van een soortgelijke openbare opdracht (minstens vergelijkbaar qua bouwkost), telkens gestaafd met het attest van goede uitvoering.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-01-20 14:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2021-05-20
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Plaatsbezoek vereist: De inschrijver wordt verwacht een plaatsbezoek uit te voeren in volgende periode :11 t.e.m. 19 JANUARI 2021De potentiële inschrijvers zijn verplicht om ten laatste op 19 JANUARI 2021 een bezoek te brengen aan de plaats waar de leveringen en bijhorende plaatsings- en installatiewerken zullen moeten worden uitgevoerd.Een ondertekend attest van plaatsbezoek in overeenstemming met het model vervat in de bijlage moet worden toegevoegd aan de offerte.Hiervoor dienen de potentiële inschrijvers tijdig contact op te nemen met de volgende BEIDE instanties en personen, ZOWEL TELEFONISCH ALS PER E-MAIL :HAVILAND Intercommunale IgSv, Cel Gemeentelijke BouwwerkenContactpersoon: Koen De Vloed, ProjectcoördinatorGSM: +32 491 353 172E-mail: koen.devloed@haviland.be'EN'Gemeente LennikContactpersoon: Jos Pappaert, Facility ManagerTelefoon / GSM: +32 2 531 02 32 / +32 476 021 708E-mail: jos.pappaert@lennik.beHet bezoek aan de plaats waar de leveringen en bijhorende plaatsings- en installatiewerken zullen moeten worden uitgevoerd, gebeurt op de dag en het uur overeengekomen met voormelde perso(o)n(en).De inschrijver dient het attest in bijlage correct ingevuld toe te voegen aan zijn offerte.De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad Van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
Internetadres(sen): http://www.raadvanstate.be/?page=e-procedure&lang=nl
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2020-12-18