Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: UZ Leuven
Postadres: Herestraat 49, 3000 Leuven,BE-3000 Leuven
Contactpersoon: Annelies Michiels en/of Nicole Vanden Eynde
E-mail: paf.materiaalbeheer@uzleuven.be
Internetadres(sen): www.uzleuven.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=391778
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Productie, levering en plaatsing van interne signalisatie wayfinding Referentienummer: UZ Leuven-P6812-P6813-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 34942000
II.1.3. Type opdracht: leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
Middels huidige opdracht wenst de opdrachtgever over te gaan tot het afsluiten van een overeenkomst voor het produceren, leveren en plaatsen van interne signalisatie wayfinding binnen UZ Leuven.
De opdracht wordt opgedeeld in volgende percelen:
Referentie P6812-Perceel 1: Conceptsignalisatie project wayfinding
Referentie P6813-Perceel 2: Standaard signalisatie en pictogrammen
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: JA
II.2. Beschrijving
Lot 1II.2.1. Benaming
Referentie P6812-Perceel 1: Conceptsignalisatie project wayfinding II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE242
II.2.4. Beschrijving
Conceptsignalisatie project wayfinding
II.2.7. Looptijd
3 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
Lot 2II.2.1. Benaming
Referentie P6813-Perceel 2: Standaard signalisatie en pictogrammen II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE242
II.2.4. Beschrijving
Standaard signalisatie en pictogrammen
II.2.7. Looptijd
3 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
IV.1.4 Inlichtingen over een beperking van het aantal oplossingen of inschrijvingen tijdens de onderhandeling of de dialoog
Gebruikmaking van een procedure in achtereenvolgende fasen waarbij geleidelijk het aantal te bespreken oplossingen of ter onderhandeling openstaande inschrijvingen wordt beperkt: JA
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2020-11-30 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 6 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Voor het afhalen van opdrachtdocumenten:- klik in de publicatie op de link in afdeling I.3OF- stuur een mail naar paf.materiaalbeheer@uzleuven.be
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbanken van Leuven
Smoldersplein 5, BE-3000 Leuven
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2020-10-29