Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Gemeente Maldegem
Postadres: Marktstraat 7,BE-9990 Maldegem
Tel: +32 3250728930
Fax: +32 50719410
E-mail: info@maldegem.be
Internetadres(sen): https://www.maldegem.be/
I.3. Communicatie
Officiële benaming: Dienst Infrastructuur - Projectleiding
Postadres: Bloemestraat 45,BE-9990 Maldegem
Contactpersoon: De heer Sander Vancanneyt
Tel: +32 50728609
E-mail: sander.vancanneyt@maldegem.be
Internetadres(sen): www.maldegem.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Ruimen van straatkolken op het grondgebied van Maldegem Referentienummer: CAD-2020-024
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 90000000
II.1.3. Type opdracht: diensten
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE233
Voornaamste plaats van uitvoering: Grondgebied Maldegem
II.2.4. Beschrijving
De overeenkomst is een raamovereenkomst die een contractueel kader schept met betrekking tot het vastleggen van de voorwaarden, prijzen, . van individuele deelopdrachten die in de loop van de gegeven periode zullen toegewezen worden, voor de uitvoering van het ruimen van straatkolken. Straatkolken spelen een belangrijke rol voor de goede afvoer van hemelwater van straatoppervlakken. Daar verstopte straatkolken wateroverlast tot gevolg kunnen hebben, dienen deze straatkolken te worden onderhouden. De Gemeente Maldegem opteert om de 7600 straatkolken op haar grondgebied 2 maal per jaar te laten reinigen, éénmaal in het voorjaar en éénmaal in het najaar. De raamovereenkomst wordt afgesloten voor een periode van 1 jaar, mits voorafgaand akkoord, eventueel verlengbaar voor 2 opeenvolgende periodes van 1 jaar
II.2.7. Looptijd
12 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
Niet gespecifieerd
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011.2. Het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's.3. Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is, over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de ondernemer met zijn bedrijvigheid is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.
Eventuele minimumeisen:
1. n.v.t.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een VCA-certificaat (Veiligheid, gezondheid en milieu Checklist Aannemers) ten bewijze dat de firma voldoet aan de minimumeisen op het gebied van veiligheid, gezondheid en milieu of een gelijkwaardig document voor buitenlandse inschrijvers.2. Een lijst van de voornaamste diensten die gedurende de laatste drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren.3. Een verklaring welke de werktuigen, het materieel en de technische uitrusting vermeldt waarover de dienstverlener voor het verlenen van de opdracht beschikt.4. Een verklaring betreffende de gemiddelde jaarlijkse personeelsbezetting van de dienstverlener en de omvang van het kaderpersoneel gedurende de laatste drie jaar.
Eventuele minimumeisen:
2. EUR25.000,00
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2020-11-24 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2021-02-22
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2020-11-24
Plaatselijke tijd: 11:00
Adres: Financiële Dienst, Marktstraat 7, 9990 Maldegem
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbank Eerste Aanleg Gent
Opgeëistenlaan 401A, BE-9000 Gent
VI.4.3 Beroepsprocedure
Precieze aanduiding van de termijn(en) voor beroepsprocedures
In geval van betwisting is het Belgische recht van toepassing en zijn uitsluitend de Nederlandstalige Belgische rechtbanken bevoegd en indien materieel bevoegd uitsluitend de rechtbanken en hoven te Gent.De aanbestedende overheid legt er tevens de nadruk op dat ook de al dan niet reeds geïmplementeerde Europese richtlijnen van toepassing zijn.
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2020-10-21