Zorg Leuven, Welzijnsvereniging

Renovatie wzc Edouard Remy - blok B



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: Zorg Leuven, Welzijnsvereniging
Postadres: Andreas Vesaliusstraat 47/0001,BE-3000 Leuven
Contactpersoon: De heer Ward Decré
Tel: +32 16248277
Fax: +32 16248349
E-mail: ward.decre@zorgleuven.be
Internetadres(sen): www.zorgleuven.be 

I.3. Communicatie

Officiële benaming: Centrale Aankoopdienst - Zorg Leuven
Postadres: Geldenaaksebaan 430,BE-3001 Heverlee
Contactpersoon: De heer Ward Decré
Tel: +32 16248277
E-mail: ward.decre@zorgleuven.be
Internetadres(sen): www.zorgleuven.be 

AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Renovatie wzc Edouard Remy - blok B 
Referentienummer: ZL-FCD-2020-300
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45262700
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE242
Voornaamste plaats van uitvoering: Woonzorgcentrum Edouard Remy, A. Vesaliusstraat 10 te 3000 Leuven
II.2.4. Beschrijving
Renovatie wzc Edouard Remy - blok B 
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj): 2021-02-01
Einde (dd/mm/jjjj): 2022-07-26
Verlenging mogelijk: NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
Zie bestek

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. De inschrijver toont zijn technische bekwaamheid aan door voorlegging van 3 referentieprojecten uitgevoerdgedurende de afgelopen periode van maximaal 5 jaar voorafgaand aan de publicatie van de aankondiging vandeze opdracht. Minstens 2 van deze referentieprojecten zijn inmiddels reeds voorlopig opgeleverd.Deze referentieprojecten gaan vergezeld van een attest van goede uitvoering ondertekend door de opdrachtgeveren/of bouwheer van het betrokken project, dat telkens minstens dient te vermelden:- korte omschrijving van uitgevoerde werken- naam van bouwheer en - indien verschillend - ook van de opdrachtgever- periode van uitvoering- omvang van de betrokken werken uitgevoerd door de inschrijver- bevestiging dat de werken naar behoren zijn uitgevoerd, zowel met betrekking tot de wijze van uitvoering alsmet betrekking tot het resultaat2. Het bewijs dat de inschrijver voldoet aan de gestelde kwaliteitsnormen;Beschrijving van de maatregelen om de kwaliteit te waarborgen van de door de inschrijvers voorgesteldeonderaannemers en leveranciers.3. De studie- of beroepskwalificaties van het personeel dat met de leiding van de werken wordt belast;Naam en beroepskwalificaties (opleiding, aantal jaren relevante ervaring, lijst met referenties vanafgewerkte projecten) van de personen die direct betrokken zullen zijn bij de leiding, uitwerking enopvolging van deze opdracht

Eventuele minimumeisen:
1. Minstens 2 van deze referentieprojecten zijn inmiddels reeds voorlopig opgeleverd
2. Uit de beschrijving moet op afdoende wijze blijken dat de inschrijver een deugdelijk systeem
heeft dat leidt tot de selectie van kwalitatieve onderaannemers en leveranciers, die voldoen aan
de eisen van de opdrachtdocumenten en de toepasselijke wetgeving.
3. Projectleider :
- opleiding burgerlijk of industrieel ingenieur bouw; indien graduaat bouw, minstens tien jaar
werkervaring;
- Minstens vijf jaar effectieve ervaring als projectleider en minstens drie referenties in deze
functie van een bouwproject van gelijke omvang;
Werfleider :
- opleiding burgerlijk of industrieel ingenieur bouw; indien graduaat bouw, minstens tien jaar
werkervaring;
- Minstens vijf jaar effectieve ervaring als werfleider en minstens drie referenties in deze functie
van een bouwproject van gelijke omvang;
De inschrijver stelt eveneens voor elk profiel een back-up voor die ook aan deze minimale eisen voldoet.
Vereiste erkenning: D (Bouwwerken), Klasse 6


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2020-11-18 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2021-03-18
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2020-11-23
Plaatselijke tijd: 11:00

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
Plaatsbezoek vereist en verzuimen aan plaatsbezoek leidt tot nietigheid van de offerte: 21/10/2020 om 14.00Plaatsbezoek op afspraakDe offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
Tel: +32 22349611

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2020-10-15

Annonces similaires du BDA :