Gemeente Olen

Raamovereenkomst voor het leveren van verkeersborden en signalisatie



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: Gemeente Olen
Postadres: Dorp 1,BE-2250 Olen
Contactpersoon: De heer College van Burgemeester en Schepenen
Tel: +32 14263111
Fax: +32 14263120
E-mail: college.vanburgemeesterenschepenen@olen.be
Internetadres(sen): www.olen.be 

I.3. Communicatie

Officiële benaming: technische dienstverlening
Postadres: Hoogbuul 13,BE-2250 Olen
Contactpersoon: De heer Luc Ven
Tel: +32 473251588
Fax: +32 14842742
E-mail: luc.ven@olen.be
Internetadres(sen): www.olen.be 

AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Raamovereenkomst voor het leveren van verkeersborden en signalisatie 
Referentienummer: 2020-032 TD
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 34992200
II.1.3. Type opdracht: leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE211
Voornaamste plaats van uitvoering: technische dienstverlening, Hoogbuul 13 te 2250 Olen
II.2.4. Beschrijving
Raamovereenkomst met één leverancier voor het leveren van verkeersborden en signalisatie op afroep voor de periode van 1 januari 2021 - 31 december 2021. Deze periode voor één (1) jaar is maximaal drie (3) maal verlengbaar met één jaar. De raamovereenkomst neemt hoe dan ook een einde op 31 december 2024. 
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj): 2021-01-01
Einde (dd/mm/jjjj): 2021-12-31
Verlenging mogelijk: JA
De raamovereenkomst zal gesloten worden voor de duur van één jaar, van 1 januari 2021 t.e.m. 31 december 2021. Na het verstrijken van deze termijn zal de overeenkomst jaarlijks stilzwijgend verlengd worden (maximaal drie (3) keer), tenzij één van de partijen een opzegging betekent onder navolgende modaliteiten: - de opzegging dient te gebeuren met een aanget.(zie opdrachtdocumenten) 


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten. Dit behelst de verplichte uitsluitingsgronden, de uitsluitingsgronden in verband met fiscale en sociale schulden, en de facultatieve uitsluitingsgronden.Deze bepaling is individueel van toepassing op alle deelnemers die samen als een combinatie een offerte indienen en op alle derde entiteiten op wiens draagkracht de inschrijver desgevallend beroep doet.Indien een bovenvermelde uitsluitingsgrond van toepassing is op de inschrijver, dient de inschrijver spontaan te bewijzen dat de corrigerende maatregelen die hij heeft genomen voldoende zijn om zijn betrouwbaarheid aan te tonen ondanks de toepasselijke uitsluitingsgrond. Hij voegt het betreffend bewijs toe aan zijn offerte. Als de aanbestedende overheid dat bewijs toereikend acht, wordt de betrokken inschrijver niet uitgesloten van de plaatsingsprocedure.De inschrijver dient wel de volgende documenten toe te voegen aan zijn offerte: de Belgische inschrijver: een uittreksel uit het strafregister dat maximaal zes (6) maanden oud is op de limietdatum voor ontvangst van de offertes; de Belgische inschrijver die personeel tewerkstelt dat onderworpen is aan de sociale zekerheidswetgeving van een andere lidstaat van de Europese Unie: een recent attest uitgereikt door de bevoegde buitenlandse overheid waarin bevestigd wordt dat hij voldaan heeft aan zijn verplichtingen inzake betaling van de bijdragen voor sociale zekerheid overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is.Buitenlandse ondernemingen worden verzocht aan de offerte al de documenten toe te voegen die de Aanbestedende Overheid voor Belgische ondernemingen zelf kan raadplegen via de Telemarc-toepassing, m.n.: het attest van aangifte en van betaling van de sociale zekerheidsbijdragen van de RSZ; het attest van BTW-plichtigheid en het attest fiscale schulden (FOD Financiën); de juridische situatie van de ondernemingen (niet-faillissement of soortgelijke situatie) bij de Kruispuntbank van Ondernemingen (of KBO);

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. een recente (maximum 3 maanden oud) bankverklaring waaruit een gezonde financiële toestand blijkt en opgesteld overeenkomstig het model vervat in Bijlage B.2. een officiële verklaring betreffende de totale jaaromzet en betreffende de jaarlijkse omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is, over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de inschrijver met zijn bedrijvigheid is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn. De totale jaaromzet bedraagt minstens 250.000 euro.
Eventuele minimumeisen:
1. -
2. -


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2020-12-08 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2021-03-08
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2020-12-08
Plaatselijke tijd: 10:00
Adres: Gemeentehuis Olen, Dorp 1, 2250 Olen, raadszaal

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Gemeentebestuur Olen
Dorp 1, BE-2250 Olen

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2020-11-05

Annonces similaires du BDA :