Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Sint-Annendael Grauwzusters vzw
Postadres: Vestenstraat 1,BE-3290 Diest
Contactpersoon: Mevr. S. Laermans
Tel: +32 13380523
E-mail: sonia.laermans@sad.be
Internetadres(sen): www.sad.be
I.3. Communicatie
Officiële benaming: ingenieurs- en architectenbureau ESSA
Postadres: Halensebaan 35,BE-3290 DIEST
Contactpersoon: dHr. Kristoff Vaes
Tel: +32 13353769
E-mail: essa@essa.be
Internetadres(sen): http://www.essa.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Psychiatrisch Ziekenhuis Sint-Annendael Diest. Inrichtingswerken. Referentienummer: Sint-Annendael Grauwzusters vzw-19901-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45000000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
Psychiatrisch Ziekenhuis Sint-Annendael Diest.
Inrichtingswerken.
Bouwwerken, afwerking en technieken.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE24
Voornaamste plaats van uitvoering: Vestenstraat 1 te 3290 Diest
II.2.4. Beschrijving
Psychiatrisch Ziekenhuis Sint-Annendael Diest. Inrichtingswerken. Bouwwerken, afwerking en technieken.
II.2.7. Looptijd
70 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Zie bestek.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Zie bestek.
Eventuele minimumeisen:
D Klasse 2.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2020-12-10 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2021-03-10
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Op straffe van nietigheid van zijn offerte, wordt de inschrijver verwacht een plaatsbezoek uit te voeren.Er dient eerst een afspraak gemaakt te worden met Mevr. Sonia Laermans, hoofd aankoop en centrale logistiek, +32 (0) 13 38 05 23, sonia.laermans@sad.be.De inschrijver dient het attest betreffende het plaatsbezoek toegevoegd aan het offerteformulier correct ingevuld toe te voegen aan zijn offerte.Voor algemene opmerkingen, inlichtingen omtrent de procedure en voor technische inlichtingen kan de inschrijver terecht op het forum 'vraag en antwoord' op e-procurement tot uiterlijk 15 kalenderdagen voor de uiterste termijn voor indiening. De antwoorden op relevante vragen worden via het forum 'vraag en antwoord' op e-procurement meegedeeld.De offertes mogen alleen verstuurd worden via de e-Tendering internetsite.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 37, BE-1040 Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2020-10-30