Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Steenmeijer Architecten bvba
Postadres: Kleine Pieter Potstraat 21,BE-2000 Kleine Pieter Potstraat 21
E-mail: stefanie.reyskens@steenmeijer.be
Internetadres(sen): www.steenmeijer.be www.steenmeijer.be
I.3. Communicatie
Officiële benaming: Steenmeijer Architecten
Postadres: Kleine Pieter Potstraat,BE-2000 Antwerpen
Contactpersoon: info@steenmeijer.be
E-mail: info@steenmeijer.be
Internetadres(sen): http://steenmeijer.be http://steenmeijer.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
SYNAGOGE SHOMRE HADAS: RESTAURATIEFASE 3 PERCEEL 4: RESTAURATIE VAN HET INTERIEUR GEWIJZIGDE EN BIJKOMENDE WERKEN Referentienummer: Steenmeijer Architecten bvba-7605CSR3LP4_20201110-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45400000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
SYNAGOGE SHOMRE HADAS: RESTAURATIEFASE 3
PERCEEL 4: RESTAURATIE VAN HET INTERIEUR
GEWIJZIGDE EN BIJKOMENDE WERKEN
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE211
Voornaamste plaats van uitvoering: Bouwmeestersstraat 7
II.2.4. Beschrijving
restauratie interieur, bijkomende werken en wijzigingen
II.2.7. Looptijd
7 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Zie admin. bepalingen in het bestek.
III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht
III.2.2 Voorwaarden inzake de uitvoering van de opdracht:
Zie admin. bepalingen in het bestek.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-01-06 16:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 6 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbank Gerechtelijk Arrondissement Dendermonde, BE Dendermonde
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2020-11-30