Stad Kortrijk

Oproep tot aanvraag tot deelneming - LEVEREN, PLAATSEN, ONDERHOUDEN EN EXPLOITEREN VAN INFORMATIEBORDEN OP HET GRONDGEBIED VAN KORTRIJK VOOR EEN PERIODE VAN 10 JAAR (2020-2030)



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: stad Kortrijk
Postadres: Grote Markt 54,BE-8500 Kortrijk
Contactpersoon: Mevrouw Sabien Maes
Tel: +32 56244886
E-mail: sabien.maes@kortrijk.be
Internetadres(sen): www.kortrijk.be 


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Oproep tot aanvraag tot deelneming - LEVEREN, PLAATSEN, ONDERHOUDEN EN EXPLOITEREN VAN INFORMATIEBORDEN OP HET GRONDGEBIED VAN KORTRIJK VOOR EEN PERIODE VAN 10 JAAR (2020-2030) 
Referentienummer: 2020/2154
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 51612000
II.1.3. Type opdracht: diensten
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE254
II.2.4. Beschrijving
De aanbestedende overheid wenst een nieuwe raamovereenkomst af te sluiten voor leveren, plaatsen, onderhouden en exploiteren van informatieborden (2m²) op het grondgebied van Kortrijk (postcode 8500, 8501, 8510 en 8511) met het voorzien van tijdsloten voor stadsinformatie, uitgaande van de Stad Kortrijk met betrekking tot het gemeentelijk beleid, het algemeen welzijn, imagobepalende activiteiten of in het belang van alle burgers die op het grondgebied van de Kortrijk verblijven en dit voor een periode van 10 jaar. De aanbestedende overheid wenst in te zetten, binnen deze overeenkomst, om volgende doelstelling te realiseren, namelijk : maximaal stadsinformatie te kunnen delen, die tijd- en plaatsgebonden is in functie van doelgroepencommunicatie via deze informatieborden. Als tegenprestatie van de uitvoering van deze opdracht verleent de aanbestedende overheid aan de opdrachtnemer voor bovenvermelde prestaties het exclusieve recht om op de in uitvoering van onderhavig bestek geplaatste infrastructuur commerciële reclame te voeren, voor de duurtijd van de overeenkomst. Binnen deze opdracht zal er geen financiële compensatie gevraagd worden, doch wel een dienstverlening-in-natura, binnen de bepaling opgenomen in het bestek. 
II.2.7. Looptijd
120 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij zich niet in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016 bevindt.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. zie minimumeisen
Eventuele minimumeisen:
1. Louter door het indienen van een offerte verklaart de inschrijver de nodige financiële draagkracht te bezitten voor het kunnen uitvoeren van deze overheidsopdracht.

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Toon aan dat uw onderneming een hoge mate van expertise bezit op het vlak van beheer van informatieborden.2. Toon aan dat uw onderneming een hoge mate van expertise bezit op het vlak van professionele reclame/informatie-voering.3. Toon aan dat uw onderneming een hoge mate van expertise bezit in het voeren van lokale doelgroepcommunicatie, die tijd en plaatsgebonden is.

Eventuele minimumeisen:
1. Toon aan met 3 voorbeelden
2. Toon aan met 3 voorbeelden
3. Toon aan met 3 voorbeelden


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2020-12-22 08:30
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 4 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
De kandidaturen en offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1000 Brussel

VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
Tel: +32 22349611
Internetadres(sen): www.raadvanstate.be

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2020-11-18

Annonces similaires du BDA :