Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Kristelijk Solidariteitsfonds
Postadres: Castrodreef 1,BE-9100 Sint-Niklaas
Tel: +32 022462641
E-mail: aankoop@cm.be
Internetadres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=392593 https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=392593
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
RENOVATIE EN HERINRICHTING CM-KANTOOR TE SINT-NIKLAAS Referentienummer: Kristelijk Solidariteitsfonds-2020-078-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45000000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
Overheidsopdracht 2020_078 'Renovatie en herinrichting CM-Kantoor Sint-Niklaas' betreft:
- de renovatie en herinrichting van het CM-kantoor te Sint-Niklaas (Castrodreef 1).
- het bouwen van een evacuatietrap
- het bouwen van een fietsenstalling
De renovatie- en herinrichtingswerken en omvatten (indicatief) volgende werken:
- (gedeeltelijke) afbraak van de huidige infrastructuur
- Buitenafwerking
- Binnenafwerking:
o Vervanging vloeren
o Vervanging plafonds
o Vervanging scheidingswanden en binnendeuren
o Vervanging keukenelementen
o Schilder- en afwerkingswerken
o Vervanging elektriciteit, databekabeling en lichtarmaturen
o Vervanging verwarming en sanitair
o Vast meubilair
Daarnaast bestaat de opdracht ook uit het bouwen van een evacuatietrap en het bouwen van een fietsenstalling.
De opdracht wordt in één geheel in de markt geplaatst. Het ingediende voorstel betreft dus één globale offerte. Het geheel van betrokken werkzaamheden omvat een gedeelte architectuur, een gedeelte technieken en een gedeelte stabiliteit, waarvoor telkens aparte lastenboeken, plannen en meetstaten voorzien zijn.
LET OP: VERPLICHT PLAATSBEZOEK WEEK 16/11 - contacteer team Gebouwen 09 267 51 24
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE236
Voornaamste plaats van uitvoering: Sint-Niklaas
II.2.4. Beschrijving
Overheidsopdracht 2020_078 'Renovatie en herinrichting CM-Kantoor Sint-Niklaas' betreft: - de renovatie en herinrichting van het CM-kantoor te Sint-Niklaas (Castrodreef 1). - het bouwen van een evacuatietrap - het bouwen van een fietsenstalling De renovatie- en herinrichtingswerken en omvatten (indicatief) volgende werken: - (gedeeltelijke) afbraak van de huidige infrastructuur - Buitenafwerking - Binnenafwerking: o Vervanging vloeren o Vervanging plafonds o Vervanging scheidingswanden en binnendeuren o Vervanging keukenelementen o Schilder- en afwerkingswerken o Vervanging elektriciteit, databekabeling en lichtarmaturen o Vervanging verwarming en sanitair o Vast meubilair Daarnaast bestaat de opdracht ook uit het bouwen van een evacuatietrap en het bouwen van een fietsenstalling. De opdracht wordt in één geheel in de markt geplaatst. Het ingediende voorstel betreft dus één globale offerte. Het geheel van betrokken werkzaamheden omvat een gedeelte architectuur, een gedeelte technieken en een gedeelte stabiliteit, waarvoor telkens aparte lastenboeken, plannen en meetstaten voorzien zijn.
II.2.7. Looptijd
10 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Zie details in bestek
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
- referentielijst- min. ervaring projectleiderverdere details zie bestek
Eventuele minimumeisen:
Klasse: Klasse 5 : tot 1.810.000 EUR, Categorie: D
III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht
III.2.3 Inlichtingen over het personeel dat verantwoordelijk zal zijn voor de uitvoering van de opdracht:
Verplichting tot vermelding van de namen en beroepskwalificaties van het personeel dat met het uitvoeren van de opdracht wordt belast: JA
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2020-12-17 23:55
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2020-12-17
Plaatselijke tijd: 23:55
Adres: elektronische opening
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbanken van het gerechtelijk arrondissement Oost-Vlaanderen, BE Gent
VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
Rechtbanken van het gerechtelijk arrondissement Oost-Vlaanderen, BE Gent
VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Rechtbanken van het gerechtelijk arrondissement Oost-Vlaanderen, BE Gent
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2020-11-09