Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: UZ Leuven
Postadres: Herestraat 49, 3000 Leuven,BE-3000 Leuven
Contactpersoon: Annelies Michiels / Lien Coopmans
E-mail: paf.materiaalbeheer@uzleuven.be
Internetadres(sen): www.uzleuven.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=392889
I.3. Communicatie
Officiële benaming: Ingenium NV
Postadres: Nieuwe St. Annadreef 23,BE-8200 Brugge
Contactpersoon: Karlien Verbert
E-mail: karlien.verbert@ingenium.be
Internetadres(sen): https://www.ingenium.be/ https://www.ingenium.be/
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Opdracht voor aanneming van werken - blok 23, perceel onderstation Referentienummer: UZ Leuven-TE011826.P60-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45215140
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
Middels huidige opdracht zal de Opdrachtgever overgaan tot het aanstellen van een Ondernemer die zal instaan voor
het leveren en plaatsen van: Onderstation
BLOK 23: De opdracht situeert zich in het gebouw, genaamd blok 23, op Campussite Gasthuisberg, Herestraat 49
in 3000 Leuven. Het betreft uit te voeren werken in het kader van renovaties van blok 23 en renovaties in functie
van desbetreffend blok.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE242
II.2.4. Beschrijving
Middels huidige opdracht zal de Opdrachtgever overgaan tot het aanstellen van een Ondernemer die zal instaan voor het leveren en plaatsen van: Onderstation BLOK 23: De opdracht situeert zich in het gebouw, genaamd blok 23, op Campussite Gasthuisberg, Herestraat 49 in 3000 Leuven. Het betreft uit te voeren werken in het kader van renovaties van blok 23 en renovaties in functie van desbetreffend blok.
II.2.7. Looptijd
270 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Eventuele minimumeisen:
Klasse: Klasse 5 : tot 1.810.000 EUR, Categorie: D17
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-01-05 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 6 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2021-01-05
Plaatselijke tijd: 10:00
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Voor het afhalen van de opdrachtdocumenten:- klik op de link in deze publicatie (cf. afdeling I.3)OF- stuur een mail naar paf.materiaalbeheer@uzleuven.beAlle briefwisseling geschiedt in het Nederlands.- Partij voor briefwisseling tijdens de vragenronde:Ontwerper:karlien.verbert@ingenium.beEen kopij van zijn briefwisseling wordt door de aannemer overgemaakt aan de Opdrachtgever (op het emailadresbouwteam_blok23@uzleuven.be en paf.materiaalbeheer@uzleuven.be)- Gedurende de offerteperiode en vóór toewijzing kan enkel schriftelijk inlichtingen bekomen worden.- Het aantal vragenrondes dat voorzien wordt, is één (1)Voor alle schriftelijke vragen die zijn toegekomen bij de Ontwerper uiterlijk 1-12-2020 zal schriftelijk wordengeantwoord uiterlijk 8-12-2020 ;Er zal niet meer worden geantwoord op vragen die bij de Ontwerper en/of de Opdrachtgever zijn toegekomenna 1-12-2020 . Dit doet evenwel geen afbreuk aan de meldingsplicht van de inschrijver op het vlak vanvergissingen en leemten in de zin van art. 83 en 86 van het KB Plaatsing.- Na toewijzing zal de aannemer alle briefwisseling richten aan:Universitaire Ziekenhuizen LeuvenTechnische dienst - T.a.v. Leidend Ambtenaar Blok 23Herestraat 493000 Leuvene-mail: bouwteam_blok23@uzleuven.beEen kopie van alle briefwisseling wordt overgemaakt aan de Ontwerper, de Constructiemanager en deVeiligheidscoördinator. Elke elders geadresseerde briefwisseling zal aanzien worden als ongeldig en nietbestaande.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbanken van Leuven
Smoldersplein 5, BE-3000 Leuven
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2020-11-12