Haviland Intercommunale Igsv

Wegenonderhoud dienstjaren 2021-2024



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: Haviland intercommunale IgSv
Postadres: Brusselsesteenweg 617,BE-1731 Zellik
Contactpersoon: Filip De Ryst
Tel: +32 24671147
Fax: +32 24664981
E-mail: filip.deryst@haviland.be
Internetadres(sen): www.haviland.be 


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Wegenonderhoud dienstjaren 2021-2024 
Referentienummer: 124002/2021-2024
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45233222
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.1.1
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: JA


II.2. Beschrijving

Lot 1

II.2.1. Benaming
Gewoon en structureel onderhoud asfaltverhardingen 
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE241
Voornaamste plaats van uitvoering: diverse locaties op het grondgebied van de verschillende vennoten van Haviland
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1 
II.2.7. Looptijd
12 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
Niet gespecifieerd 

Lot 2

II.2.1. Benaming
Perceel 2 (Gewoon en structureel onderhoud betonverhardingen) 
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE241
Voornaamste plaats van uitvoering: diverse locaties op het grondgebied van de verschillende vennoten van Haviland
II.2.4. Beschrijving
Tekstvak 2. Lastvoorwaarden / basisgegevens: geen verdere toelichting opgenomen.  
II.2.7. Looptijd
12 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
Tekstvak 2. Lastvoorwaarden / looptijd / verlengingen.  Beschrijving van de voorwaarden of de kalender van de verlengingen indien noodzakelijk, zie opmerkingen m.b.t. de looptijd / uitvoeringstermijn. 

Lot 3

II.2.1. Benaming
Perceel 3 (Bestrijkingen en slemlagen) 
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE241
Voornaamste plaats van uitvoering: diverse locaties op het grondgebied van de verschillende vennoten van Haviland
II.2.4. Beschrijving
Tekstvak 2. Lastvoorwaarden / basisgegevens: geen verdere toelichting opgenomen.  
II.2.7. Looptijd
12 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
Tekstvak 2. Lastvoorwaarden / looptijd / verlengingen.  Beschrijving van de voorwaarden of de kalender van de verlengingen indien noodzakelijk, zie opmerkingen m.b.t. de looptijd / uitvoeringstermijn. 

Lot 4

II.2.1. Benaming
Perceel 4 (Voegvullingen) 
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE241
Voornaamste plaats van uitvoering: diverse locaties op het grondgebied van de verschillende vennoten van Haviland
II.2.4. Beschrijving
Tekstvak 2. Lastvoorwaarden / basisgegevens: geen verdere toelichting opgenomen.  
II.2.7. Looptijd
12 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
Tekstvak 2. Lastvoorwaarden / looptijd / verlengingen.  Beschrijving van de voorwaarden of de kalender van de verlengingen indien noodzakelijk, zie opmerkingen m.b.t. de looptijd / uitvoeringstermijn. 


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
* Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Bankverklaring2. Het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's
Eventuele minimumeisen:
1. Een bankverklaring opgesteld in overeenstemming met het model opgenomen in bijlage 11 van het KB Plaatsing van 18 april 2017.
Indien de kandidaat inschrijver om redenen die hij moet verantwoorden, niet in staat is de gevraagde referentie(s) bij zijn inschrijving te voegen, kan hij zijn economische en financiële draagkracht aantonen met andere documenten die de aanbestedende overheid geschikt acht.
2. Een verzekeringsattest "aansprakelijkheid inzake arbeidsongevallen"
Een verzekeringsattest "burgerlijke aansprakelijkheid ten aanzien van derden bij de uitvoering van de opdracht"
Een verzekeringsattest "ABR-polis "

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Een lijst van werken die de afgelopen drie jaar werden verricht, die vergezeld gaat van attesten die bewijzen dat de belangrijkste werken naar behoren zijn uitgevoerd. Deze attesten worden afgeleverd en ondertekend door de bevoegde overheid. Wanneer de opdrachtgever een privépersoon is, worden ze door hem afgeleverd en ondertekend, zo niet wordt een eenvoudige verklaring van de aannemer aanvaard. Deze attesten vermelden het bedrag van de werken, de plaats en het tijdstip waarop ze werden uitgevoerd. Voorts wordt aangegeven of de werken volgens de regels van de kunst zijn uitgevoerd en regelmatig tot een goed einde zijn gebracht. In voorkomend geval worden de attesten door de bevoegde instantie rechtstreeks aan de aanbestedende overheid toegezonden.

Eventuele minimumeisen:
1. Eén referentie van een soortgelijke (vergelijkbaar qua bouwkost) openbare opdracht gestaafd met attest van goede uitvoering.
Vereiste erkenning: De erkenning wordt per oproep/deelopdracht bekeken, onderstaande erkenningen voorlopig bepaald op basis van een inschatting betreft het minimum eindtotaal per oproep/deelopdracht en per perceel.
perceel 1: C (Wegenbouwkundige werken), Klasse 5 maximaal tot 1.810.000 EUR per deelopdracht
perceel 2: C (Wegenbouwkundige werken), Klasse 4 maximaal tot 900.000 EUR per deelopdracht
perceel 3: C (Wegenbouwkundige werken), Klasse 1 maximaal tot 135.000 EUR per deelopdracht
perceel 4: C (Wegenbouwkundige werken), Klasse 1 maximaal tot 135.000 EUR per deelopdracht


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met meerdere ondernemingen
Beoogd maximum aantal deelnemers aan de raamovereenkomst: 

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2020-11-12 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2021-05-11
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2020-11-12
Plaatselijke tijd: 17:00
Adres: E-tendering

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad Van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
Internetadres(sen): http://www.raadvanstate.be/?page=e-procedure&lang=nl

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2020-10-12

Annonces similaires du BDA :