Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Gemeente Haaltert
Postadres: Hoogstraat 41,BE-9450 Haaltert
Contactpersoon: Mevrouw Jolien Van Kerckhove
Tel: +32 53858676
Fax: +32 53858620
E-mail: aankopen@haaltert.be
Internetadres(sen): www.haaltert.be
I.3. Communicatie
Officiële benaming: Gemeente Haaltert
Postadres: Hoogstraat 41,BE-9450 Haaltert
Contactpersoon: De heer Guido Paridaens
Tel: +32 53858608
Fax: +32 53858620
E-mail: guido.paridaens@haaltert.be
Internetadres(sen): www.haaltert.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Raamovereenkomst buitengewone onderhoudswerken aan diverse wegen Referentienummer: 2020/853
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45233141
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE231
Voornaamste plaats van uitvoering: Gemeente Haaltert, Hoogstraat 41 te 9450 Haaltert
II.2.4. Beschrijving
Lokaal bestuur Haaltert wenst een raamovereenkomst buitengewone onderhoudswerken aan diverse wegen uit te schrijven. Dit raamcontract zal in eerste instantie gebruikt worden voor asfalteringswerken. Daarnaast voorziet het bestek ook in de mogelijkheid om kleine wegenis met studie, zodanig dat de dienst Ontwikkeling Openbare Ruimte kort op de bal kan spelen, wanneer dit nodig zou blijken. Het uiteindelijke doel van deze raamovereenkomst, is om zo weinig mogelijk onvoorziene posten te hebben en een duidelijk prijskader, zodat er niet meer over prijs dient gediscussieerd te worden. Deze opdracht bestaat uit een basisopdracht en drie mogelijke verlengingen, waarvoor telkens een uitdrukkelijke beslissing nodig is.
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj): 2021-01-01
Einde (dd/mm/jjjj): 2021-12-31
Verlenging mogelijk: JA
Niet gespecifieerd
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.Bovendien, verbindt de inschrijver, door de ondertekening van zijn offerte, zich tot het naleven van de normen bepaald in de basisconventies van de Internationale Arbeidsorganisatie (IAO), en in het bijzonder:1° het verbod op dwangarbeid (verdrag nr. 29 betreffende de gedwongen of verplichte arbeid, 1930 en verdrag nr. 105 betreffende de afschaffing van de gedwongen arbeid, 1957)2° het recht op vakbondsvrijheid (verdrag nr. 87 over vakbondsvrijheid en de bescherming van het vakbondsrecht, 1948)3° het recht op organisatie en collectief overleg (verdrag nr. 98 betreffende het recht op organisatie en collectief overleg, 1949)4° het verbod op discriminatie inzake tewerkstelling en verloning (verdrag nr. 100 betreffende degelijke verloning, 1951 en verdrag nr. 111 betreffende discriminatie (beroep en beroepsuitoefening), 1958)5° de minimumleeftijd voor kinderarbeid (verdrag nr. 138 betreffende de minimumleeftijd, 1973), alsook het verbod op de ergste vormen van kinderarbeid (verdrag nr. 182 over de ergste vormen van kinderarbeid, 1999).
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. De inschrijver verstrekt, in het kader van zijn offerte, een lijst van gelijksoortige uitgevoerde werken in aard en omvang die de afgelopen vijf jaar werden verricht en die gestaafd worden door een getuigschrift of proces-verbaal van oplevering vanwege de aanbestedende overheden. Voorts wordt aangegeven of de werken volgens de regels van de kunst zijn uitgevoerd en regelmatig tot een goed einde zijn gebracht. In voorkomend geval worden de attesten door de bevoegde instantie rechtstreeks aan de aanbestedende overheid toegezonden.
Eventuele minimumeisen:
1. Per referentie wordt een korte beschrijving van de aard en de omvang van de werken toegevoegd. Deze omschrijving vermeldt per type werken het bedrag, de oppervlakte, de plaats en het tijdstip waarop ze werden uitgevoerd.
Vereiste erkenning: C (Wegenbouwkundige werken), Klasse 1
C (Wegenbouwkundige werken), Klasse 5
C (Wegenbouwkundige werken), Klasse 5
III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht
III.2.2 Voorwaarden inzake de uitvoering van de opdracht:
Zie bijgevoegd bestek.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2020-11-30 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2021-03-30
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2020-11-30
Plaatselijke tijd: 10:00
Adres: Gemeentehuis, Trouwzaal, 1ste verdieping
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad Van State, BE nvt
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2020-10-27