Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Ziekenhuisnetwerk Antwerpen
Postadres: Leopoldstraat 26,BE-2000 Antwerpen
Contactpersoon: Eva Gezels
Tel: +32 32708608
E-mail: eva.gezels@zna.be
Internetadres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=392865 https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=392865
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Leveren en plaatsen van zonnewering incl. aanleveren as-built dossier - ZNA Joostens Referentienummer: ZNA-2020/918-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45212190
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
het Woonzorgcentrum ZNA Joostens wenst het leefcomfort van de bewoners/ patiënten te verhogen door de site te voorzien van buitenzonnewering. Tevens zal de buitenzonnewering gekoppeld worden aan het bestaande gebouwbeheersysteem.
De opdracht omvat het uitvoeren van de plaatsing van de zonnewering rekening houdend met de staat van het bestaande buitenschrijnwerk. Waar nodig zal het schrijnwerk ook hersteld dienen te worden.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE211
Voornaamste plaats van uitvoering: ZNA Joostens - Zoersel
II.2.4. Beschrijving
leveren en plaatsen herstellingswerken bij latei en verschillende soorten van buitenzonnewering en bijhorende afbraak- en herstellingswerken. Tevens zal de aannemer optreden voor de werfcoördinatie en -inrichting. Deels focust deze opdracht zich op de elektrische kant en omvat het leveren, plaatsen en aansluiten van de elektrische bekabeling, alle werken aan de bestande elektrische borden incl. nieuwe componenten en indienstname van de elektrische installatie. Alle werken omtrent sturing, de koppeling met het bestaande gebouwbeheersysteem (GBS) en indienstname hiervan zitten in een aparte opdracht. Alle bedrading hiervoor zit wel in deze opdracht. Voor deze opdracht zal er gewerkt worden volgens een faseringsplan aangezien een afdeling leeghalen geen evidente zaak is, gaan deze werken maximaal gebeuren langs de buitenzijde van de gebouwen (kruipzolder, gevel, daken). De administratieve en contractuele bepalingen kunnen via e-Notification verkregen worden. De documentatie inzake de technische bepalingen kan kosteloos worden aangevraagd per e-mail op het adres: aankoop-infrastructuurprojecten@zna.be. Gelieve in het onderwerp van uw aanvraag het volgende te noteren: "Bestek - 2020/918 "Leveren en plaatsen van zonnewering dossier incl. aanleveren as-built dossier ZNA Joostens"
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj): 2021-03-01
Einde (dd/mm/jjjj): 2021-06-30
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering
IV.1.4 Inlichtingen over een beperking van het aantal oplossingen of inschrijvingen tijdens de onderhandeling of de dialoog
Gebruikmaking van een procedure in achtereenvolgende fasen waarbij geleidelijk het aantal te bespreken oplossingen of ter onderhandeling openstaande inschrijvingen wordt beperkt: JA
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2020-12-11 12:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2021-06-10
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Op straffe van nietigheid van zijn offerte, wordt de inschrijver verwacht een plaatsbezoek uit te voeren teneinde zich een duidelijk beeld te kunnen vormen van de toestand ter plaatse. Zo kan de inschrijver een idee vormen over de benodigde werkzaamheden en vereiste coördinatie.Dit plaatsbezoek dient ten laatste 10 werkdagen voor de datum van de opening van de offertes plaats te vinden. Het is noodzakelijk tijdig op voorhand een afspraak te maken. Dit kan bij:Contactpersoon: Anneleen SteursTelefoon: 03 280 49 76E-mail: anneleen.steurs@zna.be en aankoop infrastructuurprojecten@zna.beWegens praktische redenen bestaat de delegatie van de inschrijver uit maximaal 3 personen en wordt er slechts 1 plaatsbezoek per inschrijver voorzien.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbank van Eerste Aanleg Antwerpen
Bolivarplaats 20, 2000 Antwerpen, BE Antwerpen
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2020-11-10