Ocmw Lanaken

Lanaken - OCMW : Renovatie zinken daken assistentiewoningen



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: OCMW Lanaken
Postadres: Gasthuisstraat 18,BE-3620 Lanaken
Contactpersoon: Mevrouw Mady Beckers
Tel: +32 89730739
Fax: +32 89722487
E-mail: mady.beckers@lanaken.be
Internetadres(sen): www.lanaken.be 

I.3. Communicatie

Officiële benaming: PCP ARCHITECTS
Postadres: Emiel Van Dorenlaan 69,BE-3600 Genk
Contactpersoon: Mevrouw Julie Carlier
Tel: +32 89700400
E-mail: julie@pcp-architects.be
Internetadres(sen): www.pcp-architects.be 

AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Lanaken - OCMW : Renovatie zinken daken assistentiewoningen 
Referentienummer: 2020/056
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45261200
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE223
Voornaamste plaats van uitvoering: Assistentiewoningen
II.2.4. Beschrijving
Lanaken - OCMW : Renovatie zinken daken assistentiewoningen 
II.2.7. Looptijd
55 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.Bij een Europese bekendmaking voegt u ook een Uniform Europees Aanbestedingsdocument (UEA) toe- Het UEA vervangt alle documenten of attesten die moeten bewijzen dat u zich niet in een van de uitsluitingsgevallen bevindt en dat u voldoet aan alle selectiecriteria.- U kan voor het opstellen van het UEA gebruik maken van het XML-bestand dat bij de opdrachtdocumenten is gevoegd. U kan dit invullen via de online tool https://uea.publicprocurement.be. Een handleiding voor gebruik van de online tool is terug te vinden op https://www.publicprocurement.be/nl/documenten/handleiding-uea-service-voor-ondernemingen (zie 2.1 Een bestaand UEA (aanvraag of antwoord) importeren enbewerken).- U voegt het ingevulde UEA als pdf-bestand toe aan uw offerte- Bij het invullen van het UEA houdt u rekening met de volgende richtlijnen: * deel II A - Gegevens over de ondernemer: de velden m.b.t. de 'officiële lijst van erkende ondernemingen' zijn niet van toepassing * deel III D - Louter nationale uitsluitingsgronden: de toepasselijke uitsluitingsgrond gaat over de tewerkstelling van illegaal verblijvende onderdanen van derde landen. U verklaart of u werd veroordeeld omwille van het tewerkstellen van illegaal verblijvende onderdanen van derde landen. Het gaat oçm een veroordeling door een administratieve of gerechtelijke beslissing, met inbegrip van een in uitvoering van artikel 49/2 van het Sociaal Strafwetboek opgestelde schriftelijke kennisgeving die niet ouder is dan vijf jaar of die expliciet een uitsluitingsperiode bevat die nog steeds van toepassing is. Als u 'ja' antwoordt, geef hierover dan meer informatie. * Deel IV - Selectiecriteria: u verklaart dat u voldoen aan de voorgeschreven selectiecriteria. * Deel VI - Slotopmerkingen : u hoeft het UEA niet afzonderlijk te ondertekenen. Door een elektronische handtekening te plaatsen op het indieningsrapport in e-Tendering, ondertekent u de volledige offerte.- Als u inschrijft als een combinatie zonder rechtspersoonlijkheid, voegt u een ingevuld UEA bij voor elke deelnemer.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Afsluiten van bijkomende verzekeringen tegen elk brandgevaar en natuurrampen + een verzekering betreffende 10-jarige burgerlijke aansprakelijkheid.2. Meldingsplicht RSZ : aard der werken, locatie, identiteit aanbestedende overheid, identiteit onderaannemer(s), datum afsluiten overeenkomst, bedrag der werken, duur van de werken, begin- en einddatum tussenkomst onderaannemer(s). Gebeurt er geen melding, dan is de inschrijver bij RSZ 5% verschuldigt op het totale bedrag excl. btw van deze werken. De aannemer vrijwaart de aanbestedende overheid voor elke boete of schade.3. U moet aantonen dat de persoon die uw firma of vennootschap vertegenwoordigt hiervoor gemachtigd is door :- authentieke of onderhandse akte waaruit deze bevoegdheid blijkt bij te voegen- door een afschrift of scan van de volmacht bij te voegen- of te verwijzen naar het nummer van de bijlage van het Belgisch Staatsblad waarin de akte bij uittreksel is bekendgemaakt cf. art. 44, § 2 van het koninklijk besluit van 18 april 20174. Als u een offerte indient als een combinatie zonder rechtspersoonlijkheid, vermeldt u in een bijlage de persoon die de combinatie zal vertegenwoordigen tegenover de aanbestedende overheid.5. Het opdrachtgevend bestuur vraagt zelf het RSZ-attest op voor Belgische inschrijvers en het attest fiscale schulden.
Eventuele minimumeisen:
1. N.v.t.

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. De inschrijver voegt het bewijs toe van de gevraagde erkenning. Heeft u nog niet de vereiste erkenning, maar diende u wel al een aanvraag in om deze erkenning aan te vragen bij de Commissie voor erkenning der aannemers, dan voegt u de nodige bewijsstukken bij uw offerte.2. U voegt een lijst toe met de oorsprong van de te leveren producten en de te verwerken materialen, die afkomstig zijn van buiten de Europese Unie (cf. art. 78, 5° van het Koninklijk Besluit van 18 april 2017)3. Als u personeel tewerkstelt uit een andere lidstaat van de Europese Unie, dan voegt u een attest bij over de betaling van de bijdragen sociale zekerheid (cfr. art. 62 van het koninklijk besluit van 18 april 2017).

Eventuele minimumeisen:
1. Erkenning D klasse 3
Vereiste erkenning: D (Bouwwerken), Klasse 3


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2020-12-14 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2021-06-12
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2020-12-14
Plaatselijke tijd: 10:00
Adres: Gemeentehuis, schepenlokaal, eerste verdieping

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2020-11-10

Annonces similaires du BDA :