Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Zorgpunt Waasland
Postadres: Oude Zandstraat 92,BE-9120 Beveren
Contactpersoon: De heer Jan Van Brempt
Tel: +32 37509276
E-mail: jan.vanbrempt@zpw.be
Internetadres(sen): http://www.zorgpuntwaasland.be/
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Oproep tot aanvraag tot deelneming - Watersystemen / drankfonteinen (op leidingwater) Referentienummer: 2020-786
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 15981000
II.1.3. Type opdracht: leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE236
Voornaamste plaats van uitvoering: diverse locaties
II.2.4. Beschrijving
Aanbesteding voor de levering, plaatsing en het onderhoud van drinkwatersystemen (op leidingwater) in de diverse voorzieningen en gebouwen wen het Zorgpunt Waasland. Deze opdracht omvat de huur en het onderhoud van drinkwatersystemen (kamertemperatuur, gekoeld, bruisend), aangesloten op het waterleidingnet. Leveringsplaats(en): - voor Zorgpunt Waasland: meerdere leveringsplaatsen verspreid over het grondgebied van de gemeenten Beveren, Kruibeke, Sint-Niklaas en Zwijndrecht. - Zorgbedrijf Sakura - OCMW Temse - gemeente Temse
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Omzet
Eventuele minimumeisen:
1. Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is, over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de ondernemer met zijn bedrijvigheid is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een lijst van de voornaamste leveringen die gedurende de laatste drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren. 2. Catalogus met beschikbare toestellen en toebehoren.
Eventuele minimumeisen:
1. Minimaal 2 en maximaal 5 gedocumenteerde en relevante recente leveringen / diensten (over de laatste 3 jaar), waarvan minstens 1 in een vergelijkbare context (woonzorg). De vermelde referenties bevatten minstens volgende gegevens:
- orde van grootte van het project;
- contactpersoon bij de betreffende organisatie;
Facultatief kan een document worden toegevoegd waaruit de tevredenheid van de opdrachtgever blijkt (aangaande implementatie, communicatie,.). Dit is geen verplichting maar zal wel als een meerwaarde worden beschouwd.
2. Een overzicht van de verschillende modellen/systemen die kunnen worden aangeboden, alsook van het toebehoren (flessen, kannen, karren, manden voor vaatwas,.) dat compatibel is met dit aanbod.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
IV.1.4 Inlichtingen over een beperking van het aantal oplossingen of inschrijvingen tijdens de onderhandeling of de dialoog
Gebruikmaking van een procedure in achtereenvolgende fasen waarbij geleidelijk het aantal te bespreken oplossingen of ter onderhandeling openstaande inschrijvingen wordt beperkt: JA
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2020-12-04 10:30
IV.2.3 Geraamde datum van verzending van uitnodigingen tot inschrijving of deelneming aan geselecteerde gegadigden
2020-12-28
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 3 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
De kandidaturen en offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad Van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
Internetadres(sen): http://www.raadvanstate.be/?page=e-procedure&lang=nl
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2020-11-03