Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Imelda VZW
Postadres: Imeldalaan 9,,BE-2820 Bonheiden
Tel: +32 15506134
E-mail: karen.soomers@imelda.be
Internetadres(sen): https://www.imelda.be/ https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=395177
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Heraanleg van parking administratie. Referentienummer: Imelda VZW-2021-1209-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45000000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
Sloop, omgevingsaanleg en groenaanleg.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2020-12-16
AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST
VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd
VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.2 Inlichtingen over de wijzigingen
VII.2.1 Beschrijving van de wijzigingen
Aard en omvang van de wijzigingen (met vermelding van eventuele eerdere veranderingen van de opdracht)
De inschrijver wordt verwacht een plaatsbezoek uit te voeren.
Het plaatsbezoek zal voorafgaand aan het indienen van een offerte plaatsvinden in overleg met Imelda.
De inschrijver dient hiervoor contact op te nemen met Imelda via aankoop@imelda.be, waarbij de inschrijver zelf moet inschatten of hij nog voldoende tijd heeft om binnen de gevraagde termijn zijn offerte in te dienen.