Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Gemeente Ranst
Postadres: Gustaaf Peetersstraat 7,BE-2520 Ranst
Contactpersoon: Mevrouw Hilde Dielen
Tel: +32 34701081
Fax: +32 34750123
E-mail: hilde.dielen@ranst.be
Internetadres(sen): www.ranst.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
schoonmaak verschillende gemeentelijke gebouwen 1/4/2021 t.e.m. 31/3/2025 Referentienummer: 2020060
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 90900000
II.1.3. Type opdracht: diensten
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.1.1
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: JA
II.2. Beschrijving
Lot 1II.2.1. Benaming
schoonmaak administratief centrum II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE211
Voornaamste plaats van uitvoering: Gustaaf Peetersstraat 7, 2520 Ranst
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj): 2021-04-01
Einde (dd/mm/jjjj): 2025-03-31
Verlenging mogelijk: NEE
Lot 2II.2.1. Benaming
schoonmaak gemeentelijke magazijnen II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE211
Voornaamste plaats van uitvoering: Van den Nestlaan, 2520 Ranst
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj): 2021-04-01
Einde (dd/mm/jjjj): 2025-03-31
Verlenging mogelijk: NEE
Lot 3II.2.1. Benaming
schoonmaak verschillende gemeentelijke gebouwen II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE211
Voornaamste plaats van uitvoering: verschillende locaties binnen de gemeente
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj): 2021-04-01
Einde (dd/mm/jjjj): 2025-03-31
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
* Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 11 van het KB van 18 april 2017.2. Het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's.3. Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is, over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de ondernemer met zijn bedrijvigheid is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.
Eventuele minimumeisen:
1. De bankverklaring mag niet ouder zijn dan 1 maand op het moment van opening der biedingen.
2. De hoogte van de verzekerde risico's moeten vermeld worden.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Eigen verklaring dat de firma voldoet aan normen van de IAO betreffende de sociale rechtvaardigheid voor een billijke mondialisering.2. Een lijst van de voornaamste diensten die gedurende de laatste drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren.
Eventuele minimumeisen:
1. De inschrijver mag hiervoor het bijgevoegde modeldocument gebruiken en ondertekenen.
2. De omvang van de vermelde referenties moet in verhouding staan met de grootte van deze opdracht.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-01-06 10:30
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2021-05-06
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2021-01-06
Plaatselijke tijd: 10:30
Adres: Administratief Centrum
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Plaatsbezoek vereist en verzuimen aan plaatsbezoek leidt tot nietigheid van de offerte: 08/12/2020Om een correct beeld te krijgen van de omvang en specificaties van de verschillende locaties zal een plaatsbezoek georganiseerd worden op dinsdag 8 december 2020. Je dient je hiervoor in te schrijven via mail- hrm@ranst.be. Afhankelijk van de aantal deelnemers zal er een moment in de voor- en namiddag worden voorzien. Het uur wanneer je verwacht wordt, zal vooraf worden meegedeeld. Het plaatsbezoek zal starten in het administratief centrum, Gustaaf Peetersstraat 7 in 2520 Ranst. Het plaatsbezoek is onder voorbehoud en kan enkel doorgaan als voldaan kan worden aan de voorwaarden die op dat moment van toepassing zijn in verband met het coronavirus.Indien het plaatsbezoek doorgaat, dien je hierbij aanwezig te zijn. Het ingevulde aanwezigheidsattest dien je bij te voegen bij de offerten. Het niet bijwonen of het niet bijvoegen van het correct ingevulde attest van plaatsbezoek bij de offerte heeft de nietigheid van de offerte tot gevolg.De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State, BE nvt
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2020-11-19