Ziekenhuisnetwerk Antwerpen

Middelheim - werken koeling 2C Cathlab incl. aanleveren as-built dossier



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: Ziekenhuisnetwerk Antwerpen
Postadres: Leopoldstraat 26,BE-2000 Antwerpen
Contactpersoon: Eva Gezels
Tel: +32 32708608
E-mail: eva.gezels@zna.be
Internetadres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=388268 https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=388268


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Middelheim - werken koeling 2C Cathlab incl. aanleveren as-built dossier 
Referentienummer: ZNA-2020/923 - TIN19MI0001-F02_1
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45300000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
De opdracht omvat het afbreken van de bestaande koelinstallatie (directe expansie) en het plaatsen van een nieuwe koelinstallatie (water). De opdracht wordt buiten de normale uren uitgevoerd na 19u en/of in het weekend.
De volledige documentatie inzake de technische bepalingen kan kosteloos worden aangevraagd per email op het adres:
aankoop-infrastructuurprojecten@zna.be
Gelieve in het onderwerp van uw aanvraag het volgende te noteren:
"Bestek - 2020/923 - TIN19MI0001 - "Werken koeling 2C Cathlab incl. aanleveren as-built dossier "
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE



AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2020-10-23


AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST

VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd

VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.1.2. Te corrigeren tekst in de oorspronkelijke aankondiging
Afdelingsnummer: IV.2.2)
Plaats waar de te wijzigen tekst staat: Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen
In plaats van:
Datum (dd/mm/jjjj): 2020-11-02
Plaatselijke tijd: 10:00
Te lezen:
Datum (dd/mm/jjjj): 2020-11-04
Plaatselijke tijd: 10:00
VII.2 Inlichtingen over de wijzigingen

VII.2.1 Beschrijving van de wijzigingen
Aard en omvang van de wijzigingen (met vermelding van eventuele eerdere veranderingen van de opdracht)
In de periode van vrijdag 30 oktober 2020 tot en met maandag 2 november 2020 voeren we belangrijke onderhoudswerken uit aan de software infrastructuur van het e-Procurement platform.
Om deze aanpassingen mogelijk te maken, zal het e-Procurement platform offline zijn van vrijdag 30 oktober 2020 (12u00) tot ten laatste maandag 2 november 2020 (06u00). Gedurende deze periode zullen alle applicaties onbereikbaar zijn, zowel voor ondernemingen als voor aanbestedende overheden.
Bovendien zal het openen van dossiers in e Tendering pas terug mogelijk zijn vanaf dinsdag 3 november 2020, dit om ondernemers voldoende tijd te bieden om elektronische aanvragen tot deelneming of offertes in te dienen. Opgelet, ondanks deze maatregel zullen dossiers die zijn ingesteld om de ontvangst van offertes / aanvragen tot deelneming automatisch te sluiten toch automatisch worden afgesloten op het voorziene tijdstip. Inschrijvers lopen hierdoor het risico over onvoldoende tijd te beschikken om hun offerte / aanvraag tot deelneming in te dienen.
Om de afhandeling van het dossier(s) niet in het gedrang te brengen, is de uiterste indieningsdatum ervan verdaagd naar 4 november 2020.

Annonces similaires du BDA :