Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Zorgpunt Waasland
Postadres: Oude Zandstraat 92,BE-9120 Beveren
Contactpersoon: Mevrouw Kim Bosman
Tel: +32 37509275
E-mail: kim.bosman@zpw.be
Internetadres(sen): http://www.zorgpuntwaasland.be/
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Raamovereenkomst voor regeneratiewagens Referentienummer: 2020-796
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 39141000
II.1.3. Type opdracht: leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE236
Voornaamste plaats van uitvoering: Sint-Niklaas > Centrale Keuken ZPW Cluster West
II.2.4. Beschrijving
Zorgpunt Waasland wil zijn huidige regeneratie- / voedsel verdeelwagens vervangen binnen een raamcontract. Deze wagens zijn bestemd voor maaltijddistributie in koude lijn via een ontkoppelde keukenwerking. De wagens worden ingezet voor transport tussen de keuken en de afdelingen van maaltijden in bulk en individuele porties. De maaltijden worden op de wooneenheden geserveerd op de buffetwagen , aangeboden in de leefgroep of op kamer van de bewoner. De meeste wooneenheden hebben een capaciteit van 35 personen. De voedselverdeelwagen moet genoeg capaciteit hebben om voor 35 personen de nodige maaltijden te kunnen verstrekken. Dit houdt in: dagmenu of andere keuze + de nodige afgeleide maaltijden (slikproblemen, courante diëten,.) In de loop van de komende jaren zullen verspreid jaarlijks een aantal wagens aangekocht worden. Voor ZPW worden er in totaal 18 voorzien. Zorgbedrijf Sakura kan eveneens afnemen aan de voorwaarden van de overeenkomst. Zorgbedrijf Sakura verwacht om er 3 af te nemen, verspreid over 2 jaar, en zal vermoedelijk geen onderhoudscontract nemen.
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
* Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is, over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de ondernemer met zijn bedrijvigheid is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.
Eventuele minimumeisen:
1. De omzet van de afgelopen 3 boekjaren dient toegevoegd te worden.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Nederlandstalige technische beschrijving in PDF-formaat wordt toegevoegd. Alsook een Nederlandstalige handleiding ter beoordeling van de restrisico's in PDF formaat met ondubbelzinnige benaming wordt toegevoegd. 2. CE Conformiteitsattesten worden in PDF toegevoegd, indien van toepassing. 3. De leverancier voegt een attest toe dat garandeert dat de onderdelen nog minstens 10 jaar beschikbaar zullen blijven.
Eventuele minimumeisen:
1. De documenten worden toegevoegd.
2. De gevraagde documenten worden toegevoegd.
3. De gevraagde documenten worden toegevoegd.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2020-11-26 10:30
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2021-02-24
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2020-11-26
Plaatselijke tijd: 10:30
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad Van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
Internetadres(sen): http://www.raadvanstate.be/?page=e-procedure&lang=nl
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2020-10-23