Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Nieuwerkerken
Postadres: Kerkstraat 113,BE-3850 Nieuwerkerken
Contactpersoon: Katrien Linters
Tel: +31 11480366
E-mail: katrien.linters@nieuwerkerken.be
Internetadres(sen): http://www.nieuwerkerken.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=395850
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Leveren en plaatsen van speeltoestellen, inclusief onderhoud, voor een periode van maximum 4 jaar Referentienummer: Nieuwerkerken-2020-000086-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 37535200
II.1.3. Type opdracht: leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
Leveren en plaatsen van speeltoestellen, inclusief onderhoud, voor
een periode van maximum 4 jaar.
Project 1: zone voor het gemeentelijk sportcomplex - Kerkstraat 132 - Nieuwerkerken
Project 2: zone rond het buurthuis Ter Cose - speelboomgaard Kozen - Opcosenstraat 7 -
Nieuwerkerken
Latere uitbreidingen van project 1 en project 2 en de levering en plaatsing van kleinere speeltoestellen
op andere plaatsen binnen de gemeente Nieuwerkerken.
Leveringsplaats: Nieuwerkerken
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE221
Voornaamste plaats van uitvoering: Nieuwerkerken en deelgemeente Kozen
II.2.4. Beschrijving
Leveren en plaatsen van speeltoestellen, inclusief onderhoud, voor een periode van maximum 4 jaar
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht
III.2.2 Voorwaarden inzake de uitvoering van de opdracht:
Voor project 1: zone sporthal dienen de toestellen geplaatst te zijn voor 1 april 2021
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-01-12 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 4 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
Internetadres(sen): www.raadvanstate.be
VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
Internetadres(sen): www.raadvanstate.be
VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2020-12-11