Kristelijk Solidariteitsfonds

RENOVATIE EN HERINRICHTING CM-KANTOOR TE SINT-NIKLAAS



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: Kristelijk Solidariteitsfonds
Postadres: Castrodreef 1,BE-9100 Sint-Niklaas
Tel: +32 022462641
E-mail: aankoop@cm.be
Internetadres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=392593 https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=392593


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
RENOVATIE EN HERINRICHTING CM-KANTOOR TE SINT-NIKLAAS 
Referentienummer: Kristelijk Solidariteitsfonds-2020-078-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45000000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
Overheidsopdracht 2020_078 'Renovatie en herinrichting CM-Kantoor Sint-Niklaas' betreft:
- de renovatie en herinrichting van het CM-kantoor te Sint-Niklaas (Castrodreef 1).
- het bouwen van een evacuatietrap
- het bouwen van een fietsenstalling
De renovatie- en herinrichtingswerken en omvatten (indicatief) volgende werken:
- (gedeeltelijke) afbraak van de huidige infrastructuur
- Buitenafwerking
- Binnenafwerking:
o Vervanging vloeren
o Vervanging plafonds
o Vervanging scheidingswanden en binnendeuren
o Vervanging keukenelementen
o Schilder- en afwerkingswerken
o Vervanging elektriciteit, databekabeling en lichtarmaturen
o Vervanging verwarming en sanitair
o Vast meubilair
Daarnaast bestaat de opdracht ook uit het bouwen van een evacuatietrap en het bouwen van een fietsenstalling.
De opdracht wordt in één geheel in de markt geplaatst. Het ingediende voorstel betreft dus één globale offerte. Het geheel van betrokken werkzaamheden omvat een gedeelte architectuur, een gedeelte technieken en een gedeelte stabiliteit, waarvoor telkens aparte lastenboeken, plannen en meetstaten voorzien zijn.
LET OP: VERPLICHT PLAATSBEZOEK WEEK 16/11 - contacteer team Gebouwen 09 267 51 24
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE236
Voornaamste plaats van uitvoering: Sint-Niklaas
II.2.4. Beschrijving
Overheidsopdracht 2020_078 'Renovatie en herinrichting CM-Kantoor Sint-Niklaas' betreft: - de renovatie en herinrichting van het CM-kantoor te Sint-Niklaas (Castrodreef 1).  - het bouwen van een evacuatietrap - het bouwen van een fietsenstalling De renovatie- en herinrichtingswerken en omvatten (indicatief) volgende werken: - (gedeeltelijke) afbraak van de huidige infrastructuur - Buitenafwerking - Binnenafwerking: o Vervanging vloeren o Vervanging plafonds o Vervanging scheidingswanden en binnendeuren o Vervanging keukenelementen o Schilder- en afwerkingswerken o Vervanging elektriciteit, databekabeling en lichtarmaturen o Vervanging verwarming en sanitair o Vast meubilair Daarnaast bestaat de opdracht ook uit het bouwen van een evacuatietrap en het bouwen van een fietsenstalling. De opdracht wordt in één geheel in de markt geplaatst. Het ingediende voorstel betreft dus één globale offerte. Het geheel van betrokken werkzaamheden omvat een gedeelte architectuur, een gedeelte technieken en een gedeelte stabiliteit, waarvoor telkens aparte lastenboeken, plannen en meetstaten voorzien zijn.  
II.2.7. Looptijd
10 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
Zie details in bestek

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
- referentielijst- min. ervaring projectleiderverdere details zie bestek

Eventuele minimumeisen:
Klasse: Klasse 5 : tot 1.810.000 EUR, Categorie: D

III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht

III.2.3 Inlichtingen over het personeel dat verantwoordelijk zal zijn voor de uitvoering van de opdracht:
Verplichting tot vermelding van de namen en beroepskwalificaties van het personeel dat met het uitvoeren van de opdracht wordt belast: JA



AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2020-12-17 23:55
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  NL
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2020-12-17
Plaatselijke tijd: 23:55
Adres: elektronische opening

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbanken van het gerechtelijk arrondissement Oost-Vlaanderen, BE Gent

VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
Rechtbanken van het gerechtelijk arrondissement Oost-Vlaanderen, BE Gent

VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Rechtbanken van het gerechtelijk arrondissement Oost-Vlaanderen, BE Gent

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2020-11-09

Annonces similaires du BDA :