Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Gemeente Huldenberg
Postadres: Gemeenteplein 1,BE-3040 Huldenberg
Contactpersoon: Mevrouw An Van Bockstael
Tel: +32 23024314
E-mail: an.vanbockstael@huldenberg.be
Internetadres(sen): www.huldenberg.be
I.3. Communicatie
Officiële benaming: Gemeente Huldenberg
Postadres: Gemeenteplein 1,BE-3040 Huldenberg
Contactpersoon: De heer Stijn Janssen
Tel: +32 23024327
E-mail: stijn.janssen@huldenberg.be
Internetadres(sen): www.huldenberg.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Uitnodiging tot indienen offerte - Herwaardering landbouwwegen - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking Referentienummer: FD 2020017
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45233260
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE242
Voornaamste plaats van uitvoering: diverse locaties
II.2.4. Beschrijving
Herwaardering landbouwwegen
II.2.7. Looptijd
20 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011.2. De financiële en economische draagkracht zal worden aangetoond door voorlegging van een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet betreffende de werken waarover de opdracht gaat, over de laatste drie boekjaren.
Eventuele minimumeisen:
1. Passende bankverklaring.
2. De inschrijver dient aan de hand van de verklaring betreffende de totale omzet aan te tonen dat hij in staat is om deze opdracht naar behoren uit te voeren.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een lijst van de voornaamste gelijkaardige werken uitgevoerd tijdens de laatste drie jaar, en gestaafd door getuigschriften van goede uitvoering.2. De inschrijver voegt bij zijn offerte een lijst van de werktuigen, het materieel en de technische uitrusting welke hij nodig heeft, maar die niet door het gemeentebestuur ter beschikking wordt of kan worden gesteld voor de uitvoering van de diensten en hij bijgevolg zelf dient te voorzien. De administratie behoudt het recht om bij niet voldoende voorzieningen de inschrijver uit te sluiten. 3. Een document dat verwijst naar een vereenvoudigd specifiek veiligheids- en gezondheidsplan
Eventuele minimumeisen:
1. Deze lijst omvat minstens vijf opdrachten en wordt gestaafd door getuigschriften van goede uitvoering.
2. Lijst zoals hiernaast beschreven.
3. Dit document omvat minstens:
Een overzicht van de organisatiestructuur inzake veiligheid, gezondheid en milieu (VGM) bij de kandidaat aannemer, meer bepaald:
- Een intentieverklaring: de kandidaat aannemer verklaart de vigerende wetgeving inzake welzijn te zullen naleven
- Eventuele attesten (Vb. VCA, BESACC of gelijkwaardig)
- Ongevalstatistiek van de laatste 3 jaren
Een beschrijving van hoe het VGM beleid bij de kandidaat aannemer in praktijk wordt omgezet:
- Een beknopt overzicht van de richtlijnen en procedures die gelden binnen de onderneming van de kandidaat aannemer inzake veiligheid, gezondheid en milieu
- Een algemene beschrijving van de richtlijnen die gelden bij ongevallen en/of noodsituaties
Een specifieke beschrijving van de uitvoeringswijze inzake veiligheid en gezondheid voor de meest risicovolle activiteiten in dit project. Deze omschrijving omvat minstens:
- De voorzieningen getroffen voor het verzekeren van de toegankelijkheid voor da aangelanden.
- De voorzieningen getroffen opdat de zwakke weggebruikers veilig de werken kunnen passeren
Vereiste erkenning: C (Wegenbouwkundige werken), Klasse 2
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering
IV.1.4 Inlichtingen over een beperking van het aantal oplossingen of inschrijvingen tijdens de onderhandeling of de dialoog
Gebruikmaking van een procedure in achtereenvolgende fasen waarbij geleidelijk het aantal te bespreken oplossingen of ter onderhandeling openstaande inschrijvingen wordt beperkt: JA
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2020-10-27 14:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2021-02-24
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel (Etterbeek)
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2020-10-09