Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Politiezone POLDER 5460
Postadres: Rijkswachtstraat 8,BE-8600 Diksmuide
Contactpersoon: Mevrouw Evelien Van Gelder
Tel: +32 51500004
E-mail: pz.polder.log@police.belgium.eu
Internetadres(sen): www.lokalepolitie.be/5460
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Uitnodiging tot indienen offerte - Schoonmaak gebouwen Politiezone Polder - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking Referentienummer: 2020/003
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 90911200
II.1.3. Type opdracht: diensten
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.1.1
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: JA
II.2. Beschrijving
Lot 1II.2.1. Benaming
Schoonmaak gebouwen politiezone Polder II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE252
Voornaamste plaats van uitvoering: diverse locaties
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1
II.2.7. Looptijd
12 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
Niet gespecifieerd
Lot 2II.2.1. Benaming
Schoonmaak op afroep gebouwen politiezone Polder II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE252
Voornaamste plaats van uitvoering: diverse locaties
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1
II.2.7. Looptijd
12 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
Niet gespecifieerd
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is, over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de ondernemer met zijn bedrijvigheid is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.2. Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 11 van het KB van 18 april 2017.3. Het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's.
Eventuele minimumeisen:
1. Verklaring voor de jaren 2017-2018-2019. De omvang van dit bestek mag niet meer dan 20% van uw jaaromzet bedragen.
2. De verklaring moet in het Nederlands zijn opgesteld en mag maximaal 3 maanden oud zijn.
3. De verklaring moet in het Nederlands zijn opgesteld en moet geldig zijn voor het lopende kalenderjaar.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een lijst van de voornaamste diensten die gedurende de laatste drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren.
Eventuele minimumeisen:
1. Minstens 3 referenties moeten vergezeld zijn van attesten die bewijzen dat de diensten naar behoren zijn uitgevoerd. Deze attesten worden afgeleverd en ondertekend door de bevoegde persoon en vermelden de plaats en duur van de overeenkomst en de naam en de coördinaten van de verantwoordelijke.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-01-12 09:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2021-05-12
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Plaatsbezoek vereist en verzuimen aan plaatsbezoek leidt tot nietigheid van de offerte: Het plaatsbezoek gaat door op 4 januari 2021 om 9 u 's morgens in de Rijkswachtstraat 8 in Diksmuide. Daarna volgt ene rondgang naar de andere gebouwen.Elke inschrijver is verplicht om de voorziene rondgang bij te wonen zodat de werkomstandigheden, de aard en de omvang van de opdracht duidelijk worden.Het aantal deelnemers aan het plaatsbezoek per inschrijver wordt beperkt tot twee personen. Op voorhand dienen de namen en contactgegevens van de persoon/personen die de inschrijver afvaardigt/afvaardigen doorgemaild te worden naar pz.polder.log@police.belgium.eu en dit ten laatste op 28 december om 12u 's middags.Het betreft in principe een gezamenlijke rondgang, tenzij de groep kandidaten te groot is.De persoon die ter plaatse komt, zorgt ervoor dat hij het attest dat in bijlage gevoegd is meebrengt naar het plaatsbezoek zodat dit kan ondertekend worden door de gebouwverantwoordelijke. Deze bezoekattesten dienen bij de inschrijving toegevoegd te worden om een geldige offerte te kunnen aanbieden.De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel (Etterbeek)
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2020-12-18