Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: UZ Leuven
Postadres: Herestraat 49, 3000 Leuven,BE-3000 Leuven
Contactpersoon: Annelies Michiels en/of Lien Coopmans
E-mail: paf.materiaalbeheer@uzleuven.be
Internetadres(sen): www.uzleuven.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=391725
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
P6808-TE011859.P40: uitbreiding klinische studies apotheek - perceel HVAC en sanitair Referentienummer: UZ Leuven-P6808-TE011859.P40-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45330000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
Middels huidige opdracht wenst de opdrachtgever over te gaan tot het afsluiten van een overeenkomst voor het uitbreiding van de afdeling klinische studies van onze dienst apotheek, meer bepaald het deel HVAC.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE242
II.2.4. Beschrijving
HVAC en sanitair
II.2.7. Looptijd
2 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Eventuele minimumeisen:
Klasse: Klasse 1 : tot 135.000 EUR, Categorie: D18
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2020-11-24 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 6 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Voor het afhalen van de opdrachtdocumenten:- klik op de link in afdeling I.3 van deze aankondigingOF- stuur een mail naar: paf.materiaalbeheer@uzleuven.beHet plaatsbezoek is verplicht. Dit moet plaatsvinden tussen 2 november en 6 november 2020.De inschrijver dient hiervoor een afspraak te maken met de projectingenieur (zie contactgegevens pagina 2). Op de dag van het plaatsbezoek neemt de inschrijver het attest van plaatsbezoek mee en laat dit invullen. Dit attest wordt vervolgens gevoegd in de offerte. Gezien de opgelegde maatregelen m.b.t. covid-19 en meer bepaald de social distancing maatregel vragen wij u om met max. 2 personen aanwezig te zijn.Het aantal vragenrondes m.b.t. mogelijke vragen na plaatsbezoek dat voorzien wordt, is één (1). Voor alle schriftelijke vragen die zijn toegekomen bij de opdrachtgever uiterlijk 10-11-2020 zal schriftelijk worden geantwoord uiterlijk 13-11-2020.Vragen moeten worden gericht aan Hendrik Nolens: hendrik.nolens@uzleuven.be met in cc: paf.materiaalbeheer@uzleuven.beEr zal niet meer worden geantwoord op vragen die bij de Opdrachtgever zijn toegekomen na 13-11-2020. Dit doet evenwel geen afbreuk aan de meldingsplicht van de inschrijver op het vlak van vergissingen en leemten in de zin van art. 83 en 86 van het KB Plaatsing.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbanken van Leuven
Smoldersplein 5, BE-3000 Leuven
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2020-10-29