Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Autonoom Gemeentebedrijf Kontich
Postadres: Gemeenteplein 1,BE-2550 Kontich
Contactpersoon: Bart Ghysels
Tel: +32 475347122
E-mail: gebouwen@kontich.be
Internetadres(sen): https://www.kontich.be/dienst/2935/autonoom-gemeentebedrijf-kontich-agb https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=389528
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Aanpassingswerken dienstencentrum "Het Gemeentehuis": kantoorruimte wijkpolitie Kontich Referentienummer: AGB Kontich-GMHC-2020-441-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45000000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
De werken omvatten beperkte interieuraanpassingen na de grote renovatie van 2018. Deze aanpassingen beogen we twee doelen te verwezenlijken.
1.
Na de ingebruikname van het gebouw is er gebleken dat de geluidsoverdracht in de grote back office kantoorruimte tussen de verschillende diensten te groot is. Door een aantal glazen wanden met akoestisch isolerende eigenschappen bij te plaatsen wordt hieraan tegemoet gekomen. Het bijplaatsen van deze wanden heeft echter ook gevolgen voor het ventilatiesysteem en de toegangscontrole. Hieraan dienen dus ook aanpassingen te gebeuren.
2.
Er zijn aanpassingen nodig om de nieuwe huurder een aangepaste en geschikte werkplek te geven. Deze wensen een stilteplek binnen de back office op de 1ste verdieping en een omkleed ruimte in de kelder. Deze aanpassingen hebben eveneens invloed op de ventilatie, elektriciteit en de toegangscontrole in het gebouw. Hier worden ook de nodige aanpassingen voorzien. De kleedruimtes in de kelder zijn deels in metselwerk en deels in gipskartonwanden.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE211
Voornaamste plaats van uitvoering: Kontich
II.2.4. Beschrijving
interieuraanpassingen
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj): 2021-01-18
Einde (dd/mm/jjjj): 2021-04-30
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Eventuele minimumeisen:
Klasse: N/A, Categorie: D
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2020-11-16 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 12 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State, BE Brussel
VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
Raad van State, BE Brussel
VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Raad van State, BE Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2020-10-12