Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Stad Lokeren
Postadres: Groentemarkt 1,BE-9160 Lokeren
Contactpersoon: Centrale Aankoopdienst
Tel: +32 93423017
Fax: +32 93423019
E-mail: cad@lokeren.be
Internetadres(sen): www.lokeren.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Herstel wegen met kleinschalige elementen Referentienummer: INFRA2014/121 (deel 2021)
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45233142
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE236
Voornaamste plaats van uitvoering: Grondgebied Lokeren
II.2.4. Beschrijving
Teneinde de Lokerse straten met kleinschalige elementen in optimale staat te houden, is het noodzakelijk deze op regelmatige basis te herstellen. Jaarlijks wordt er door het bestuur bekeken welke straten/plaatsen aan herstelling toe zijn. Er zal bijgevolg een algemene opdracht uitgeschreven worden voor het noodzakelijke herstel op de plaatsen waar nodig, gedurende 2021. Deze algemene gunning maakt het ook mogelijk om dringende herstellingen op korte termijn aan te pakken. In het bestek is de mogelijkheid voorzien om de opdracht drie maal met telkens 1 jaar te verlengen (voor 2022, 2023 en 2024), mits gunstige evaluatie door het bestuur.
II.2.7. Looptijd
Einde (dd/mm/jjjj): 2020-12-31
Verlenging mogelijk: JA
In het bestek is de mogelijkheid voorzien om de opdracht drie maal met telkens 1 jaar te verlengen (voor 2022, 2023 en 2024), mits gunstige evaluatie door het bestuur.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
- Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting van de opdracht te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.- Het attest van in orde zijn met de betaling van de sociale zekerheidsbijdragen wordt door de aanbestedende overheid zelf opgevraagd.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een lijst van de voornaamste werken die gedurende de afgelopen vijf jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag en de datum en van de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren. De werken worden aangetoond door attesten die de bevoegde autoriteit afgeeft of medeondertekent of in het geval van werken voor een particuliere afnemer, door attesten van de afnemer of, bij ontstentenis, eenvoudigweg door een verklaring van de opdrachtnemer.2. Een VCA-certificaat (Veiligheid, gezondheid en milieu Checklist Aannemers) ten bewijze dat de firma voldoet aan de minimumeisen op het gebied van veiligheid, gezondheid en milieu (of een gelijkwaardig document voor buitenlandse inschrijvers) of een VCA-attest (diploma Veiligheid voor operationeel leidinggevenden).
Eventuele minimumeisen:
1. Uit deze lijst moeten minimum 3 gunstige gelijkaardige (zowel naar aard als naar bedrag) referenties blijken.
2. De inschrijvers dient over dit certificaat/attest te beschikken en bij te voegen bij zijn inschrijving.
Vereiste erkenning: C (Wegenbouwkundige werken), Klasse 4
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2020-12-15 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2021-04-14
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2020-12-15
Plaatselijke tijd: 11:00
Adres: Bureau Centrale Aankoopdienst - Stadhuis Lokeren (2de verdieping), Groentemarkt 1 te 9160 Lokeren
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State-Griffie
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
Internetadres(sen): http://www.raadvanstate.be
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2020-11-13